سایبان برقی سایبان برق اصفهان


، هزینه تعمیر و نگه داری هم بابت این نوع سایبان پارکینگ پرداخت خواهید کرد در نتیجه شما با نصب سایبان پارکینگ ثابت دیگرنیازی به پرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری ندارید . در ساختمان این سقف ها ریل ها و موتورهای الکتریکی تعبیه میشود که دلیل باز و بسته شدن سقف متحرک مغازه و کنترل از راه دور این سقف ها می باشند. سقف متحرک حیاط را به دو صورت می توان ساخت یکی سقف متحرک حیاط ریلی و دیگری سقف متحرک حیاط موازی. اگر سقف متحرک حیاط به صورت ریلی باشد، می تواند با استفاده از ریل ها به راحتی باز و بسته شود. سایبان جمع شونده شما اجازه می دهد تا نور خورشید در زمستان به پنجره ها ریخته شود.

  • ساختار سایبان چتری اصولا متشکل از سازه های متفاوت سبک و سنگین که به نوع آلیاژی چتر ها بستگی دارد و از چندین مدل مختلف می باشد که کاربرد و نصب آن ها متفاوت است.
  • اما حتما در تصاویر مختلف دیده اید که این سایبان های متحرک ظاهر و مدل های مختلفی دارند.
  • سقف های متحرک استخر که توسط سایبان متحرک اصفهان تولید شده اند گزینه خوبی برای استخر های شما هستند زیرا از دوام بالایی برخوردار هستند و در برابر جلبک ها حساس نیستند و نصب آنها نیز در کمترین زمان اتفاق می افتد.
  • با داشتن سایبان های متحرک خودرو علاوه ایجاد حفاظت برای وسیله نقلیه، در هر مکانی برای شما فضای جداگانه ای ایجاد می کند.
  • سایبان‌های تاشو از نظر شکل باز شدن به دو دسته‌ی سایبان‌های برقی و سایبان‌های دستی تقسیم می‌شوند.

سایبان متحرک برقی به مشتریان این امکان را می دهد که در روزهای آفتابی با داشتن سایه ای مطلوب از فضاهای بیرونی استفاده کنند. به دلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ها ، تراس ها ، استخرها ، رستوران ها وغیره می باشد این روزها استفاده از سایبان برقی سایبان متحرک رواج بسیار ی پیدا کرده است. با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز میشود.

آرم و شماره های ایران سایبان

پس از تشخیص تغییرات محیط توسط سنسور، دستور بسته شدن سایبان به واحد پردازنده فرستاده می شود. برخی از سایبان های متحرک قابل حمل هستند و می توان از آن ها به عنوان سایبان پارکینگ ها نیز استفاده کرد. این دسته از محصولات بسیار سبک هستند و هچنین ظاهری بسیار شیک و ظریف نیز دارند. از برخی از سایبان های قابل حمل می توان برای رویدادهای ورزشی و یا در پیک نیک ها استفاده کرد، با این کار می توان از افراد در برابر تابش اشعه ماورای بنفش محافظت کرد. استفاده از سایبان متحرک می تواند از هزینه های اضافی شما به میزان قابل توجهی بکاهد چرا که از هدر رفت گرما در زمستان جلوگیری کرده و مصرف برق را کاهش می دهد.

سایبان مغازه ارزان

در آلباتروس از باکیفیت ترین پارچه ها برای سایبان استفاده می شود که مقاومت بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی، وزش باد و بارندگی داشته و کاملا ضد آب هستند. همانطور که گفتیم سایبان های متحرک انواع بسیار زیادی دارند، نمونه های قدیمی تر آن ها به وسیله دست حرکت میکردند و نمونه های جدیدتر برقی شده اند و توسط کنترل باز می شوند. اما امروزه سایبان های هوشمندی به بازار آمده که با اپلیکیشن های مخصوصی قابل برنامه ریزی هستند و به صورت خودکار راس ساعاتی خاص باز و بسته می شوند.

آخرین محصولات

فضولاتی که توسط پرندگان ایجاد می شود، مواد شیمیایی بی شماری دارد که می تواند رنگ اتومبیل شما را خراب کند. همین نکته را می توان در مورد حشرات گفت که می توانند به طور فعال به سطح خارجی اتومبیل آسیب برسانند. سایبان متحرک خودرو می تواند با محافظت بهینه از اتومبیل ها و وسایل نقلیه در برابر اشعه ماورابنفشUV ، باران ، خاک و گرد و غبار ، اطمینان حاصل کند که اتومبیل را در برابر هر نوع خرابی حفظ می کند. کارگاه فنی مهندسی موسوی این دسته از سایبان ها را در اشکال مختلف مسطح، منحنی و قوس دار طراحی می نماید که هر مدل بسته به سلیقه مشتری و مکان کاربری ایجاد می گردد. برای مثال سایبان برروی مبلمان داخل باغ، سقف پارکینگ برای محافظت از خودرو انواع متفاوتی از سایبان هستند.

بله ساخت سایبان های برقی به صورت استاندارد این گونه است که یک دسته خلاص کن در موتور سایبان قرار گرفته است. این خلاص کن باعث می شود، در مواقعی که قطعی برق به وجود می آید باز هم سایبان امکان باز و بسته شدن را داشته باشد و به صورت دستی و هندلی باز یا بسته شود. سایبان های متحرک بسته به کیفیت و نوع اجزای به کار رفته در آن طول عمرهای مختلفی دارند، البته نحوه نگهداری و مراقبت شما از سایبان نیز اهمیت بسیاری دارد. سایبان ها در انواع مختلف معمولا طول عمر بالایی دارند چیزی حدود 5 تا 10 سال و حتی بیشتر برای شما کار می کنند. اما اگر ساییان های متحرک را بیش از حد باز و بسته کنید، به موقع آن را تمیز نکنید و از پارچه آن به خوبی مراقبت نکنید طول عمر آن کاهش می یابد. اگر بعد از مدتی از طرح و رنگ پارچه سایبان خود ناراضی بودید یا پارچه قدیمی و خراب شده بود، می توانید به راحتی آن را عوض کنید.