سایبان برقی سابیان مغازه سایبان پارکینگ سایبان آلاچیقی سایبان بالکن


سایبان برقی به عنوان پوشش و سازه‌ای مستحکم دارای موتور الکتریکی تعبیه شده در زیر سقف خود می‌باشد که با متصل شدن این موتور به جریان برق قابلیت کارایی پیدا می‌کند. ، سایبان چتری و … در تلاش است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عزیز ارائه نماید . خرید سایه بان با سقف ثابت یا متحرک نیز از موضوعاتی است که با توجه به مدل های موجود در بازار باید در مورد آن تصمیم گیری کنید. معمولا در این مورد سلیقه مصرف کننده و بار دیگر آب هوای منطقه مورد نظر دخیل هستند.

  • سایبان مغازه بعد از مدتی کثیف می شود و باید شستشوی سایبان مغازه را انجام دهید تا زیبایی آن بیشتر دیده شود.
  • همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است.
  • بهتر است اندازه گیری توسط کارشناسان خبره و کاربلد انجام شود تا مشکل خاصی در ساخت سقف متحرک برقی به وجود نیاید.
  • سقف برقی اگر از روکش مناسب ساخته شده باشد، می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی کاهش مصرف انرژی در کسب و کارهای مختلف داشته باشد.

اکثر افراد گمان می‌کنند که نور از این شیشه‌ها رد شده و باعث آزار و اذیت چشم‌ها می‌شوند در صورتی که نه به این شدت اما به صورت حاله‌ای از نور ممکن است این اتفاق بیفتد. وقتی سایبان دفعات زیاد و مداوم باز و بسته شود و یا مدت زیادی از آن استفاده شود باعث داغ شدن موتور شده و آن را از کار می اندازد. برای حل این مشکل باید زمانی را برای خنک شدن موتور در نظر بگیرید. اگر موتور بعد از خنک شدن هم کار نکرد بهترین گزینه کمک گرفتن از یک متخصص است. سایبان متشکل از سازه و پارچه است، به طور دقیق تر، یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولاها و جک ها به هم متصل می شوند.

از مزیت های سایبان پنجره ثابت میتوان به جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان و یا بارش باران به پنجره اشاره نمود. با به کارگیری سایبان مغازه از تابش نور خورشید به اجناس داخل ویترین و محیط مغازه جلوگیری میشود. در انتخاب سایبان ثابت باید دقت نمود تا در عین کارایی بالا زیبایی و جلوه محل نصب سایبان هم حفظ شود. سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد.

مزایای استفاده از سایه بان چتری

این محصول که با نام کروک نیز شناخته می شود، حالتی ربع دایره ای و کلاسیک دارد و از آن بیش تر به عنوان سایبان مغازه ها استفاده می شود و امکان تولید آن در رنگ های مختلف و دلخواه وجود دارد. سایبان شید که اغلب به عنوان سایبان تبلیغاتی نصب شده در ویترین‌ها مغازه شناخته می‌شود، مانند پرده‌ی منازل می‌باشد و با نام‌های دیگر پرده اتوماتیک و شید رول نیز شناخته می‌شود. سایبان زنجیری یا بکسلی در ساختار خود به جای فنر از زنجیر بهره می‌برد و دارای بازوان اصلی می‌باشد که بیشتر در مکان‌هایی با باد شدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایبان‌ها که پوششی برای محافظت از انسان و اجسام در برابر آسیب‌های طبیعی و غیره هستند، دارای انواع مختلفی می‌باشند.

سایبان چتری استخر به شما این امکان را میدهد در طول روز در کنار استخر به استراحت بپردازین. علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های بازویی از سازه های فلزی و آلومینیومی مستحکم تشکیل شده اند که با توجه به عرض سایبان دارای چند بازو هستند که بازوها نقش نگهداری پارچه و پوشش متحرک را دارند. سایبان های برقی چتری به طور کلی در کنار دریاها و ویلاها و استخرها و همینطور پاسیو ها استفاده می شود. این سایبان ها برای محیط های تجاری و کافی شاپ ها نیز مناسب است. محیط های تفریحی و هتل ها گزینه مناسبی برای سایبان های چتری هستند.

سایبان برقی چیست ؟

معمولا فروشگاه ها در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند، به یک سقف برقی یاز دارند. این سقف یا سایبان بر روی درب مغازه نصب می شود تا ورود نور مستقیم آفتاب به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. همچنین سقف متحرک به خاطر خاصیت ضد آب بودن پوشش، می تواند از ورود آب باران به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. بدین ترتیب سقف متحرک برقی می تواند محصولی بسیار کاربردی و مفید برای انواع فروشگاه ها، مغازه ها، هایپرمارکت ها و سایر مراکز تجاری باشد. استفاده از سقف متحرک برای کافی شاپ و رستوران ها دارای اهمیت بسیار زیادی است.معمولا کافی شاپ و رستوران ها با توجه به سلیقه مشتریان خود، استفاده از فضای باز را در دستور کار خود قرار داده اند. با استفاده از سقف متحرک برقی می توان به راحتی فضای بسیار مناسب و دلنشین را برای مشتریان علاقه مند به فضای آزاد فراهم کرد.

معمولا برخی از سایبان ها و سقف های برقی به خاطر عدم استفاده از مواد اولیه و موتور مناسب، سرو صدای بسیار زیادی ایجاد می کنند. سقف متحرک برقی ایران سایبان بدون هیچ گونه سر و صدایی توانسته این مشکل را برطرف نماید تا همه افراد بتوانند بدون مشکل خاصی از این نوع سقف ها استفاده نمایند. معمولا اغلب مراکز تجاری با مشکل ورود گرد و خاک مواجه می باشند. اگر یک سقف برقی بر روی درب این اماکن قرار گیرد، میزان گرد و خاک ورودی به شدت کاهش می یابد. سقف متحرک از نشست گرد و خاک بر روی خودرو نیز جلوگیری می کند. بدین ترتیب زمانی که از سقف متحرک برای پارکینگ استفاده می شود، کمک می کند تا خودرو تمیز باقی بماند.

اگر از سایبان پارکینگ کهنه ی خود خسته شده اید؟ پس سریعتر برای تعویض سایبان قدیمی به سایبان جدید اقدام کنید. دور فرمان، ریموت کنترل و یا به استخار ریموت، وسیله ای الکتریکی است که برای انجام یک عملیات از راه دور مورد استفاده قرار می‌گیرد. موتور های توبولاربرند های مختلفی دارند که از مهمترین آنها میتوان به بارازانته ، توربو و اسمارت اشاره کرد. سایبان رستورانامروزه با توجه به افزایش رستوران های روزباز، سفارش سایبان رستوران نیز مورد توجه قرار گرفته است. برندسازی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین استفاده از این موتورها نیازمند دانستن اطلاعات و شناخت دقیق از نحوه عملکرد آن می باشد.