سایبان برقی در انواع مختلف با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب + 2 سال گارانتی محصولات


همانطور که قبلا به صورت مختصر اشاره کردیم، سایبان متشکل از سازه و پارچه می باشد که اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولا ها و جک ها به هم متصل می شوند. این سایبان می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد که موتور برقی و ریموت کنترل اجزای تکمیل کننده سایبان برقی هستند. سایبان برقی از طریق یک موتور الکتریکی که وظیفه هدایت و کنترل آن را به عهده دارد کار می کند. استفاده از یک ریموت کنترل این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند از راه دور سایبان را کنترل کند و در صورت نیاز آن را بسته یا باز کند. از دیگر مواردی که باید در هنگام انتخاب و نصب سایبان در نظر گرفته شود، نوع و کیفیت سایبان می باشد.

پایه ستون چتر نوک تیزی دارد گه بتواند آن را به راحتی در زمین فرو برد و آن را نصب کرد. باز و بسته کردن خود سایبان نیز دقیقا مانند باز و بسته کردن یک چتر معمولی است. مرکز و هسته اصلی سایبان‌های برقی، موتور الکتریکی آن است که باعث می‌شود طول عمر یک سایبان بیشتر از طول عمر سایبان دیگر باشد. هم چنین کاربرد سایبان و مساحتی که سایبان را در بر می‌گیرد، در تعیین قیمت اثر گذار هستند.

  • حتماً شما هم قبل از خرید وسایل گران‌قیمت به دنبال نکات خرید آن وسیله می‌روید اما یک نکته بسیار مهم که باید قبل از خرید به آن بپردازید، انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید سایبان است.
  • بهتر است نصب توسط کارشناسان خود محصول صورت گیرد تا دلیلی هرچند قانع کننده برای ابطال دمات پس از فروش و … مطرح نباشد.
  • اگر گرد و غبار و یا در شهرهای صنعتی دود حاصل از کارخانه ها بر روی زمین بنشیند، هر روز باید اقدام به شستشوی کف و یا حتی دیوارهای حیاط نمایید.
  • بدین ترتیب افرادی که می خواهند جلوه بصری بهتری را در فضای مورد نظر ایجاد کنند، علاوه بر نصب سقف برقی متحرک، می توانند نور پردازی حرفه ای را نیز انجام دهند.
  • اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خلاقیت مهندسان انواع مختلفی از سایبان های برقی با نقوش و کارایی متفاوت تولید و روانه بازار می شوند.

سایبان برقی دو طبقه از باکیفیت ترین سایبان های تولید شده در بازار ایران محسوب می شود. سایبان های برقی دو طرفه نوعی سازه آلومینیومی بسیار سبک هستند و سبب طول عمر بیشتر محصول می شوند. این سایبان ها مزایای زیادی دارند و استحکام و مقاومت آنها نیز در برابر شرایط جوی ناپایدار بسیار خوب است. از سوی دیگر شما می توانید تنظیمات لازم برای تغییر زاویه نور خورشید را فراهم سازید. نصب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از دیگر ویژگی های این سایبان ها محسوب می شود و روی قیمت و کیفیت آنها تاثیر می گذارد. اصلی‌ترین خاصیت سایبان پارکینگ، حفاظت از خودرو در برابر تابش نور خورشید و انواع باد و بارش است.

دارای بیش از 50 سال سابقه درخشان در تولید انواع سایبان

شرکت دیدگاهان غرب در سال 1378 تاسیس شده و دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن می باشد. کارخانه دیدگاهان غرب در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردید و توانسته پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن را بگیرد. به دلیل ساختاری که دارد می تواند مشکلات شما را در فصل تابستان و زمستان حل کند.

خب بسیاری از مکان‌ها مثل رستوران‌های سنتی نیاز به سایبان مدل سنتی دارد به همین دلیل شما می‌توانید هم مدل سنتی و هم مدل مدرن را خریداری کنید. سایبان متحرک به سایبان‌هایی گفته می‌شود که می‌توان با آن زوایای را تغییر داد و سایه‌های دل‌چسب‌تری ساخت. بسیاری از افراد به دنبال تنوع طلبی هستند و از یکجا نشینی خسته شده در این صورت استفاده از این سایبان‌ها بسیار مناسب‌تر است.

اطلاعیه مهم ایران سایبان

گیاهان رونده با برگ‌های خود، بخش‌های خالی قاب را با زیبایی خود می‌پوشانند. این نوع دسته در سایبان ثابت قرار می‌گیرد چون اگر در سایبان‌های متحرک از گیاهان رونده استفاده کنید؛ در این صورت باعث خرابی گیاه و خود سایبان نیز می‌شوید. خب شما نمی‌توانید از این مدل سایبان در زمستان استفاده کنید چون باید از گل و گیاهان مراقبت کنید و این کار در زمستان نیازمند تعویض گل‌ها است. مدل‌های کلاسیک و سنتی چوبی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع سایبان‌ها هستند.

سقف متحرک مراکز تفریحی و سیاحتی

سایبان برقی از طرفداران بیشتری نسبت به سایبان دستی برخوردار است اما یک سری معایب هم دارد که در ادامه آن ها را عنوان می کنیم. سایبان دستی رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزون علم، شکل تازه‌ای پیدا کرد و این امکان را به شما می‌دهد که به جای استفاده از سایبان دستی از نوع برقی آن استفاده کنید و باز و بسته شدن آن را به راحتی انجام دهید. در بعضی از سایبان ها با اتصال یک حسگر، می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران، باز یا بسته شود.