سایبان برقی در انواع مختلف با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب + 2 سال گارانتی محصولات


این نوع سایبان را حتی خودتان می‌توانید؛ به راحتی و نصب کنید در نتیجه برای نصب نیازی به ابزارهای خاصی نخواهد داشت. از ویژگی‌های این سایبان می‌توان به هزینه مناسب، نصب راحت، در دسترس بودن و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید در صورت خرابی و فرسودگی، به راحی آن را تعمیر یا تعویض کنید و حصیرها را در محل قبلی دوباره نصب کنید.

  • ۶-شما با نصب سایبان استخر یک سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید زیرا در هزینه نگهداری و تعمیر استخرو انرژی صرفه جویی میشود.
  • استفاده از سقف متحرک برای کافی شاپ و رستوران ها دارای اهمیت بسیار زیادی است.معمولا کافی شاپ و رستوران ها با توجه به سلیقه مشتریان خود، استفاده از فضای باز را در دستور کار خود قرار داده اند.
  • سازه هایی که سایبان روی آن قرار می گیرد نیز باید ضد زنگ باشد.
  • این سایبان ها مزایای زیادی دارند و استحکام و مقاومت آنها نیز در برابر شرایط جوی ناپایدار بسیار خوب است.

سقف برقی یک تکنولوژی مدرن و امتحان شده محسوب می شود، بدین ترتیب بسیار امن بوده و هیچ گونه مشکلی در استفاده از این سقف ها به وجود نخواهد آمد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند از یک سقف بسیار کاربردی و شیک و در عین حال باکیفیت بهره مند شوند، می توانند از سقف متحرک برقی استفاده نمایند. سقف های متحرک برای فضاهای بسیار کوچک و یا بزرگ قابل طراحی و ساخت هستند. قبل از ساخت باید از محل مورد نظر بازدید شود تا ابعاد و اندازه های دقیق برای ساخت سقف برقی مشخص شوند. بدین ترتیب هیچ گونه مشکلی در هنگام نصب سقف برقی به وجود نمی آید. سقف برقی را می توان یک سقف همه کاره در نظر گرفت زیرا در هر مکانی می توان از این نوع سقف ها استفاده کرد، بدون اینکه مشکل خاصی به وجود آید.

آخرین محصولات

هر چقدر موتور به کار رفته در این سایبان ها با کیفیت تر و مرغوب تر باشد، مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید. از مواردی که قبل از خرید سایبان برقی باید به ان توجه کنید نوع موتور، برق ورودی آن، زمان کارکرد، قدرت و توان کشش و غیره است. برای سایبان های برقی از پارچه های مختلفی استفاده می شود و هر کدام از این پارچه ها برای شرایط آب و هوایی مشخصی، مناسب هستند. برای مثال اگر در شرایط آب و هوای بارانی می خواهید از آن ها استفاده کنید، بهتر است پارچه های پی وی سی را انتخاب کنید. پارچه های پی وی سی از نظر تبلیغات نیز طرفداران زیادی دارد و به راحتی می توان بر روی این پارچه ها تبلیغات مختلفی را چاپ کرد. تبلیغات چاپ شده بر روی این نوع پارچه ها کمرنگ نمی شود و همچنین در طولانی مدت بر روی پارچه ها باقی می ماند.

نکات مهم در انتخاب سایبان برقی

به منظور باز شدن پارچه سایبان برقی، به مفاصلی نیاز است که دارای حرکت آرنجی باشد و بتواند سبب باز و بسته شدن سایبان شود. در داخل این بازوها، فنرهایی تعبیه می شود که توسط سیم بکسل، تسمه و زنجیر به هم متصل می شوند. این سایبان ها می توانند با جلوگیری از تابش نور خورشید و خنک نگه داشتن فضای داخل در فصل تابستان، باعث کاهش مصرف انرژی شوند. در این نوع سایبان، اگر مشکلی در ساختار یا عملکرد ریموت و موتور رخ بدهد، با استفاده از دسته زاپاس می‌توان سایبان برقی را باز و بسته کرد. برخی از سایبان‌های برقی تاشو و برخی کشویی هستند که گاه در صورت مجهز بودن به باتری در صورت قطع برق، می‌توانند به صورت خودکار عمل کنند. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید.

سایبان دیواری فول باکس 3.5×2.5

پلی کربنات با تغییرات دما بدون آسیب طولانی مدت یا انقباض دائمی منبسط و منقبض می‌شود و به خانه شما ظاهر خوبی می‌بخشد. احتمالا شما نیز به دنبال یکمرکز خرید سایه‌بانبرای یک تجربه خرید فوق‌العاده هستید. سایه‌بان‌ها برای پاسیو، پنجره‌ها و درهای شما مانند یک محافظ در برابر خورشید عمل می‌کنند. آن‌ها فضاهای بیرونی شما را زیباتر کرده و در عین حال از مبلمان بیرونی و نمای بیرونی خانه شما نیز محافظت می‌کنند. در این محصول از موتورهای خارجی و به خصوص موتورهای اروپایی با کیفیت و توان و قدرت بالا استفاده شده است. ۵- حال باید میزان بازشو سایبان توسط میکروسوییچ موتور تنطیم شود که میزان باز شدن و جمع شدن سایبان را تنظیم کرد.

سقف برقی را در هر زمان که نیاز باشد می توان باز کرد و در صورت عدم نیاز می توان به راحتی و با یک دکمه آن را جمع کرد. یکی دیگر از مکان هایی که می توان از سقف متحرک یا برقی برای آن استفاده کرد، مجموعه های فرهنگی است. مجموعه های فرهنگی معمولا چند منظوره بوده و کارهای مختلف فرهنگی در آنها انجام می شود. مجموعه های فرهنگی ممکن است بسیار بزرگ و یا حتی بسیار کوچک باشند. با اندازه گیری دقیق می توان سقف متحرک مناسبی برای آن تهیه و سپس آن را نصب کرد.

منظور از چگونگی خرید انواع سایبان برقی این است که بدانید قرار است سایبان به چه منظوری استفاده شود. خلاقیت بالای متخصصان ما سبب شده است انواع مختلف سایبان برقی را طراحی و تولید کنیم. در گذشته سایبان ها را به صورت دستی و ساده و بدون هیچ گونه ایده پردازی تولید می کردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خلاقیت مهندسان انواع مختلفی از سایبان های برقی با نقوش و کارایی متفاوت تولید و روانه بازار می شوند.

وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد. در سایبان باکس با توجه به سنگین تر بودن سازه آن بهتر است در عرض بیشتر از ۵ متر از ۳ بازو در سازه سایبان باکس استفاده شود. پارچه هایی که در مناطق گرم استفاده میشوند مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند. پارچه هایی که در مناطق شمالی کشور استفاده می شوند قطعاً باید ضد آب باشند. سازه هایی که سایبان روی آن قرار می گیرد نیز باید ضد زنگ باشد. آنچه گفته شد را می‌توان بخش کوچکی از دنیای سایبان های برقی دانست که هر روز در حال پیش رفت است.

من یک مهندس عمران هستم که برای تمامی پروژه های اجرا شده در شمال از سایبان های برقی و دستی دیدگاهان غرب چه در ویلا ها و چه در مغازه ها استفاده کردیم و بسیار راضی بودیم مشتریان ما هم همگی اظهار رضایت نمودند. این نوع موتور یکی از انواع موتور های سایبان های برقی است که می توانید بصورت اورجینال از شرکت دیدگاهان غرب تهیه نمایید. نصب سایبان برقی مراحلی دارد که لازم است با دقت و مهارت کافی و توسط فرد متخصص انجام پذیرد. سایبان برقی چندکاره همانطور که از نامش پیداست کاربردهای متنوعی داشته و به دلیل همین ویژگی، طرفداران بسیار زیادی در بین علاقمندان به سایبان های برقی دارد. سایبان برقی فول باکس یک سایبان برقی پوشش دار است که علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن از کیفیت و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.