سایبان برقی تبریز سایبان برقی در تبریز 09141145129 چادر برقی تبریز


همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید. سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد. به طور کلی سایبان برقی علاوه بر شیک و زیبا بودن ورودی سبب خنکی مغازه و همینطور سالم ماندن محصولات در برابر نور خورشید می شود. به طور کلی استفاده از این سایبان ها یعنی با یک تیر، دو نشان بزنید.

  • سایبان برقی فول باکس یک سایبان برقی پوشش دار است که علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن از کیفیت و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.
  • استفاده از این سایبان هیچ محدودیت مکانی ندارد و می‌توان در هر شرایط جوی از آن استفاده کرد.
  • سایه بان زنجیری کمک می کند تا نور آفتاب، رطوبت باران، برگ درختان در فصل پاییز و سایر موارد موجب آزار و اذیت صاحبان کسب و کارهای مختلف نشوند.
  • گارانتی سایبان برقی از جمله خدمات ارائه شده توسط مجموعه بزرگ و نام آشنای ما است.
  • سایبان بالکن نیز همانطور که از نامش پیداست در بالکن ها، پانسیون ها، تراس ها و در جلوی ویلا مورد استفاده قرار می گیرد.

را معمولا در ایران سایبان با روکش نانو تولید میکنیم که هم زیبا است و هم ضد آب میباشد .آلاچیق در ابعاد ۲،۳ و ۴٫۵ تولید میشود و در حالت جمع ابعادی کوچک دارد که به راحتی در صندوق عقب یک خودرو سواری جا میگیرد. چتر پایه وسط در اندازه های قطر ۲ ، قطر ۳ و قطر ۴ در تولیدی ایران سایبان قابلیت طراحی و تولید دارند . چتر پایه وسط بصورت گرد، بصورت هشت ضلعی و بصورت مربع، بسته به نیاز و سلیقه مشتری تولید می شود. سایبان برقی و سقف برقی متحرک، سایه ای خنک برای تراس ها و فضای بیرونی خانه شما فراهم می آورد. به طور کلی سایبان ها در دو نوع ثابت و جمع شونده تولید می شوند. این یعنی باز و بسته کردن آن ها هم به صورت دستی انجام می شود و هم به صورت برقی و با استفاده از کنترل برخی قابل انجام است.

سایبان کافه

شرکت بابادرسعی میکند با ارائه خدمات پس از فروش رضایت مشتریان جلب کند و در صورت بروز مشکل در اولین فرصت نیروی تعمیرکار خود را به محل مورد نظر اعزام ودر کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف می کند . شرکت بابادر به صورت شبانه روزی اماده ارائه خدمات به مشتریان است . وقتی بازوهای سایبان برقی دچار مشکل می شود پارچه آن گود می شود. قرار گرفتن پارچه سایبان بر روی غلتک نشانه درست بودن قرارگیری آن است. به عنوان راه حلی برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل و بهره‌وری ازحداکثر انرژی‌های موجود در طبیعت، استفاده از سایه بان برقی راه حلی کارآمد به نظر می‌رسد.

طول عمر سایبان برقی

در نوع دو محوره میتوان هر طرف سایبان را با توجه به نیاز باز و بسته نمود. از دیگر موارد مهمی که می بایست در زمان خرید سایبان برقی به آن دقت کنید قطعاتی است که در سازه سایبان استفاده شه است. وقتی یک سایبان برقی کیفیت بالایی نداشته باشد، نمیتواند انتظارات شما را پوشش دهد. جنس قطعات بسیار مهم است معمولاً استفاده از فلز آلومینیوم ضد زنگ می تواند گزینه خوبی برای سایبان های برقی باشد. در واقع برای محیط های مرطوب ضد زنگ بودن قطعات سایبان اهمیت بالایی دارد. نیروهای متخصص و ماهر ما با دارا بودن سابقه در زمینه تولید و خدمات سایبان برقی در خدمت مشتریان محترم است.

سایبان برقی پارکینگ

پارچه ی سایبان در این زمینه نقش بسیار اساسی دارد که درجه حرارت را 8 تا 15 درجه کاهش دهد تا سایه ای بسیار لذت بخش برای شما ایجاد کند و بتوانید از اشعه ی مضر آفتاب دوری کنید. انتخاب پارچه ی سایبان کار راحتی نیست پس این کار را به ما بسپارید. بعد از اینکه شما مشتریان عزیز با ما تماس میگیرید و سفارش سایبان برقی می دهید ما برای بازبینی از محل به آنجا مراجعه میکنیم تا موقعیتش را بررسی کنیم که بتوانیم بهترین سایبان را به شما عزیزان عرضه نماییم. سایبان برقی ممکن است بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کند ، شرکت سایبان برقی شاهد هر مدل سایبان را تعمیر می کند.