سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان


به خصوص افرادی که در منزل حیاط ندارند و یا درب خروجی به حیاط باز نمی‌شود؛ این نوع سایه‌بان می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند. از دیگر مزیت های این نوع سایبان این است که چند سایبان را می توان با استفاده از یک ریموت کنترل، کنترل کرد و شیب و طول بازشوندگی آن ها را به سادگی تغییر داد. این سایه بان هم به صورت دستی و هم به صورت برقی قابل سفارش است. شوینده های ملایمی مانند مایع لباسشویی برای شستن پارچه سایبان بسیار مناسب است. تعداد دفعات شستشو را تقسیم کنید و به طور مثال اگر ماهی 4 بار شستشو انجام می دهید دو بار با مایع باشد و دو دفعه بعد با آب آن را به خوبی تمیز کنید تا گرد و غبار روی آن کاملا پاک شود.

  • شما می توانید برای سفارش خدمات انواع طراحی و اجرای سایبان برقی اصفهان با قیمت استثنایی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • ندارید به راحتی میتوانید برند خود را به مشتریان خود معرفی کنید.
  • سایبان برقی از طرفداران بیشتری نسبت به سایبان دستی برخوردار است اما یک سری معایب هم دارد که در ادامه آن ها را عنوان می کنیم.
  • این شرکت در راستای اجرایی کردن اهداف خود شرایط ویژه ای را برای عرضه سایبان برقی ارزان در سال 96 دارد.

برای داشتن سایبان مناسبی کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید. نصب سایبان برقی در بالکن ، پاسیو یا هر فضای باز دیگر یکی از راه های گسترش فضای داخلی منزل یا مغازه ی شماست. لازم نیست نگران باشید ممکن است در اثر زیاد شدن مشتریان ، جایی برای پذیرایی از آن ها نداشته باشید یا اینکه فرزندانتان جایی برای بازی کردن ندارند. در چهار فصل سال به راحتی میتوانید از پذیرایی مشتریان یا لذت بردن از یک عصرانه کنار خانواده تان لذت ببرید. وقتی سایبانی دارید که از پارچه و سازه ای بسیار مرغوب ساخته شده است می توانید همه نوع استفاده ای از آن بکنید.

سایبان ویترین مغازه 3.5×2.5

در مناطقی که باد زیادی می وزد سایبان ها باید کاملاً ایده آل طراحی شوند. قیمت این نوع از سایه بان ها با توجه به پیچیدگی و کاربردی تر بودن آن نسبت به سایبان های ساده ، کمی بیشتر می باشد. اما از آنجایی که قیمت سایبان برقی به عوامل متعددی همچون نوع سایبان ، ابعاد ، جنس و … بستگی دارد ، نمی توان قیمت دقیقی برای سایبان برقی اعلام نمود. اما شما می توانید با مشاورین شرکت ایران سایبان تماس گرفته و با اعلام مشخصات سایبان برقی مد نظرتان ، قیمت آن را دریافت نمایید.

چرا گاهی اوقات سقف برقی با متراژ کم نیز از نظر قیمت گران تمام می شود؟

وقتی سایبان در محل درستی نصب نشود در مدت زمان کوتاهی کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد. ارتفاع سایبان یکی از موارد مهمی است که باید به حالت درست و استاندارد اندازه گیری شود. ارتفاع زیاد سایبان باعث کم شدن میزان سایه ای که سایبان برقی ایجاد می کند می شود. و برقی شبیه به هم بوده و از فاکتورهای مشابه ای برای اندازه گیری استفاده می کنند. دهنه سایبان، بازشو سایبان و ارتفاع نصب سایبان سه مورد مهم برای اندازه گیری سایبان برقی هستند.

چگونه می توان از سایبان اتوماتیک برقی استفاده کرد؟ طراحان این سازه به سوال شما با سیستم جانبی که در طراحی آن استفاده کرده اند پاسخ می دهد. به بیان ساده تر این نوع از سایه بان در صورت قطعی برق از خلاص کن دستی برای کنترل استفاده می کند. برای خرید سایبان های برقی باید چندین نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک سایبان با کیفیت تهیه کنید.

البته نباید فراموش کرد که نور خورشید همیشه از یکجا نمی‌تابد در این صورت شما نیاز به تغییر زاویه سایبان خواهید داشت به همین دلیل سایبان متحرک بسیار محبوب‌تر از سایبان ثابت هستند. این وسایل امکانی را فراهم می‌کنند که افراد با آن بتوانند در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنند. برای مثال شما می‌توانید چه در آب و هوای زمستانی و چه در آب و هوای گرم و آفتابی از سایبان‌ها استفاده کرده و استراحت کنید. از این محصولات برای ایجاد فضاهای مناسب مثل گردهمایی‌های رسمی و خانوادگی می‌توانید استفاده کنید البته این المان‌ها از وسایل شما در هر شرایطی محافظت می‌کنند.

ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. بدین ترتیب یکی از ویژگی های سقف متحرک نسبت به سقف های ثابت این است که می توان در مواقع نیاز آن را جمع کرده و هر وقت که بخواهیم دوباره می توانیم آن را باز کنیم. بدین ترتیب این نوع از سقف ها به ندرت دچار مشکلاتی مانند آتش سوزی می شوند. افرادی که به دنبال یک سایبان ایمن و کاربردی برای مکان مد نظر خود هستند، می توانند سقف برقی را انتخاب نماید.معمولا سقف متحرک با حرارت بالا دچار تغییر شکل خاصی نمی شود. بدین ترتیب در شهرهایی که دارای هوای بسیار گرم هستند نیز می توان از این نوع سقف ها استفاده کرد، بدون اینکه مشکل خاصی به وجود آید. یکی دیگر از مزایای سقف برقی، مقاومت بسیار خوب آنها در برابر زنگ زدگی است.