سایبان برقی، خرید با قیمت عالی ️ ۰۲۱۳۶۳۰۰۱۶۰ ️ سایبان شاهد


نه آنقدر کوتاه باشد نه آنقدر بلند که آفتاب به نقطه ی مورد نظرتان وارد شود. علاوه بر این ها،سایبان مغازهدیگر برای حرکت یک موتور برقی دارد و نه فقط یک اهرم ساده، تاآزار دهنده است یا باران شیشه را کثیف میکند، با فشار یک دکمه از روی ریموت به آسانی میتوانید شیب مناسبی از سایبان داشته باشید. از طراحی و باز و بسته کردن دستی سایبان قدیمی خسته شدی؟ کافیه از سایبان برقی شاهد همراه با کنترل از راه دور برای حفاظت از محصولات و پرسنل استفاده کنی. برای سفارش سایبان مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سایبان مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

  • سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون اینکه گرمای آفتاب ، ریزش باران و برف اذیتش کند در سایه ای امن به استراحت بپردازد.
  • سایبان پوششی دارای یک مقیاس بوفورت تا مرز ۱۰ هستند (۵۵-۶۳ mph) که بستگی به مدل و اندازۀ سایبان پوششی دارد.
  • یکی از مزایای اصلی سقف برقی این است که می توان آن را نور پردازی کرد.
  • شیوه استفاده از سایبان برقی با توجه به جایی که در آن استفاده می شود، متفاوت است اما وجه شباهت آن‌ها این است که با برق و ریموت کنترل کار می‌کنند.
  • هر چقدر ظرفیت موتور بیشتر باشد، قطعا کیفیت آن نیز افزایش می یابد و به دنبال آن قیمت سازه نیز بیشتر می شود.

خرید این نوع سایه‌بان از یکمرکز خرید سایه‌بانبا قیمت مناسب، می‌تواند تا حد زیادی مشکل شما را برطرف کند. سایبان برقی نیازی به محل اضافی در زمان بسته شدن ندارد و فضایی را اشغال نمی کند. سایه بان بازویی (فنری) دارای مزایا و و قابلیت های زیادی است که آن را به یک سایه بان محبوب تبدیل کرده است.

توضیحاتی پیرامون سایبان زنجیری

شما در حیاط خانه خود برای سایبان پارکینگ هم میتوانید سایبان ثابت و هم سایبان متحرک نصب کنید. سایبان متحرک پارکینگ به دو نوع سایبان دستی پارکینگ و سایبان برقی پارکینگ تقسیم بندی میشود. درسایبان باکس انتهای محور متحرک که پارچه بر روی آن جمع میشود یک محفظه در پایین و یک محفظه در بالای محور قرار دارد که هم محور و هم پارچه و موتور در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف محفوظ میماند.

مشخصات فنی سایبان برقی چیست؟

به طور کلی کاورهای سایبان‌ها باید به قدری با کیفیت و مقاوم باشند تا شما بتوانید در تمام فصول از آن‌ها استفاده کنید. معمولاً ابعاد و اندازه سایبان‌ها، سفارشی است و باید محل مورد نظر بررسی شود. اگر ابعاد سایبان بیش از حد بزرگ باشد، با مشکلاتی از قبیل کمبود جا روبه رو خواهید شد و البته برای ابعاد بزرگ‌تر باید هزینه‌ای بیشتر پرداخت کنید.. اگر ابعاد سایبان بیش از حد کوچک باشد، باز هم به مشکل بر می‌خورید و سایبان به درستی نمی‌تواند نیاز شما را بر طرف کند.

خدمات شرکت بابادر

پارگی سایبان نیز اغلب اگر زیاد نباشد، با چسب می‌توان آن را ترمیم کرد. در مناطق مرطوب اگر چادر آن را مداوم تمیز نکنید با گسترش قارچ و کپک در سطح چادر لکه های قهوه ای ایجاد می‌شود که از بین رفتنی نیست و به مرور زمان باعث پوسیدگی و پارگی چادر سایبان به صورت گسترده می‌شود. در این صورت با تعویض چادر سایبان می‌توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. این نوع چادر کاملا ضد آب بوده و گرما و نور را از خود عبور نمی دهد به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای کانتینرهای ترانزیتی و سایبان ها به حساب می‌آید. از ساخت این نوع از سایه بان های برقی از یک کاور یا اصطلاحا پوشش آلومینیمی نیز استفاده شده است.