سایبان بازویی دستی سایبان بازویی سایبان سایبان ایرانیان


سایبان های بازویی از سازه های فلزی و آلومینیومی مستحکم تشکیل شده اند که با توجه به عرض سایبان دارای چند بازو هستند که بازوها نقش نگهداری پارچه و پوشش متحرک را دارند. اگر خیلی نگران آسیب دیدن پارچه یا محو شدن رنگ هستید، باید سایبان های برقی را خریداری کنید. این سایبان علاوه بر نگهداری از پارچه راحتی بسیاری را به صاحبان خود می دهد. سایه بان های بازویی نیم کاست مانند سایبان های کاست کامل از بازو ها و پارچه سایبان در حالت بسته مراقبت می کنند. اما تفاوت این نوع در این است که از 3/1 بازو ها و پارچه سایبان محافظت می کند.

  • این نوع سایبان ها همانند سایبان های بازویی هستند اما تفاوت این نوع سایبان این است که از جلوی سایبان پارچه آن ادامه دارد و منجر به کاهش تابش خیره کننده و گرمای خورشید در داخل ساختمان می شود.
  • سایبان بازویی فول باکس چیست؟ سایبان بازویی فول باکس در واقع همان سایبان بازویی یا سایبان فنری می باشد ولی با این تفاوت که یک باکسی در سایبان فول باکس تعبیه شده است که وقتی سایبان جمع می شود،…
  • برای اینکه قیمت سایبان بازویی برقی مغازه شما مشخص شود در ابتدا باید متراژ مورد نیاز برای سایبان بازویی را بدست آورید .
  • پارچه های 600 گرم سایبان مغازه برقی هم وزن بالاتری دارند و هم مقاومت بسیار بیشتری نسبت به پارچه های 400 گرم سایبان مغازه دارند.

شما با خرید محصول با کیفیت از ما، می توانید از طول عمر و کارایی بالای آن بهره مند شوید. جهت استعلام قیمت سایبان برقی در اصفهان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.سایبان متحرک برقی در اصفهان با خدمات پس از فروش را تنها از ابتکار تهیه نمایید. با نصب سایبان دو طرفه مساحت زیادی از تابش نور خورشید و بارش باران و برف در امان میماند و از محیط بیرون به بهترین نحو استفاده نمود و به استراحت یا سرو غذا پرداخت. پارچه به کار رفته در سایبان دوطرفه ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید است. به دلیل اینکه سایبان دو طرفه در محیط آزاد قرار دارد برای تامین گرمایش و سرمایش محیط زیر سایبان برقی دو طرفه از سیستم گرمایش تابشی و مه پاش جهت خنک کنندگی محل استفاده کرد.

در سایبان برقی در واقع یک موتور به سایبان بازویی مغازه اضافه میگردد که قیمت موتور برقی به سایبان بازویی مغازه اضافه میشود.

⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود. پیش از این ، شما باید مطمئن شوید که پارچه سایبان کاملا خشک شده است ، در غیر این صورت ممکن است لکه های را به جا بگذارید. با استفاده از جاروبرقی ، غبارروبی سایبان زمان زیادی نمی برد. طیف کاملی از پارچه های با کیفیت وجود دارد که محافظت موثری در برابر گرمای خورشید برای شما ایجاد می کند.

این نوع سایبان را با نام های دیگری از قبیل سایبان جکی، سایبان هوشمند و سایبان برقی هم می شناسند. هر کدام از این نام ها با تغییر کوچکی در سایبان بازویی ایجاد می شوند، زیرا امکان اضافه یا حذف کردن امکاناتی به این نوع سایبان وجود دارد. برای مثال زمانیکه به این نوع سایبان موتور الکتریکی، رسیور و ریموت اضافه شود به آن سایبان برقی گفته می شود. اگر به سایبان سنسور لرزش، سنسور باد و یا سنسور گرما اضافه شود به آن سایبان هوشمند گفته خواهد شد. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. باعث می شود تا رنج طول و عرض سایبان بازویی را به طور دقیق تعیین کرده و بر اساس اندازه سایبان را انتخاب کرد.

خرید سایبان برقی در اصفهان

این نوع سایبان هیچ جعبه ای برای محافظت از اجزای سایبان و پارچه ندارد در نتیجه همه اجزا در برابر تغییرات آب و هوایی قرار دارند. این سایبان محبوبیت بسیاری دارد زیرا راحتی فراوانی را در استفاده ارئه می دهند. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. شما با توجه به اندازه مورد نیاز خود طول کار را اعلام نمایید و برای شما تولید می شود. ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند.

این مدل سایه بان (چادر) میتواند فضای تا 36 متر مربع را تحت پوشش خود در بیاورد. با دهنه های بین 3 تا 6 متر و بازشوندگی 2.5 متر یا 3 متر توسط شرکت اقای سایه بان تولید میشود.و فضای حداکثر تا 18 متر مربع را با این مدل سایه بان میتوان تحت پوشش در آورد. سایبان بازویی یکطرفه به دو شکل سایبان بازویی یکطرفه برقی و سایبان بازویی یکطرفه دستی تولید میشود. برای اینکه قیمت سایبان بازویی برقی مغازه شما مشخص شود در ابتدا باید متراژ مورد نیاز برای سایبان بازویی را بدست آورید . سایبان فول باکس سایبان فول باکس به دلیل ظاهر جدید ، زیبایی و کارایی مناسب جزو یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات مجموعه ایران… ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد.