رندرهایی از استادیوم جدید NYCFC و محله مسکونی در ویلتز پوینت فاش شد



مرتبط، سهام استرلینگ و باشگاه فوتبال نیویورک سیتی (NYCFC) در 10 مه با هیئت انجمن 7 دیدار ،د.هفتم برای پرده برداری از مجموعه جدیدی از رندرها در جلسه سه ماهه خود که تجسم های پیشنهادی اولیه برای طرح احیای نقطه ویلتز را ترسیم می کند. این پروژه قرار است بزرگترین توسعه مسکن 100% مقرون به صرفه در 40 سال گذشته و اولین استادیوم فوتبال 25000 نفری شهر نیویورک را ارائه دهد.

این بر اساس اعلام ماه نوامبر شهردار آدامز است که از چشم انداز جدیدی برای ویلتز پوینت با حمایت گسترده مقامات منتخب محلی، رهبران اتحادیه، اعضای جامعه تجاری و غیره حمایت می کند. این پیشنهاد قرار است در اوا، سال جاری برای ورودی های بیشتر جامعه به ULURP وارد شود.

گروه توسعه کوئینز (QDG) – سرمایه گذاری مش، سهام های مرتبط و استرلینگ – طرح هایی را برای تحویل 2500 واحد مسکن 100٪ مقرون به صرفه ارائه کرد که محله ای بزرگ تری را که با اصول برنامه ریزی شهری قرن بیست و یکم پسند پیاده ساخته خواهد شد، ارائه کرد. رندرها مناطق مش، باز فعال را نشان می‌دهند که فضای کافی برای نشستن، چرخ دستی‌های غذا، فضای سبز، ورزش و سایر کاربردهای تفریحی را برای جامعه فراهم می‌کند. بین ساختمان‌ها، ،نان و بازدیدکنندگان به معابر پیاده‌روی اجتماعی دسترسی خواهند داشت که امکانات رفاهی خانواده‌ها، از جمله ،ده‌فروشی‌های تجاری کوچک و تفریحات غیرفعال را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، مسکن در اطراف یک خیابان اصلی امن و من، برای عابر پیاده متمرکز خواهد شد که توسط ،ده‌فروشی‌های محلی و سایر مشاغل کوچک پر جمعیت است. این محله همچنین شامل بیش از 40000 فوت مربع فضای باز عمومی، یک مدرسه با 650 صندلی، یک هتل با 250 کلید و فروشگاه های ،ده فروشی در طبقه همکف خواهد بود.

جدیدترین رندرها شامل استادیوم 780 میلیون دلاری NYCFC با سرمایه خصوصی و 25000 صندلی مخصوص فوتبال است که توسط HOK طراحی شده است. این استادیوم خانه ای را برای قهرمانان MLS 2021 و فاتحان جام کمپئونز در سال 2022 فراهم می کند و بر اساس بیش از یک دهه سرمایه گذاری در جوامع محلی در سراسر شهر است. همچنین یک خانه دائمی برای بنیاد برنده جایزه باشگاه، شهر در جامعه (CITC) فراهم می کند. این شرکت 50 زمین محلی ساخته است، به 30000 جوان نیویورک خدمات ارائه کرده است، و حضور قدرتمندی در هر پنج منطقه ایجاد کرده است.

ارائه به هیئت انجمن 7 اولین نگاه را به جامعه محلی و دیگران در مورد چشم انداز باشگاه برای ساختن استادیوم ادغام شده در جامعه محلی می دهد تا منبعی در روزهای غیر مسابقه باشد. رندرهای جدید، پنج اصل اصلی طراحی استادیوم را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند: ایجاد بهترین تجربه هواداران زنده در نیویورک، نماینده واقعی شهر ما، جاسازی استادیوم در جامعه، ساختن یک استادیوم «آینده» و مدل‌سازی پایداری.

از ابتدا، باشگاه فوتبال نیویورک اهمیت ارتباط و همکاری قوی با شهردار آدامز، عضو شورا، فرانسیسکو مویا، رئیس جمهور ریچاردز و جامعه محلی کوئینز را درک کرده است، زیرا ما با برنامه‌هایی برای یک استادیوم اختصاصی فوتبال با بودجه خصوصی پیش می‌رویم. مارتی ادلمن، نایب رئیس باشگاه فوتبال نیویورک سیتی گفت. این سرمایه‌گذاری مستمر در شهر نیویورک، خانه‌ای را برای تیم اول ما ایجاد می‌کند و محله جدیدی برای کوئینز ایجاد می‌کند.»

راشد سنگابی، طراح اصلی و ارشد پروژه در HOK، گفت: «طراحی استادیوم جدید NYCFC تنوع، جامعه و عشق به ورزش را جشن می‌گیرد و تجربه‌ای مبتنی بر مهمان‌نوازی منحصربه‌فرد به موقعیت مک، آن در کوئینز، ناحیه جهان ایجاد می‌کند. تیم طراحی ما تجربه ای پایدار و مبتنی بر فناوری ایجاد کرده است و استادیوم را در بافت منطقه آینده ادغام کرده است. هدف ما ایجاد یک رفاه شهری متصل برای جامعه و یک رویداد زنده بی سابقه است. ما مشتاقانه منتظریم که استادیوم به مرکزی برای جامعه پر جنب و جوش کوئینز تبدیل شود.”

رندرهای جدید از ورودی نمادین و مکعبی فعال استادیوم پرده برداری می کند که به ،وان یک استقبال گرم و تجربی برای طرفداران و اعضای جامعه عمل می کند. در روزهای مسابقه، مکعب با تصاویری پر جنب و جوش روشن می شود که از لحظه نزدیک شدن به خانه جدید NYCFC، تجربه ای پویا را القا می کند.

تصاویر جدید منتشر شده همچنین شامل یک دفتر مرکزی برای بنیاد NYCFC، شهر در جامعه (CITC) و کار برنده جوایز آن است – تلاش برای هدف فعال ، این فضا در روزهای مسابقه و غیر بازی. در نهایت، NYCFC پیش‌بینی می‌کند که استادیوم فراگیر و در دسترس همه باشد، زیرا این سازمان همچنان برنامه‌های رایگان فوتبال را برای جوانان در سراسر پنج منطقه ارائه می‌کند.

با پیروی از فرآیند تایید یکنواخت بررسی کاربری زمین (ULURP)، ساخت و ساز پروژه 780 میلیون دلاری برای باشگاه برای بازی در استادیوم جدید خود برای فصل 2027 MLS تکمیل می شود.

گروه توسعه کوئینز بر توسعه ورزشگاه و منطقه نظارت خواهد کرد. کل پروژه در اوا، سال جاری وارد فرآیند تایید یکنواخت استفاده از زمین (ULURP) خواهد شد و توسط کمیسیون طراحی عمومی شهر نیویورک بررسی خواهد شد. NYCFC برای نهایی ، طراحی استادیوم به منظور هماهنگی با ورود به فرآیند تایید ULURP در اوا، سال جاری کار خواهد کرد.

مشاهده نسخه کامل، از جمله نقل قول از مقامات منتخب و جامعه، در سایت NYCFC.


منبع: https://www.،k.com/news/2023-05/renderings-revealed-of-nycfcs-new-stadium-and-residential-neighbor،od-in-willets-point/