راه های جالب ساخت خانه از سراسر جهان



جالب است که چگونه بشر متن، با موقعیت خود خانه هایی ساخته است. این امر با طرح‌ها و مصالح مختلف مسکن که توسط مردم در کشورهای مختلف و آب و هوا استفاده می‌شود، مشهود است.

به ،وان مثال، مسکن ساخته شده در قطب ج، برای گرم نگه داشتن مردم، یا در مصر، یک کشور کویری، که ،نان آن باید خونسرد بمانند. با این حال، نباید فراموش کرد که ضرورت مادر اختراع است. طراحی مسکن نیز به طور پیوسته پیشرفت کرده است و ،نان از اندازه و شکل خانه خود برای نشان دادن موقعیت اجتماعی خود استفاده می کنند.

ساخت خانه ها نیز با پیشرفت های تکنولوژیکی قابل مدیریت تر شده است. این مقاله شما را به سفری در تاریخ می‌برد، از روش‌های باست، ساخت خانه تا طراحی‌های معاصر.

آجرهای گلی: یونان باستان و مصر

راه های ساخت خانه

منبع: interestengineering.com

مسکن با آجر گلی یکی از قدیمی ترین روش های ساخت خانه است. مصالح برای آجرها لوم، ماسه و آب است که سقف آن گاهی از چمن کاهگلی ساخته شده است. عایق های یونان باستان و خانه های مصری از آجر گلی ساخته شده بودند. جدا از در دسترس بودن، آجرهای گلی نیز به دلیل خنک بودن بسیار مورد علاقه بودند.

خانه ها همچنین یک چیز مش، داشتند. آنها کاملاً بادوام نبودند و ا،ر خانه ها مجبور بودند دائماً نوسازی شوند. این موضوع با ،ابه های قدیمی خانه ها و معابد یونان باستان و آثاری که از آنها استفاده می ،د مشهود است. در اینجا با تاریخچه مصنوعات آنها آشنا شوید www.learning-history.com.

زمین درهم ش،ته: چین

راه های ساخت خانه

منبع: cloudfront.net

خاک کوبیده یک روش رایج ساخت خانه باست، بود که از گچ، آهک و شن استفاده می کرد. قدمت ساختمان‌های ساخته شده از خاک کوبیده به عصر نوسنگی، با مردم چین برمی‌گردد. این روش ساخت و ساز حتی در ساخت دیوار بزرگ چین نیز مورد استفاده قرار گرفت.

هنوز هم تا به امروز در ساخت و ساز از زمین رمد استفاده می شود خانه های معاصر در مناطقی که رطوبت بالا و دمای متوسط ​​را تجربه می کنند. همچنین برای پایداری آن بسیار مورد حمایت قرار می گیرد، زیرا ، های مضری منتشر نمی کند. با این حال، این روش ساخت‌وساز می‌تواند برای مناطقی که بارندگی بالا و دماهای سردتر را تجربه می‌کنند، که به حفاظت اضافی برای عایق‌سازی اتلاف گرما و باران نیاز دارند، بهتر باشد.

مسکن گلی لایه ای آفریقایی

راه های ساخت خانه

منبع: googleusercontent.com

خانه های گلی سازه های رایج در سراسر قاره آفریقا هستند. خانه‌ها معمولاً دایره‌ای هستند و از خاک رسی در دسترس محلی ساخته می‌شوند که می‌تواند با سرگین ، و نی‌هایی که به ،وان ،اصر اتصال دهنده به خاک رس عمل می‌کنند، ،یب شود. سقف از علف های کاهگلی یا نیزار خشک شده ساخته شده است. این خانه‌ها نام‌های مختلفی دارند، از مالتی‌آتاهای ماسایی در کنیا گرفته تا رونداول‌های ج، آفریقا.

این خانه ها برای هوای گرم بسیار عالی هستند، زیرا خنک هستند. آنها همچنین در طول فصل سرد و بار، سایه بسیار خوبی هستند و به راحتی ساخته می شوند، با ساخت یک مسکن گلی حداقل یک هفته طول می کشد. با این حال، این نوع مسکن امروزه با فقر همراه است، زیرا بیشتر و بیشتر آفریقایی ها شکل غربی شده مسکن را با استفاده از سنگ و سیمان اتخاذ می کنند.

بامبو و رکاب: آسیا

راه های ساخت خانه

منبع: wikimedia.org

خانه های بامبو و چوب پا در بخش هایی از آسیا مانند چین، تایلند، میانمار و بنگلادش رایج بوده و هستند. درخت بامبو یک ماده محلی در دسترس ،نان بود و دوام را فراهم می کرد. قاره آسیا نیز با رودخانه های زیادی آراسته شده است و بیشتر زمین ها پست هستند. به همین دلیل است که بسیاری از آسیایی‌هایی که در مناطقی زندگی می‌کنند که اغلب سیل می‌آیند یا در نزدیکی رودخانه‌ها زندگی می‌کنند تا ماهیگیری کنند، از رکاب‌ها برای بالا بردن خانه‌های خود بالاتر از سطح زمین استفاده می‌کنند که محافظت در برابر سیل است.

طراحی مسکن بامبو و چوب پایه امروزه به ،وان مسکن معاصر برای هتل های مجلل عجیب و غریب در مکان هایی مانند بالی و کارائیب بسیار رایج است. بسیاری از گردشگران این طراحی مسکن را دوست دارند، زیرا به آنها کمک می کند تا بیشتر با طبیعت ارتباط برقرار کنند. با این حال، جالب است که ببینیم یک شب در آن هتل ها چقدر ارزش دارد، در حالی که شکل مسکن در سایر بخش ها رایگان است و با غیر تمدن همراه است.

سنگ های لایه ای کلشی ها: ایرلند

راه های ساخت خانه

منبع: b-cdn.net

این شکل از مسکن در میان جامعه سلتیک در ج، غربی اروپا و برخی از بخش‌های اروپای مرکزی رایج‌تر بود. این خانه ها به کلبه های کندوی زنبور عسل نیز معروف هستند و گفته می شود که قدمت آن به ۷۰۰ سال قبل از میلاد می رسد.

این خانه‌ها عمدتاً گرد یا مستطیل شکل بودند و سقفی گنبدی شکل مرکب داشتند. آنها حدود 1.5 متر قد داشتند و معمولاً یک درگاه مستطیل شکل کوچک داشتند. کلکان های باقی مانده می توانند در مکان هایی مانند جزایر کلیسا در شبه جزیره دینگل، ج، غربی ایرلند و آیونا در جزیره اسکاتلند قرار گیرند.

خانه های حرا: اکوادور

راه های ساخت خانه

منبع: pinimg.com

این خانه ها بیشتر چهره کشورهای آسیایی و آمریکای ج،ی مانند اکوادور هستند. حرا به ،وان یک ماده ساختم، بسیار ترجیح داده می شود زیرا این گیاه در برابر پوسیدگی و حملات ،ات مقاوم است و ثابت می کند که دوام دارد. خانه ها یک ماده معمولی برای جوامعی هستند که در نزدیکی آب های شور زندگی می کنند، زیرا درختان حرا در آنجا رشد می کنند.

مانند بامبو و چوب پا، این مواد در ساخت هتل های مجلل عجیب و غریب تقریبا در هر ساحل استفاده می شود و ارزش ثروت زیادی دارد.

خانه های پالم فروند: هند

راه های ساخت خانه

منبع: goworldtravel.com

جوامع در بخش‌هایی از آسیا برای طول،‌ترین زمان راه خود را به خانه‌های خود باز کرده‌اند. خانه های ساخته شده از شاخه های ،ما به طور شگفت انگیزی بسیار بادوام هستند و حداقل 20 سال عمر می کنند. با این حال، آنها به حمایت ساختاری از تیرها نیاز دارند تا بتوانند در روزهای بار، آب و هوا داشته باشند.

هتل‌های مجلل همچنین از درخت ،ما برای پوشاندن سقف‌های خود استفاده می‌کنند که جذاب، مقرون به صرفه و از نظر زیست‌محیطی پایدار است.

خانه های برفی ایگلو: کانادا

راه های ساخت خانه

منبع: toiimg.com

این خانه‌ها با منطق انس، مخالفت می‌کنند، زیرا با استفاده از همان چیزی ساخته شده‌اند که ،نان سعی در محافظت از آن دارند. خانه ها در مکان های یخی مانند کانادا و گرینلند معمولی هستند.

خانه ها از برف فشرده ساخته شده اند که یک عایق عالی است. با این حال، آنها نسبتا کوچک هستند و فقط می توانند حدا،ر پنج نفر را در خود جای دهند. آنها همچنین نوعی مسکن موقت هستند که عمدتاً توسط شکارچیان استفاده می شود.

خانه های درختی Korowai: پاپوآ گینه نو

راه های ساخت خانه

منبع: whistlingarrow.com

نام این خانه‌ها از نام مخترعانشان، قبیله Korowai گرفته شده است که در پاپوآ گینه نو یافت می‌شود. خانه ها هستند خانه های درختی، حداقل 12 متر از سطح زمین بلند شده است. در یک داستان جنگلی واقعی، جامعه کورووای امرار معاش خود را از جنگل، از جمله مواد مورد استفاده برای خانه هایشان، تامین می کند.

خانه‌های آن‌ها از شاخه‌های درخت و پوست درخت ساگو ساخته شده‌اند و ممکن است گاهی از تیرهای بلند بامبو برای برپا ، خانه‌هایشان استفاده کنند. این خانه ها مستحکم، کاملا بادوام هستند و حدا،ر 12 نفر را در خود جای می دهند.

مسکن هندسی مدرن

راه های ساخت خانه

منبع: decoist.com

هندسه پایه و اساس همه چیزهایی است که طبیعت ارائه می دهد. با تمام سازه ها از هانو، های کره ای، ساختمان های بریت،ایی با دیوارهای آجری و خانه های حومه گرجستان قابل مشاهده است. با این حال، بسیاری از معماران از ابتدا از هندسه برای تأکید بر زیبایی خانه های خود استفاده می ،د.

بسیاری از معماران نیز از هندسه استفاده کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که ساختار ساختمان های بلند به خطر نمی افتد و خانه های معاصری را طراحی می کنند که فضا را به حدا،ر می رساند.

طراحی خانه دیگر آن چیزی نیست که بود، چرا که یک قرن پیش طراحی ها با دست انجام می شد و باعث خسته کننده شدن آن ها و اشتباهات مح،اتی زیادی می شد. با این حال، امروزه پیشرفت‌های تکنولوژیکی به معماران اجازه داده است تا با استفاده از نرم‌افزاری طراحی کنند که می‌تواند برای آزمایش دوام ساختار برنامه‌ریزی شده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین فناوری چاپ سه بعدی خانه وجود دارد که از هندسه برای کاهش زمان لازم برای ساخت خانه استفاده می کند.

مسکن قایق

راه های ساخت خانه

منبع: mapio.net

زندگی در قایق از ابتدای تجارت رایج بوده است. این مسکن صرفاً از سر ضرورت بود، برخلاف امروز که زندگی در قایق بیشتر یک امر تجملی است. اگر عاشق آب هستید، این نوع اقامت برای شما من، است. جوامع قایقر، در همه جا وجود دارد، تقریباً مانند املاک برای خانه ها. این نوع مسکن توسط افرادی که به دنبال زندگی معمولی و به دور از همه وام های رهنی که وضعیت مالی آنها را فلج می کند ترجیح می دهند.

اگر در نردبان بالای جمعیت مالی هستید، داشتن یک قایق برای شما و دوستانتان برای گذراندن تعطیلات نیز ایده بسیار خوبی است. این به شما امکان می دهد از زندگی پرمشغله خود جدا شوید و از آب های آبی یا سبز لذت ببرید.

همچنین بخو،د: 8 روش برای تغییر کاربری کانتینر حمل و نقل

RV Living

راه های ساخت خانه

منبع: getawaycouple.com

بسیاری از مردم عاشق سفر هستند. به این ترتیب، آنها برای زندگی بر روی تری،هایی که به خودروهایشان متصل می شوند، سرمایه گذاری کرده اند و حتی در جاده نیز راحتی را فراهم می کنند. برخی به طور کامل به زندگی در RV تغییر داده اند تا از مصارف مالی خود بکاهند.

یکی دیگر از زیبایی های زندگی در RV این است که در یک فضای کوچک خودکفا می شود. این بازی را برای خودروسازان تغییر داده است که اکنون هر روز مدل‌های جدید RV را ارائه می‌کنند تا من، همه مشتریان باشد. دیگر تولیدکنندگ، که از این تغییر سود می برند، دستشویی هایی هستند که سیستم های مدیریت پسماند رقابتی را برای افرادی که در RV خود زندگی می کنند ارائه می کنند.

خانه های کوچک

راه های ساخت خانه

منبع: southernliving.com

با به دست آوردن محبوبیت در چند سال گذشته، به نظر می رسد همه به سمت یک حرکت می کنند خانه کوچک. برخی افراد خانه های کوچک خود را با استفاده از آن می سازند کانتینرهای حمل و نقل، و دیگران بر روی چرخ های متحرک برای امکان سفر. این می تواند با بحران مالی در حال وقوع در جهان یا حتی درک این موضوع مرتبط باشد که کمتر می تواند بیشتر باشد. خانه های کوچک و پیشرفت‌های تکنولوژیکی باعث می‌شود که آنها جذاب‌تر باشند.

نتیجه

از زم، که بشریت در آن زندگی می‌کند، ساخت خانه‌ها دستخوش تغییرات عظیمی شده است. این تکنیک های مسکن الهام بسیار خوبی برای تکنیک هایی هستند که هنوز کشف نشده اند. بنابراین، گزینه های بیشتری برای مردم برای ساخت خانه در سراسر جهان وجود دارد. زمان صرف شده برای طراحی و ساخت خانه ها بهبود یافته است.

کدام تکنیک ساختم، را بهترین می د،د و چرا؟ اجازه بدهید به ما در بخش نظرات و مطمئن شوید




منبع: https://architecturesideas.com/ways-of-building-a-،use/