راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ | behtarin-laptop


راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ | behtarin-laptop

اگر شما نیاز به برنامه های مایکروسافت آفیس ، دیدن فیلم و یا مرور وب دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما این لپ تاپ سبک و ارزان قیمت را که یکی از بهترین لپ تاپ های 10 میلیون تومانی بازار نیز به شمار می راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی رود انتخاب کنید. صفحه ‌نمایش مات (Anti-glare) به پنل IPS مجهز است و دارای روشنایی تا 250 نیت است. اگر به دنبال لپ‌تاپ مجهز به پردازنده اینتل با قیمت کم‌تر از ٢۰ میلیون تومان هستید، لپ‌تاپ IdeaPad 5 با پردازنده Core i5-1135G7 انتخابی مناسب برای شماست.

  • مطالعه دفترچه راهنمای محصول و همچنین استفاده از نظرات کاربران می‌تواند به شما در انتخاب بهتر جنس بدنه لپ تاپ کمک کند.
  • نمایشگر با کیفیت، کیبورد بسیار عالی، وب‌کم 1080p و شارژدهی بیش از 14 ساعت نیز از دیگر مزیت‌های اپل مک‌بوک ایر M2 به‌شمار می‌آیند.
  • مشخصه اصلی در باتری لپ تاپ میزان شارژ دهی آن میباشد که با تعداد سلولها ظرفیت و وات ساعت باتری بیان می شود.
  • و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است و از این رو علاوه بر گیمینگ می‌توان آن را برای طراحی و کارهای گرافیکی حرفه‌ای هم استفاده کرد.
  • این لپ تاپ نیز از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در سال 2021 است.
  • کش سی پی یو حافظه پردازنده هست که بعنوان یکی از ملاک‌های اصلی سرعت پردازنده شناخته می‌شود.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، در این راهنمای خرید سعی شده به عموم کاربران و عموم کاربری‌ها توجه بشود، به همین خاطر حضور لپ تاپ‌های گیمینگ در این مطلب چندان پررنگ نیست. در «راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف» که در حال بروزرسانی است، به صورت مفصل به لپ تاپ‌های گیمینگ پرداخته می‌شود و اولویت‌ها، کامل مطابق با گیمینگ و نیاز گیمرها هستند. میکروفون داخلی دوگانهلپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3 مدل ۱۵ITL6-i5 یک محصول سبک و با ضخامت پایین و در عین حال نسبتا قدرتمند و دارای قیمت مناسب است که می‌تواند برای دانشجویان و کارهای اداری و کارمندان گزینه مناسبی باشد. بهره‌گیری از پردازنده نسبتا خوب اینتل Core i5 1155G7 در کنار کارت گرافیکی جی‌فورس MX350 و ۸ گیگابایت رم قابل ارتقا، باعث می‌شود تا شما بتوانید با برنامه‌هایی نظیر فوتوشاپ و برخی نرم‌افزارهای تدوین به خوبی کار کنید. در نمایشگر لپ تاپ پارامتر هایی چون وضوح تصویر، نرخ نوسازی تصویر میزان روشنایی، پوشش صفحه نمایش و پنل نمایشگر مورد توجه قرار می گیرد. وضوح تصویری و رزولوشن با دو پارامتر به عدد نمایش داده میشود که نمایانگر مقدار پیکسل در سطر و ستون است .مثلا مفهوم رزولوشن 768×1366 این است که در هر سطر از نمایشگر 1366 پیکسل و در هر ستون آن 768 پیکسل وجود دارد.

راهنمای صفحه کلید و صفحه لمسی لپ تاپ

سال‌های زیادی است که لنوو در ساخت کیبورد از رقیبان خود بسیار جلوتر است، به همین دلیل به هنگام تایپ و بازی کردن با کیبورد دارای نورپردازی RGB لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 امکان خطا و احساس ناراحتی به حداقل عدد کاهش می‌یابد. با بررسی بیشتر متوجه وجود اسپیکرها در کناره و 2 عدد پورت USB 3.2 و یک پورت USB-Type C دارد. بدنه این لپ تاپ گمینگ که از مدل‌های قدرتمند این برند خوشنام است از جنس آلومینیوم تولید شده است.

یک لپ تاپ دانشجویی باید بتواند حداقل چه نرم افزار هایی را اجرا کند؟

اما هنگام خرید لپ تاپ چطور باید بدانیم که چه نوع پردازنده‌ای مناسب کار ما است؟ پردازنده یک لپتاپ خوب چه مشخصاتی دارد؟ توجه به مشخصات می‌تواند در خرید بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب بسیار به شما کمک کند. با توجه به شروع تابستان و افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ گیمینگ، در این مقاله تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ بازار… برای خرید این دستگاه‌ها باید به مواردی همچون پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، نمایشگر، نوع و حجم حافظه ذخیره سازی و همچنین گزینه ارتقای آن‌ها دقت کنیم. یک لپ تاپ در این بازه قیمتی معمولا سخت‌افزار قدرتمندی دارد و نمایشگر آن نیز کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. با این حال، قبل از خرید بهتر است نیازهای خود را مدنظر قرار دهید و با توجه به آنها خرید کنید. سری NUC اینتل را اغلب ما با مینی کامپیوتر می‌شناسیم؛ اما این شرکت خوشنام ساخت پردازنده، لپ تاپ گیمینگ NUC X15 C71FBG را نیز تولید می‌کند که با افتخار در فهرست بهترین لپ تاپ تا 80 میلیون تومان جا خوش کرده است.