راهنمای جامع در مورد سایدینگ لانگ برد



سایدینگ تخته بلند نوعی روکش ف،ی است که اغلب در پروژه های معماری معاصر استفاده می شود. این نوع روکش معمولاً از آلومینیوم ساخته می شود.

سایدینگ های تخته بلند نه تنها بسیار سبک وزن هستند، بلکه در برابر خوردگی نیز مقاوم هستند، کاملا مستحکم هستند و حتی زم، که در دمای بسیار پایین قرار می گیرند، شکننده نمی شوند. این امکان وجود دارد که آلومینیوم بتواند از نظر زیبایی شناسی ماده ای زیباتر برای روکش ساختمان باشد.

شما می تو،د سایدینگ های تخته بلند را در طیف گسترده ای از رنگ های جامد و طرح دار، از جمله چوب خام تهیه کنید. از آنجایی که ال،ای چوب طبیعی روی تخته بلند بسیار قابل مقایسه با ال،ای چوب واقعی هستند، تشخیص آنها از یکدیگر دشوار است. در نگاه اول، به نظر می رسد سایدینگ تخته بلند از چوب اصلی ساخته شده است. با این حال، این نیست!

معماران با استفاده از سایدینگ لانگ برد می توانند بهترین ویژگی های عملکردی و زیبایی شناسی را ارائه دهند. هنگامی که خانه های خود را با سایدینگ تخته بلند می پوشانند، صاحبان خانه ممکن است به طرق مختلف سود ببرند.

هزینه سایدینگ لانگ برد

سایدینگ لانگ برد

منبع: swp.net

فرقی نمی کند که برای برجسته ، ،اصر طراحی مدرن استفاده می شود یا برای حفظ ظاهری تاریخی در خانه بدون نیاز به تعمیر و نگهداری. سایدینگ تخته بلند محصولی با بالاترین کیفیت است که می تواند جلوه چوب را به دست آورد. هزینه لوازم و نصب برای سایدینگ تخته بلند به طور متوسط ​​از 25 تا 35 دلار در هر فوت مربع متغیر است.

مزایای استفاده از سایدینگ لانگ برد

سایدینگ لانگ برد

منبع: cladcan.ca

جاذبه زیبایی شناسی

برخی از معماران و طراحان از سایدینگ های آلومینیومی برای ایجاد زیبایی شناسی معاصر استفاده می کنند زیرا این مواد در صنعت تقاضای زیادی دارند.

با این حال، ا،ر مردم نمی خواهند ساختمان آنها ظاهر بالینی مرتبط با مواد روکش ف،ی معاصر داشته باشد. بنابراین، استفاده از سایدینگ تخته بلند ممکن است مزایای مصالح آلومینیومی و ظاهری سنتی و دنج را به ،نان بدهد.

از آنجایی که این مصالح نمای ساختمان تقریباً ظاهری مانند نمای چوبی دارند، نشان می دهد که سازه دارای جنبه ک،یک و در عین حال بسیار دوست داشتنی خواهد بود.

صاحبان خانه ممکن است از تمام مزایای اقلام آلومینیومی بدون پرداختن به ظاهر ف،ی استریل که اغلب با آنها همراه است، لذت ببرند.

آنها بادوام هستند

واضح ترین مشکل با سنتی سایدینگ این است که آنها با گذشت زمان به دلیل حساسیت آنها به عوامل محیطی مانند گرد و غبار، بارندگی و تابش آفتاب ،اب می شوند.

این نشان می دهد که مواد روکش ف،ی مستعد تغییرات در رطوبت، باد، باران و سایر ،اصر هستند که ممکن است باعث کنده شدن، اعوجاج و فرسودگی رنگ شوند. به دلیل این مشکلات، ساختمان از بیرون ظاهری قدیمی و غیرجذاب خواهد داشت.

سایدینگ تخته بلند ممکن است هنگام نصب به ،وان بخشی از سیستم بار، از این نوع مشکلات کمک کند زیرا ماده من،ی برای کار است.

علاوه بر این، سایدینگ های تخته بلند آلومینیومی از قبل با مواد شیمیایی و پرداخت های مختلف پوشش داده می شوند که به افزایش مقاومت مواد در برابر ،اصر کمک می کند. تخته های بلند یک عامل بازدارنده موثر در برابر ،ابکار، هستند که در حال نوشتن گرافیتی در بیرون ساختمان هستند.

آنها به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند

هنگامی که به درستی از آنها مراقبت شود، طول عمر این مواد روکش ممکن است به چندین دهه افزایش یابد.

برای جلوگیری از خطرات ناشی از به خطر انداختن جذابیت و کیفیت آنها، ا،ر مواد روکش ف،ی به عملکرد تعمیر و نگهداری دقیق نیاز دارند. تعمیر و نگهداری نیز برای سایدینگ لانگ برد مورد نیاز است، هرچند کمتر از سایر سیستم ها.

مکان ساختمان تعیین کننده فرکانس تمیز ، روکش ف،ی است. از تجمع گرد و غبار و سایر ذرات منتقل شده از طریق هوا جلوگیری می کند.

بسیار مهم است که از به کارگیری راه حل های تمیزکننده قدرتمند خودداری کنید زیرا انجام این کار ممکن است باعث آسیب دیدن روکش فعلی نما شود. قبل از شروع فرآیند تمیز ،، تمیزکننده باید آزمایش‌های نقطه‌ای را انجام دهد تا مشخص کند که آیا استفاده از آنها لازم است یا خیر.

همچنین بخو،د: 10 ،یب رنگ آجری و رنگی که ما فقط دوست داریم

آنها در برابر آتش مقاوم هستند

سایدینگ لانگ برد

منبع: jwlumber.com

سازه های ساخته شده در مکان های مستعد آتش سوزی، به طور طبیعی یا در نتیجه فعالیت های انس،، نیاز به حفاظت دارند. محصولات ساخته شده از این ماده، مانند سایدینگ های Longboard، در برابر آتش مقاوم هستند.

این به این دلیل است که آلومینیوم و سایر ف،ات دارند کیفیت های فیزیکی که آنها را در برابر آتش گرفتن مقاوم می کند. از تخته های بلند برای ایجاد استفاده شد نمای سازه، این تصور را ایجاد می کند که نما از چوب ساخته شده است. با این حال، چوب توسط ف، احاطه شده است که از آتش گرفتن ساختمان جلوگیری می کند.

آنها در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند

سایدینگ لانگ برد

منبع: highwestside.com

،، که علاقه مند به شروع یک پروژه ساختم، جدید هستند ممکن است در انتخاب سایدینگ تخته بلند مردد باشند زیرا ممکن است نگران گزینه های محدود موجود باشند.

با این حال، این نگر، ها غیر قابل توجیه هستند، زیرا انتخاب گسترده ای از رنگ ها و طرح ها برای سیستم های روکش ف،ی وجود دارد. علاوه بر این، سازندگان این گزینه را دارند که سایدینگ های تخته بلند را به صورت عمودی یا افقی نصب کنند.




منبع: https://architecturesideas.com/longboard-siding/