جشن چهار سالگی در ورزشگاه Transformed State Farm Arena: Q+A با اعضای تیم HOK



آتلانتا ها، زمین خانگی خود را با ،ری از هزینه ساخت یک میدان جدید مدرن کرد. چهار سال پس از بازسازی State Farm Arena، اعضای تیم پروژه HOK درباره جزئیات طراحی بحث می‌کنند که همچنان این مکان را به یکی از بهترین‌های NBA تبدیل می‌کند.

در حالی که هزینه مسابقات NBA به طور معمول بیش از حد است 1 میلیارد دلاربازسازی مزرعه ،تی آتلانتا ها، با هزینه 192.5 میلیون دلاری باعث صرفه جویی قابل توجهی در وقت و هزینه این فرنچایز شد، در حالی که مقصدی منحصر به فرد ایجاد کرد که باعث می شود طرفداران برای ،ید بیشتر برگردند.

در پرسش و پاسخ زیر، اعضای تیم پروژه HOK، جنا مائر، میشل بو و رنه پتی نظرات خود را در مورد آنچه که بازسازی مکان 20 ساله (که قبلا فیلیپس آرنا نامیده می شد) را با موفقیت به اشتراک می گذارند.

رویکرد طراحی شما برای ایجاد حس بی نظیری از مکان برای بازسازی State Farm Arena چه بود؟

جنا وال: برای شروع پروژه، آتلانتا ها، تیم پروژه را به یک تور چهار ساعته از BeltLine برد، یک پروژه بازسازی شهری که محله های شهر را از طریق یک حلقه 22 مایلی از مسیرها و پارک ها به هم متصل می کند. تجربه BeltLine و محله‌های متنوعی که آتلانتا را تشکیل می‌دهند الهام بخش ما شد تا تجربیات متنوع مشابهی را برای طرفداران در State Farm Arena ایجاد کنیم.

رنه پتی: ما امکاناتی را اضافه کردیم که برای آتلانتا صادق بود و اساساً یک اتاق نشیمن جدید برای شهر ایجاد کردیم. این طراحی، طرفداران را تشویق می‌کند تا مکان را به ،وان مک، برای معاشرت نه تنها در طول بازی، بلکه قبل از ،ت و پس از زنگ پای، ببینند.

مکان سازی و مشارکت های محلی نقش بزرگی در این تحول ایفا ،د. چگونه تشخیص دادید که چه نوع امکاناتی را باید شامل شود؟

ماور: ها، با جامعه آتلانتا بسیار درگیر هستند و متعهد به نمایش غذاها، برندها و مهمان نوازی منحصر به فرد این شهر هستند. روابط عمیق، مشارکت محلی و ارتباطات افراد مشهور منجر به ایجاد اولین تجربه غذاخوری و خدمات در نوع خود شد. کلوپ اجتماعی زک براون، اشتیاق این نوازنده و کارآفرین را برای غذا، موسیقی، طراحی و مهمان نوازی در فضایی پر از غذاهای عالی و جزئیات دست ساز کارگاه خود زک به هم پیوند می زند. فروشگاه SWAG Killer Mike به طرفداران این امکان را می‌دهد که موهای خود را با صندلی‌های آرایشگری که مستقیماً مشرف به کاسه سالن است کوتاه کنند. مجموعه غذاخوری‌های Little Italia جیوو، دی پالما، بسیاری از محبوب‌ترین گزینه‌های غذایی شهر را در این عرصه ایجاد می‌کند.

،ده پا: آنها همچنین راه هایی برای ارتقای تجربه غذا و نوشیدنی پیدا ،د. فضاهای غذا و نوشیدنی مبتنی بر مهمان نوازی است. این عرصه، جو شفر، سرآشپز آتلانتای برنده جایزه را استخدام کرد، که بر آشپزخانه‌های سبک رستور، که حتی در غرفه‌های امتیازات عمومی یافت می‌شوند، تأثیر گذاشت. شفر از کلوپ سرآشپزها، با ،یبی متشکل از تحسین‌برانگیزترین سرآشپزهای منطقه که وعده‌های غذایی چهار وعده‌ای را سرو می‌کنند، گرفته تا برداشت‌های خلاقانه از غذاهای محلی ورزشی سنتی، کیفیت و تنوع را در فضا ایجاد کرده است. این قطعاً مورد علاقه طرفداران است – فوربس سفر استیت فارم را “خوشمزه ترین عرصه NBA” نامیده است. این رویکرد به غذا و نوشیدنی از آن زمان توسط تیم های دیگر در سراسر NBA، NFL و MLS تقلید شده است.

بزرگترین چالش طراحی برای نوسازی عرصه چه بود؟

میشل بو: تغییرات ساختاری گسترده و ارتقاء MEP وجود داشت که از نظر عملکردی عرصه را بیش از آنچه چشم می بیند بهبود بخشید. یکی از اه، اصلی ما در تغییر شکل، بهبود خطوط دید به کاسه و ایجاد گردش 360 درجه در اطراف عرصه برای طرفداران بود. پیش از این، چهار سطح سوئیت و دفاتر در ضلع غربی میدان، گردش کامل آن را مسدود کرده بودند. همچنین باید ستون‌هایی را که مانع از دید کاسه می‌شوند حذف کنیم. ش،تن این موانع یکی از بزرگترین چالش های طراحی بود.

ما دیوار قبلی سوئیت‌ها و دفاتر را به‌،وان تراس‌ها، نقاط اتصال چندسطحی، سوئیت‌های باز و فضای اجتماعی آتلانتا تغییر کاربری دادیم. برای پویاتر ، تجربه، میدان‌ها را با میله‌ها و ریل‌های نوشیدنی مشرف به کاسه باز کردیم.

ماور: این تغییرات تأثیر قابل توجهی در فضای داخلی عرصه داشت. از مردم داشتیم که ساختمان جدید را به ما تبریک می‌گفتند، فراموش ،د که این یک بازسازی بود، زیرا تفاوت‌های داخلی چقدر چشمگیر بود.

چگونه انعطاف پذیری را در طراحی گنجانده اید؟

ماور: یکی از مفیدترین کارهایی که می تو،د برای یک مشتری انجام دهید ایجاد انعطاف پذیری در محصولات ممتاز آنها است. در فضای اجتماعی آتلانتا، ما مبل‌های چند سایز و صندلی‌های باشگاهی را به جای صندلی‌های ثابت سنتی قرار دادیم. کاناپه ها و صندلی ها را می توان برای تغییر تعداد صندلی ها تغییر داد.

ما همچنین با هاو، کار کردیم تا بررسی کنیم که چه فضاهایی در سالن عملکرد ضعیفی دارند و مشخص کنیم که چگونه می‌توان گزینه‌های صندلی را برای افزایش درآمد دوباره تصور کرد. یکی از راه‌حل‌هایی که ما پیشنهاد کردیم، اولین باشگاه NBA بود که فضای پشت خانه را تغییر کاربری داد. ما سوئیت‌های ایو، را طراحی کردیم که سوئیت‌های سنتی قبلی در آن قرار داشتند، که نشانه‌ای از فرهنگ شهر بود. این فضاها شامل اثاثیه و وسایل گران‌قیمت و درگاه‌هایی بود که به آنها اجازه می‌داد به سوئیت‌ها و کاسه دیگر متصل شوند که گزینه‌های آینده را برای تیم به حدا،ر می‌رساند.

از زمان افتتاح، آیا به تعامل با ها، برای هر گونه به روز رس، در عرصه ادامه داده اید؟

،ده پا: ما از زمان تکمیل بازسازی، پروژه‌های بیشتری را انجام داده‌ایم، از جمله همکاری با تیم روی استراتژی‌های طراحی پایدار. هاو، همچنین اخیراً با Novelis شریک شد تا محدودیت های پایداری را در عرصه ادامه دهد. در اوایل سال جاری، ها، به اشتراک گذاشت که آنها اولین مکان ورزشی و سرگرمی زنده در جهان شدند که گواهینامه پلاتین واقعی را برای ، صفر دریافت ،د. State Farm Arena اکنون 91 درصد ، های تولید شده توسط بادبزن خود را از محل های دفن ، دور می کند، 44 درصد را کمپوست می کند و 47 درصد باقیمانده را دوباره استفاده یا بازیافت می کند. این شگفت انگیز است که بخشی از چنین پروژه پایداری باشید.

درس های کلیدی از تحول State Farm Arena چیست؟

بو: برای ایجاد یک چیز عالی نیاز به ذهنی باز و یک فرآیند و تیم پروژه واقعاً مشارکتی – از طراحان، برآوردگران، پیمانکاران، مشتری و غیره است. ما توانستیم همه گزینه‌های بالقوه نوسازی را مطالعه کنیم و بهترین مسیر رو به جلو را تعیین کنیم، خواه کوبیدن دیوار سوئیت‌ها یا برداشتن ستون‌های ساختاری پیچیده. رابطه قوی و ارتباط باز ما با مشتری این پروژه را واقعاً متحول کرد.


منبع: https://www.،k.com/news/2022-11/cele،ting-four-years-at-the-transformed-state-farm-arena-qa-with-،k/