انواع سایبان متحرک سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه


این ها از جمله دلایلی است که شما برای ایجاد سایبان برای اتومبیل خود نیاز دارید. در ادامه به چند مورد از محافظت سایبان متحرک خودرو در تابستان اشاره کرده ایم. شما بسته به نوع استفاده تان می توانید اقدام به خرید سایبان متحرک در انواع مختلف کنید. سایبان متحرک این مزیت را دارد که علاوه بر آن که به تنظیم دمای محیط کمک کرده و از گرمی بیش از حد محیط جلوگیری می کند، می توانید در زمان شرایط آب و هوایی معتدل آن را به راحتی جمع کنید و از هوای آزاد نهایت لذت را ببرید.

یکی از سایبان هایی که حتما در مکان هایی مثل نمایشگاه ها، رستوران و کافی شاپ ها دیده اید، سایبان های چتری هستند که در دو نوع ثابت یا متحرک وجود دارند. سایبان متحرک چتری یک پایه داشته که روی زمین قرار می گیرد و نصب آن راحت بوده و نیازی به وصل شدن به دیوار یا سقف ندارند. سایبان های چتری از نظر محل قرار گیری پایه به دو دسته چترهای پایه بغل و چترهای پایه وسط تقسیم می شوند. اگر یک حیاط کوچک داشته که میخواهید برای آن سایبانی قرار دهید و مستاجر هستید و قصد دارید چتر را با اثاثیه خود جا به جا خرید سایبان متحرک چتری انتخاب بسیار جذابی می باشد. سایبان متحرک در واقع به واسطه موتور باز و بسته می شود اگر موتور برقی وجود نداشته باشد شما هیچ عکس العملی از آن نخواهید دید و هیچ فرقی با سایبان های ثابت نخواهد داشت. پس موتور است که سایبان برقی را باز و بسته کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند.

  • سایبان متحرک خودرو برای استفاده­ ی هر روز و در هر فصلی بسیار مناسب است.
  • سقف های جمع شونده می توانند از رفاه حال هر میهمان – هر آب و هوا – اطمینان حاصل کنند.
  • این ها از جمله دلایلی است که شما برای ایجاد سایبان برای اتومبیل خود نیاز دارید.
  • موارد ترکیدن لاستیک بیشتر در هوای گرم تابستان نسبت به زمستان گزارش می شود.
  • خود سایبان نیز اگر رنگ بندی خوبی داشته باشد یا طرح و لوگویی خاص روی آن بخورد می تواند باعث جلب توجه بیشتر و افزایش مشتری بشود.

همچنین این سایبان متحرک ها دارای یک موتور هستند به علاوۀ یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان متحرک. سایبان متحرک های دارای قسمت جانبی، محافظت در برابر خورشید را برای پنچره‌هایی که در طرف شرق یا غرب قرار دارند بهتر فراهم می‌کنند. این سایبان همچنین می تواند به شما کمک کنند تا از تابش سوزان آفتاب در امان بمانید ، و به شما امکان می دهد از یک مکان آرام ، خنک و سایه دار حتی در تابستان های پرتحرک لذت ببرید. سایبان بازویی برقی همان کار سایبان بازویی دستی را انجام می دهد با این تفاوت در این سایبان یک موتور گذاشته شده است که به جای استفاده از یک میل لنگ می توانید از یک کلید برای باز و بسته شدن سایبان استفاده کنید.

راهنمای خرید سایبان

همان طور که از نامش پیداست، نوعی سایبان به شکل اتوماتیک و متحرک است. شما با خرید انواع سایبان می توانید دمای محیط خود را تنظیم کنید و از گرمای بیش از حد محیط بکاهید. سایبان متحرک در کنار محصولاتی مانند بهترین کاور استخر ، بهترین انواع سقف متحرک و پرده سقفی اتوماتیک ، یکی از لوازم مورد نیاز برای صرفه جویی در مصرف انرژی است.

عوامل موثر در تعیین قیمت سایبان متحرک

سایبان کشویی یا اسلایدینگ که اکثرا پوششی پارچه ای دارند، به شکل کشویی باز و بسته می شوند. سایبان متحرک کشویی می تواند با ریموت و یا به صورت دستی باز و بسته شود. و از آن می توان برای پاسیو، بالکن، حیاط و حتی مکان های عمومی مثل سردر مغازه یا رستوران ها استفاده کرد. از مزیت های سایبان های کشویی نگهداری آسان و کم هزینه آن می باشد.

سایبان متحرک آلومینیومی

یکی از مزایای نصب سایبان متحرک برای مغازه، افزایش فروش می باشد. هر چه مغازه شما شیک تر به نظر برسد مشتری بیشتر جذب می شود تا برای خرید به داخل بیاید. اما به غیر از این موضوع نصب سایبان مکانی امن و سایه را جلوی مغازه شما ایجاد می کند.