انواع سایبان متحرک حیاط و خودرو؛ قیمت، ویژگی‌ها و معمارنو


اگر بالکن منزل شما سایه نیست و نمی توانید لوازم مختلفی را در بالکن قرار داده یا خودتان برای استراحت در آنجا بنشینید، سایبان متحرک بالکن مناسب ترین انتخاب می باشد. زاویه سایبان های متحرک را می توانید با توجه به نیاز خود تغییر دهید. همه ما سایبان ها را در جاهای مختلف با کاربرد های متنوع دیده ایم و اغلب خودمان از سایه آن ها استفاده کرده ایم. اما در سال های اخیر این محصول تفاوت زیادی با گذشته کرده و ظاهر و کارایی جدیدی پیدا کرده است.

  • سیستم به کار رفته در ساخت این نوع سایبان ها به گونه ای است که شما عزیزان می توانید به راحتی و توسط یک ریموت، باز و بسته شدن سایبان را کنترل کنید.
  • نوع جنس پارچه های به کار رفته در ساخت آن ها بر تغییرات قیمت سایبان ها نقش دارند.
  • پس از مدت زمان مورد یاز در طول روز، می توان آن را به راحتی جمع کرد به همین دلیل گاه ممکن است از عنوان سایبان متحرک دستی نیز برای آن استفاده شود.
  • بخاطر داشته باشید که گرمای شدید برای وسیله نقلیه شما خطرناک است زیرا باعث فرسایش و پارگی زیادی می شود و سال ها از عمر ماشین شما می کاهد.

اول اومدید و شرایط رو بررسی کردید دقیق به اندازه همون محوطه ای ای که در نظر گرفته بودم یک سایبان زیبا و شیک برام ساختید و در نهایت هم که متخصصانتون برای نصب اومدن واقعا همگی پرسنل باتجربه و کاربلدی بودند. مزیت مهم سایبان متحرک برای استخرها جلوگیری از تبخیر بیش از حد آب استخر می باشد. در ضمن با وجود سایبان می توانید در استخر آفتاب بگیرید بدون این که نور خورشید باعث سوختگی پوستتان بشود. سایبان های پارچه ای متحرک جزو پرفروش ترین و رایج ترین نوع سایبان ها می باشند.

سایبان برقی استخر

این سایبان ها همچنین در برخی موارد نیازی به ریل کشی طولی ندارند. سایبان موسوی علیرغم داشتن کیفیت عالی و استحکام بالا به جهت تامین آسودگی خاطر شما طبق ضوابط و شرایط با گارانتی در برابر نقص و حتی نگهداری سالیانه به شما ارائه می ‌شود. اگر دنبال ارزان ترین مدل و برند موتورهای ساید هستید، می توانید این برند را تهیه کنید که هم با ups و هم بدون آن و در مدل های 600 و 8000 کیلوگرم تولید می شود.

کارشناسان فنی و تیم متخصص سایبان متحرک سامان با بهره گیری از علم روز و با سابقه ی ده ساله در طراحی و اجرای سایبان های متحرک و برقی همواره در صدد تولید محصولات جدید و با کاربرد برای شما عزیزان می باشد. سایبان ها در انواع مختلفی قرار دارند که هر کدام برای هر شرایط ویژگی های خاص خود را دارند. برای خرید انواع سایبان متحرک اول باید در نظر بگیرید که این سایبان را برای چه فضایی می خواهید. با داشتن سایبان های متحرک خودرو علاوه ایجاد حفاظت برای وسیله نقلیه، در هر مکانی برای شما فضای جداگانه ای ایجاد می کند.

ضمن اینکه سایبان های موسوی می تواند به میل شما مجهز به سیستم روشنایی، سیستم صدا و بلندگو و آبروهای تخلیه آب باران گردد. سایبان های موسوی با پوشش آلومینیومی و فولادی، علیرغم کاربرد آلیاژ فلز در ساختشان داری وزن سبک و مقاومت خوب و خاصیت ضدزنگ و رنگ آمیزی درجه یک هستند. صفحات سایبان موسوی برروی ریل کار شده و هنگام جمع شدن بصورت تلسکوپی بدون ایجاد صدای مزاحم به ترتیب روی همدیگر قرار می گیرند. معروفت ترین برند و مدل موتور سایبان متحرک توبولار بارزانته می باشد. گشتارو این مدل در سایزهای کوچک 140 نیوتن و در مدل های صنعتی 320 نیوتن می باشد. این مدل موتور سایبان متحرک، از بقیه موتورهای توبولار ارزان تر می باشد و گشتاور آن از 30 تا 140 نیوتن می باشد.

نحوه سفارش سایبان متحرک

به همین دلیل است که این روزها بیشتر دارندگان اتومبیل ترجیح می دهند سایبان متحرک مناسبی برای وسیله نقلیه­ی خود را نصب کنند، زیرا این کار را سرمایه گذاری ارزشمندی برای وسیله نقلیه خود می دانند. سایبان متحرک خودرو برای محافظت مناسب از وسایل نقلیه در برابر عوامل سخت آب و هوایی که می توانند بر روی یک وسیله نقلیه تأثیر بگذارند بسیار مهم است. خواه صاحب مشاغلی باشید یا این سایبان های خودرو را برای استفاده شخصی خود بخواهید، باید محصولی را پیدا کنید که بتواند برای سال های طولانی خدمات خوب و بی دردسری را برای شما فراهم کند. پوشش هایی که برای سایبان های برقی استفاده می شود، جنس های مختلفی دارد. برخی از آن ها وارد شده از کشور های چین، ترکیه و هند هستند که این پارچه های بعد مدتی در معرض نور خورشید تغییر رنگ می دهند و پوسیده می شوند. اما پارچه هایی که آلباتروس روی سایبان های خود نصب می کند ضمانت پنج ساله داشته و اگر در طول این مدت مشکلی برایشان پیش آمد به صورت رایگان قابل تعویض خواهند بود.

سایبان متحرک حیاط

سقف برقی به عنوان یکی از گزینه های موجود برای مکان های سرباز مثل استخر ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها و حیاط های شخصی می باشد. سقف برقی کنترلی دارای ریموتی برای کنترل از راه دور برای باز و بسته کردن آسان می باشد. با نصب سقف اتوماتیک میتوان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد. در نهایت سایه باتیس سیستم هایی مانند یک پوشش تراس در فضای باز یا یک فضای باز را داریم که تقریبا تمام سال از آب و هوا محافظت می کند. چارچوب اصلی از آلومینیوم و سقف از یک پارچه جمع شونده ساخته شده است که یا آب را به طرف یک پوشش شیبدار ترغیب می کند ، یا یک سیستم پارچه کاملا محصور است که در آن آب باران به سیستم ناودان یکپارچه هدایت می شود. سایبان پارکینگ قابل حمل در اندازه های مختلف ، حتی بعضی از آن ها با کناره ها و پانل ها در دسترس هستند.