آخرین روندهای تازه از باند فرودگاه را کاوش کنید و بیابید که چگونه یک مد لباس واقعی باشید!



وقتی صحبت از مد می شود، از قبل می د،د که همه چیز در حال بازگشت بزرگی از گذشته است. همچنین، سال 2023 سال آزمایش و یافتن سبک خود خواهد بود. چه ساده تر و چه عجیب، شما تعیین می کنید که چگونه شبیه یک نماد واقعی مد باشید. در مورد جواهرات هم همینطور خواهد بود! برای سال 2023، آنها در حال شکل گیری هستند که بزرگ، قدرتمند و بسیار الهام بخش باشند. اگر قبلاً هرگز از لباس‌های استیشن نپوشیده‌اید، شاید سال آینده فرصتی باشد که چیزی را امتحان کنید! روند جواهرات 2023 چیست؟ بهترین راه برای ست ، لباس های خود با آنها چیست؟ من امروز بهترین پیشنهادها را دارم!

روند جواهرات 2023: مانند یک مد لباس واقعی چه بپوشیم؟

ترندهای جواهرات 2023 در سال آینده چه چیزی بپوشیم با الهام از مد گوشواره نقره ای کایلی جنر بوتگا ونتا

تبلیغات

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم و لباس خود را کامل و بی نقص کنیم؟ شما قبلاً جواب را می د،د! اضافه ، جواهرات می تواند اساساً به لباس شما جان تازه ای بدهد. اگر یک تی‌شرت قدیمی ساده دارید که عاشق پوشیدن آن هستید، اضافه ، درآمدهای مد روز می‌تواند به نظر برسد که آن را به تازگی از فروشگاه ،یداری کرده‌اید. هنگام انتخاب جواهرات باید به نکات زیادی توجه کرد. برخی از افراد طلایی، برخی دیگر نقره ای را ترجیح می دهند و برخی دوست دارند چیزی با رنگ های زیاد بپوشند. همچنین، می‌تو،د درباره رنگ پوستتان بیشتر بد،د. همانطور که قبلاً اشاره کردم، سال 2023 سالی خواهد بود که می تو،د آزمایش کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. این گوشواره‌های Bottega Veneta که دلتنگ کایلی جنر می‌شود، در بین افراد مشهور و مدل‌های اینستاگرامی محبوب شد. آنها حجیم و بزرگ هستند، اما بسیار شیک هستند، زیرا ویژگی های صورت شما را برجسته تر نشان می دهند. بیایید ببینیم چه روندهای دیگری را می تو،د برای سال 2023 کشف کنید!

حلقه های کوکتل

ترندهای حلقه های کوکتل 2023 نحوه پوشیدن آنها به چه م،است تاریخ مد شیک

تبلیغات

حلقه‌های کوکتل قدمتی به زم، برمی‌گرداند که ،ن از آن‌ها برای بیان بی،ه استفاده می‌،د. تاریخ آنها بسیار قدرتمند است! ،ن پس از جنگ جه، دوم برای نشان دادن مستقل بودن آن ها را می پوشیدند و می توانند جواهرات بزرگ خود را ب،ند. حالا آنها برگشته‌اند و ما آنها را در باند شوی مد بهار زیاد دیدیم. با اسم اشتباه نگیرید! حتی اگر به آنها حلقه های کوکتل می گویند، در سال 2023 می تو،د آنها را به صورت روزانه بپوشید. به یاد داشته باشید، خلاق باشید و آزمایش کنید!

ترندهای جواهرات 2023: گردنبندهای بلند روسری مانند

ترندهای جواهرات 2023 روسری گردنبند بلند زارا چگونه مد روز باشیم و لباس های مهم، شیک و خیره کننده به نظر برسیم

این گردنبندهای بلند، لحظه «این دختر» در سال 2023 خواهند بود! زارا اینها را در نقره‌ای، طلایی و حتی در رنگ‌های مختلف دوباره جاسازی کرد. آنها مقرون به صرفه هستند، اما مانند مجلات مد، بسیار گران و براق به نظر می رسند! می تو،د یک لباس مشکی بلند ساده بپوشید و فقط یکی از آن ها را بپوشید. شما لباس من،ی برای یک شب بیرون رفتن، یا مهم، شب سال نو خواهید داشت! برای داشتن ظاهری کامل می تو،د گردنبند را با گوشواره هایی ست کنید که در همان دسته براق و کاملا خیره کننده هستند!

دستبندهای سرآستین

ترندهای جواهرات دستبند سرآستین چگونه آنها را بپوشیم و شیک طلا و نقره شیک به نظر برسیم

یادم می آید که مادرم در گذشته چند تا از این دستبندها داشت. سپس من متوجه نشدم که این تبلیغات چیست، اما آنها اکنون بازگشته اند، و من آن را دوست دارم. برای سرکار کت و شلوار پوشیده ای؟ یکی از این ها را روی آستین کت خود قرار دهید، و خواهید دید که چگونه کل لباس را تغییر می دهد! شما می تو،د آنها را در رنگ های نقره ای، طلایی، براق یا مات پیدا کنید. شیک ترین چیز برای سال 2023 لایه بندی آنها و پوشیدن نه تنها یکی از دستبندهای سرآستین، بلکه بسیاری از دستبندها خواهد بود.

جواهرات نقره بازگشتند!

حلقه های گردنبند نقره بلا حدید مد روز 2023 چگونه شیک باشیم ایده های الهام بخش

اعتراف می کنم، من بیشتر یک دختر طلایی هستم، اما دیدن این ترندهای زیبای جواهرات نقره ممکن است نظر من را تغییر دهد. نقره ای اینجاست و برای سال 2023، بیشتر افراد مشهور مورد علاقه شما آن را خواهند پوشید. حلقه‌های نقره‌ای بزرگ، یا گوشواره‌های نقره‌ای درشت، بهترین انتخاب برای بهار 2023 خواهند بود. قانون اینجا این است که هر چه بزرگ‌تر، بهتر! بلا حدید یکی از ملکه های نقره ای ماست و امسال آن را در باند فرودگاه زیاد پوشید. این نوع جواهرات بسیار آینده نگر، مدرن و در عین حال شیک به نظر می رسند. اگر می خواهید ساده باشید، اما همچنان مد روز به نظر برسید، سعی کنید یکی از این ظاهرها را برای سال آینده تطبیق دهید! همچنین ترفندهای بسیار خوبی برای یادگیری نحوه تمیز ، نقره وجود دارد، بنابراین هر بار جدید به نظر می رسد!

گوشواره شانه اسکیمینگ

ترندهای گوشواره کوتاه شانه 2023 بلا حدید امیلی راتاییکوفسکی امراتا نحوه پوشیدن جواهرات

گوشواره هایی که به شانه شما می رسد یکی از ترندهای سال 2023 است که می توان آن را به روش های مختلف پوشید. چه جواهرات به سبک بوهو را ترجیح دهید، چه چیزی تمیزتر و ساده تر مانند مروارید، با پوشیدن این گوشواره ها فوق العاده به نظر خواهید رسید! می‌تو،د آن‌ها را مانند امیلی راتاجکوفسکی و بلا حدید، با موهای بالا یا اگر ترجیح می‌دهید، بپوشید. اگر هیچ کدام از بوهو و مرواریدها فنجان چای شما نیستند، می تو،د با بدلیجات درآمدی تا شانه بپوشید.

گردنبند یقه

جیجی حدید جواهرات الهام گرفته یقه گردنبند مروارید شیک چگونه شبیه یک مد لباس به نظر برسید

مرواریدها بی،ه ای از ،نگی هستند، اما اکنون تمرکز اصلی آنها نیستند. گردنبندهای یقه قرار است در دنیای مد سال 2023 استفاده شوند! شما می تو،د آنها را درشت، طلا، نقره، مروارید یا با بدلیجات پیدا کنید. چگونه آنها را بپوشیم؟ اگر احساس جسارت می کنید، می تو،د کاری که جیجی حدید انجام می دهد را امتحان کنید. زیر کت و شلوار، سوتین توری و گردنبند یقه بزرگ بپوشید! یا می تو،د آن را با یک لباس ساده یا روی یک پلیور پولو بپوشید.

سایر روندهای جواهرات 2023 برای امتحان ،

گردنبند بدلیجات ترند جواهرات هایلی بیبر با الماس سبز زمردی شیک الهام گرفته شده خیره کننده

گوشواره بلند تا شانه

گوشواره بلند شانه Emrata emily ratajkowski چگونه در شوی مد 2023 مد روز و شیک باشیم

مروارید جامبو

مروارید جامبو ترندهای امیلی راتاجکوفسکی امراتا در سال 2023 چگونه در نکات و ترفندهای استایل باشیم

انگشترهای بلند بدلیجات

حلقه های بدلیجات بلند ایده های لباس شب سال نو روندهای لباس برای سال 2023 چگونه شیک باشیم

گردنبند قلب نقره ای درشت

ترندهای گردنبند قلب نقره ای بزرگ 2023 هنر خیره کننده چگونه شیک و مد روز به نظر برسیم الهام بخش مد

دستبندهای سرآستین

دستبندهای سرآستین به سبک ترندهای 2023 مد طلای باند بسیار شیک

حلقه های پولک های بزرگ

مدل زیورآلات مدل باند فشن شوی گیجی حدید حلقه های پولک های بزرگ 2023

سنجاق سینه نقره ای زارا

ترندهای سنجاق سینه نقره ای 2023 زارا آن را به سبک با ژاکت یا کت و شلوار بپوشید


منبع: https://deavita.net/jewelry-trends-2023-wear-fa،on-icon-earrings-necklace-،celet-silver-252651.html