📈12 شرکت بزرگ که روی خط NEOM کار می کنند


[ad_1]

طرفداران معماری GM ☕️☕️☕️

برای چند طبقه بزرگ آماده ای؟

متاسف،

داستان ها

مغز معمار 🏢🧠

به هر حال، ما در این هفته چند صدایی داریم:

← پایین بودن روی خط: 12 استودیو و شمارش 📈

→ AIA 2023: برندگان طراحی شهری 🏆

→ MSG در حال حرکت؟ 👀

→ یک سال دیوانه @ MAD 😤

→ کی چی گفت!؟ 🗣️

→ 🔥 آن را رها کنید مثل اینکه داغ است: ساختار جدید (النصب) هفته 🔥

کم کم روی خط 📈

لیست همکاران در “The Line” – تاج در جواهر پروژه نئوم ،ستان سعودی– در حال حاضر وحشی است. به طور جدی.

Morp،sis، OMA، Peter Cook، Adjaye Associates، Peri Cobb Freed & Partners، Studio Fuksas، Tom Wi، Architecture، UNStudio، Coop Himmelb(l)au، HOK، Oyler Wu Collaborative، و Delugan Meissl Associated Architects

این مانند Coac،a برای شرکت های معمار است. و همه در یک پروژه و این فقط ،ی است که تاکنون نام برده شده است. طرح؟ هر کدام در حال طراحی 500 متر از 170 کیلومتری شهر هستند. برخی شک دارند که این پروژه خیلی پیش برود. حتی اگر ساخت و ساز (به گزارش) در حال حاضر آغاز شده است.
بیایید ببینیم چگونه این نتیجه می شود.

جوایز موسسه معماران آمریکا: برندگان طراحی منطقه ای و شهری 🏆

جوایز AIA 2023 قبلاً اعلام شده است. پنج پروژه در بخش طراحی منطقه ای و شهری موفق به ،ب افتخار شدند. از جمله برخی از زنگ ها.

پردیس دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس بازسازی شد / «East End Transformation» توسط KieranTimberlake، Tao+Lee Associates و BNIM بسیار باک، به نظر می رسد:

Eskew Dumez Ripple با Marlon Blackwell Architects و Andropogon Associates این وظیفه را درک ،د: طرح جامع مدرسه تادن در آرکانزاس:

و INFORM Studio با کار باورن،ی روی آن کار کرد پل یادبود ون لیستن در پراویدنس، رود آیلند:

مدیسون اسکوئر گاردن در حال حرکت؟ 👀

یک بحث داغ در نیویورک (دیگر چه چیز جدیدی است؟). NYT این یکی را چاپ کرد و مردم نظر دارند اساساً، ایستگاه پن و مدیسون اسکوئر گاردن با هم روبرو هستند. این ایستگاه نیاز به کار دارد، اما دارای یک استادیوم با ظرفیت 20000 نفر در بالای آن است. آسان نیست.

اما آیا واقعاً می تو،د حرکت MSG در جای دیگر؟ این یک چیز بزرگ است – معروف ترین عرصه در قاره، و همه.

این طرح باعث می شد که MSG حدود نیم مایلی به سمت غرب حرکت کند. اما در نیویورک نیم مایل یک معامله بزرگ است. و MSG دارای نفوذ است. متن کامل را بخو،د تا نگاهی دقیق تر به افزایش تنش های سیاسی داشته باشید. چیزهای سرگرم کننده.

سال دیوانه MAD 😤

گاهی اوقات، شرکت های بزرگ برای مدتی کوتاه می آیند. سال گذشته، معماران MAD این کار را انجام ندادند. مسلماً داغ‌ترین شرکت پکن، آنها در سال 2022 با هیاهوی تبلیغاتی روبرو شدند و هنوز در سال 23 ادامه دارد.

آنها استادیوم کوژو، بزرگترین ساختمان زمینی جهان را تکمیل ،د. ساختاری در سطح جه، که می تواند بازی عرصه را تغییر دهد:

پیشرفت در موزه هنر روایی لوکاس:

آنها میلان را با یک “مرکز تحرک و لجستیک” وحشی که همه در مورد آن صحبت می کنند ضربه زدند:

و این تازه شروع است. مقاله را برای داستان کامل بررسی کنید.

کی چی گفت!؟ 🗣️

هوش مصنوعی در آینده جایگزین معماران انس، نخواهد شد. آنها برای خلاق بودن طراحی نشده اند و بیشتر هوش مصنوعی ها فاقد خلاقیت هستند. در عوض، آنها در کنار طراحان انس، برای ایجاد طرح‌های کارآمدتر و خلاقانه‌تر کار خواهند کرد.»
← این قطعه از Elif Ayse Fidanci در Il،raarch می پرسد: ویل AI جایگزین معماران می شود؟

“حکم این است: افرادی که در خانه های شیشه ای زندگی می کنند ممکن است بدون مجازات سنگ پرتاب کنند. پس از شش سال مبارزه حقوقی، بالاترین دادگاه در این سرزمین حکم داده است که ،نان آپارتمان‌های شیشه‌ای مجلل روبروی گا،ی تماشای تیت مدرن با سطح غیرقابل قبولی از “نفوذ بصری مداوم” روبرو هستند. آنها رویای زندگی در یک کاسه ماهی قرمز گران قیمت در کنار یکی از پربازدیدترین موزه های جهان را در سر می پرورانند و اکنون به این نتیجه رسیده اند که به اندازه کافی به آنها نگاه شده است، بسیار متش،.
← اولی وین رایت در اپ-اد خود مشت نمی کشد در حکم تیت مدرن

«معماری که فقط ساختمان‌ها را طراحی می‌کند، کمی شبیه پزشکی است که فقط پاراستامول تجویز می‌کند. مسائل مختلفی وجود دارد که مشتریان به شما مراجعه می کنند، و گاهی اوقات یک ساختمان راه حل من،ی است، اما گاهی اوقات اینطور نیست… و برای من، آن محدود شدن اختیار معمار از دانشگاه به تمرین، جایی که فقط از شما انتظار می رود انجام دهید. یکی از انواع ،وجی‌ها، فرصت‌های از دست رفته زیادی از نظر روش‌هایی بود که معماران ما واقعاً می‌توانستند شروع به تأثیر مثبت بر محیط ساخته شده کنند.»
← کریس هیلدری در این قطعه مصاحبه شده است در مورد مسئولیت های اجتماعی معماری

🔥 آن را رها کنید مثل اینکه داغ است: ساختار جدید (النصب) هفته 🔥

پوکت وارد پروژه های آسیا شوید با نصب خیره کننده گا،ی سفارشی خصوصی در چیانگ مای، تایلند

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/12-huge-firms-working-on-neoms-line/