یک میخانه و رستوران افسانه ای در ملبورن


[ad_1]

این یک فرصت عالی برای بازدید از هتل مشهور بانک بود، یک میخانه و رستوران افسانه ای واقع در قلب ملبورن، که این هفته از بازدید از آن لذت بردم. رستوران‌ها دارای میخانه‌ها، بارهای ورزشی، اتاق‌های غذاخوری، پشت‌بام‌ها و باغ‌های آبجو هستند. می‌تو،د از میان بار روی پشت‌بام، رستوران زیر یا عرشه در فضای باز، عصرانه‌ای عالی را با افراد مهم، دوستان یا خانواده‌تان انتخاب کنید.

چندین تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی وجود دارد که می تو،د بدون توجه به اینکه چه ،ی هستید، در این رستوران از آنها لذت ببرید. این مکان ،یبی عالی از یک بار ورزشی و یک رستوران با غذاخوری عالی را ارائه می دهد. به دلیل ،یبی از مبلمان معمولی و ظریف که در سرتاسر رستوران استفاده می شود، فضایی راحت و آرام را فراهم می کند.

میخانه و رستوران در ملبورن

منبع: pinterest.com

همچنین، این رستوران دارای یک باغ آبجو در بالای ساختمان است که به زیبایی با مبلم، که در رستوران های بیرونی یافت می شود تزئین شده است. صندلی راحت بود و مناظر خیره کننده بود. در عصر تابستان، این مکان عالی برای نوشیدن یک آبجو سرد و تماشای بازی در یک صفحه بزرگ در حالی که از یک نوشیدنی سرد لذت می برد، بود.

اولین برداشت من از این رستوران مبلمان باکیفیت به محض ورود به در است. یک چیز بود که بلافاصله توجه من را در مورد رستوران جلب کرد و آن مبلمان آن بود. در طراحی مبلمان رستوران، توجه زیادی به جزئیات از ابتدا تا انتها مشهود بود.

میخانه و رستوران در ملبورن

منبع: pinterest.com

مبلمان رستوران ظریف و پیچیده بود، با صندلی راحت و فضای گرم. یک اتاق ناهارخوری بزرگ و با تزئینات عالی وجود داشت که از آنجایی که جادار و مرتب بود، مکان من،ی برای یک موقعیت خاص است. تا آنجا که به غذا مربوط می شود، غذای سرو شده نیز عالی بود، با منویی که طیف وسیعی از گزینه ها را هم برای گیاهخواران و هم برای گوشت خواران ارائه می داد. علاوه بر این، من از توجه به جزئیات و برخورد دوستانه و توجه سرورها تحت تأثیر قرار گرفتم.

،مت های نشیمن راحت در امتداد میخانه رستوران وجود داشت که فضایی گرم و دلپذیر را فراهم می کرد. یک بار بزرگ و مجهز در هتل وجود داشت که آن را به مک، عالی برای نوشیدن نوشیدنی و ملاقات با دوستان پس از یک روز طول، تبدیل می کرد. میز و صندلی های دوست داشتنی اتاق غذاخوری هم کاربردی و هم شیک بودند. من به خصوص از باغ آبجو روی پشت بام لذت بردم، که در عین حال که فضایی آرام و خودم، را فراهم می کرد، منظره ای عالی از شهر را ارائه می داد. تجربه کلی غذاخوری در این میخانه عالی بود و من آن را به هر ،ی که به دنبال مک، عالی برای صرف غذا و نوشیدنی است توصیه می کنم.

میخانه و رستوران در ملبورن

منبع: pinterest.com

مبلمان فضای بار ورزشی با میزهای مرتفع و صندلی های بار راحت برای این من،ت عالی بود. تلویزیون‌های متعددی که بازی‌های مختلف را نشان می‌دادند، تلویزیون‌های متعددی راه‌اندازی می‌شدند، و جمعیت مشتاق تیم‌هایشان بودند. فضا پر جنب و جوش و پر انرژی بود. همچنین از ،مت نشیمن در فضای باز که مک، عالی برای استراحت و لذت بردن از آب و هوای خوب بود، قدرد، کردم.

در سرتاسر کل رستوران، متوجه مبلمان زیبایی خواهید شد که همه توسط دست چیده و طراحی شده اند مبلمان Adage. تلاش زیادی برای طراحی کل مبلمان این رستوران انجام شده است که در کل رستوران قابل مشاهده است. شگفت آور بود که صاحب این مکان یکی از مشتریان Adage Furniture، یک برند برجسته در زمینه مبلمان است.

میخانه و رستوران در ملبورن

منبع: pinterest.com

غذا خوشمزه بود و سرویس دهی درجه یک. گزینه های متنوعی در منو برای هر سلیقه ای وجود داشت و سرآشپزها هنگام تهیه هر غذا توجه و دقت زیادی از خود نشان می دادند. علاوه بر این، غذا به شکلی نفیس و همچنین طعم ارائه شد. چیدمان هنرمندانه ای از تمام ظروف روی بشقاب برای ایجاد یک نمایش هنری وجود داشت. غذا خوشمزه بود و در منو برای همه چیزهایی وجود داشت. غذاهای مورد علاقه من از منو شنیسل مرغ و پارما مرغ بود که هر دو به طرز ماهرانه ای تهیه شده بودند و با طعم و مزه بسته بندی شده بودند، به نظر من دو غذایی که بیشتر از همه لذت بردم. علاوه بر غذا، منوی نوشیدنی ها نیز چشمگیر بود، با انواع مختلفی از آبجو، شراب و الکل.

در مجموع تجربه بسیار خوبی در هتل بانک داشتم که آن را به شدت توصیه می کنم. بدون شک، ،یبی از غذاها، نوشیدنی‌ها و خدمات خوب، در کنار مبلمان زیبای رستوران، تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای شما رقم زده است. خوشحالم که این هتل را به ،، که به دنبال یک تجربه غذاخوری عالی و مبلمان رستوران زیبا هستند توصیه کنم.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/legendary-pub-and-restaurant-in-melbourne/