گروه معماری معتمد و همکاران MMG Office طراحی معماری و ساخت ساختمان-اطلاعات سایبان


بالکن های مرکزی دارای صفحه های آجری هستند که شیب هایی در جهت های مخالف یکدیگر دارند و ظاهری مانند پرده های کشیده شده در نمای را ایجاد می کنند. اطلاعات مندرج در این پایگاه فقط جهت مطالعه کاربران با رعایت شرایط اعلام شده است. نسخه‌برداری و بازنشر اطلاعات به هر روش، در هر نوع رسانه و با هر هدفی ممنوع و پیگرد قانونی دارد. از آنجا که این نشریه تمایلی به ارایه متن مطالب خود در مگیران ندارد، شماره‌های جدید آن در سایت نمایه نمی‌شود.

  • این برج به چندین جاذبه لندن، از جمله بازار بورو، کلیسای جامع ساوتوارک، و موزه کلینک نزدیک است.معمار اصلی شارد لندن رنزو پیانو بود.
  • طراحی داخلی مدرن چیست؟ طراحی داخلی مدرن یک سبک است، که با پالت رنگی تک…
  • شروع این سبک را در دهه چهاردهم در شمال ایتالیا می دانند و خاستگاه رنسانس شهر فلورانس می باشد.
  • ساختمان شهرداری بوستون، باربیکن در لندن، فالینگواتر یا خانه آبشار در پنسیلوانیا از مهم ترین نقاطی هستند که می توانید سبک معماری مدرن را مشاهده کنید.

معمولا ساختمان های اداری با توجه به ریز فضاهایی که مورد نیازاند، طراحی و اجرا می شوند. در یک سازه مسکونی در بیشتر مواقع کارفرماها فقط به داشتن نقشه فاز یک اکتفا می کنند اما وقتی که کار به اجرا رسید، در صورتی که در محیط ها و فضاها طراحی داخلی از اهمیت بسیار خاصی برخوردار باشد، درخواست پلان فاز دو و همچنین دیتیل های اجرایی می کند. همکاری با گروه حرفه ای معتمد و همکاران، یکی از تجربه‌های خوب ما بود. تخصص، دقت و سرعت ارائه خدمات مهندسی جزو ویژگی‌های این شرکت است. دانش ساختمان و مهارت پیاده‌ سازی آن در طراحی نما، طراحی داخلی، محوطه سازی و دیگر خدمات مهندسی و ارائه طراحی هایی فراتر از انتظار برای پروژه های ما، از دلایلی بود که سبب ادامه همکاری با شرکت MMG Office شد. در این مرحله ما نقشه های طراحی را به مجموعه ای کامل و دقیق از اسناد ساخت و ساز تبدیل می کنیم.

این سبک در کلیسای جامع، قلعه های اروپایی قرون وسطی، شهرداری ها، مناطق مسکونی راهب یا راهبه ها و خوابگاه های قرون وسطی به وفور دیده می شود. شرکت خط و خاک متشکل از تیمی مجرب و حرفه‌ای است که با به‌کارگیری جدیدترین سبک‌ها (مدرن و کلاسیک) و متدهای طراحی ساختمان، بنایی زیبا، منحصربه‌فرد و باکیفیت به شما تحویل می‌دهد. طراحی ساختمان دوبلکس بخاطر ساختار و نوع طراحی آن ها با خانه های معمول تفاوت هایی دارد که در یک طراحی تخصصی بیشتر می توان به جزئیات توجه نمود.

طراحی معماری ساختمان اداری کارخانه و طراحی سردر کارخانه و سردر شهرک ویلایی و طراحی سردر سایت صنعتی را با بهره گیری از تخصص نیروهای زبده خود به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم. نمای مدرن برج مروارید دبی امارات متحده به دلیل معماری مدرنش معروف است، و… آیا معروفترین طراحی های نمای مدرن دنیا را میشناسید؟معماری همیشه بازتابی از دورانی است که ما در آن زندگی می‌کنیم.

ما به جرات می توانیم مجموعه مان را متخصص در طراحی معماری ساختمان های اداری و مسکونی معرفی کنیم. همچنین مفتخریم به تخصص تیم همکاران حرفه ای خود در طراحی معماری و اجرای کارخانه ها و مجموعه های صنعتی و ویلای لوکس. در صفحات سایت با سایر فعالیت های این مجموعه خصوصا در بخش های تخصصی طراحی و نمونه کارهای اجرا شده تیم معماری و اجرا آشنا خواهید شد.

پس خصوصیات ساختمان عامل معماری نیست چون در کپی کردن ویژگی ها ثابت است. سنگ هایی را در اطراف هر طبقه از آپارتمان شماره یک که دارای پنج طبقه است، قرار داده. این ساختمان شامل هشت آپارتمان در طبقات فوقانی آن و دو مغازه در همکف است. ساختمان شش طبقه اندرزگو در هر طبقه خود یک واحد آپارتمان دارد و به گونه ای طراحی شده که امکان زندگی آرام و آسوده را در محله ای شلوغ که با انواع مختلفی از ساختمان با مصالح و ارتفاعات گوناگون پرشده است، فراهم می کند. راه پله تا یک تراس پشت بامی برای افراد مقیم دفتر کار ادامه می یابد. این قسمت های سازه دارای سطوحی است که رویه آن ها از سنگ پوشیده شده اند و می توان از آن ها برای مهمانی ها و همایش ها استفاده نمود.

با توجه به طرح معماری طبقات و شرایط قرارگیری ماشین ها در طرح پارکینگ بعد از آنکه تمام طراحی پلان انجام گرفت و قبل از آنکه نوبت به انجام کارهای جزئی و نهایی برسد باید ستون در پلان ساختمان قرار داده شود. بیشتر هنرجویان و همکاران در قرار دادن ستون در پلان دچار مشکل می شوند در حالی که این کار در ساختمان های مسکونی کار خیلی راحتی است. اگر پله در مناسب ترین موقعیت خود یعنی در وسط نقشه قرار بگیرد، یک سمت نفشه به قسمت خصوصی (سرویس بهداشتی و اتاق خواب ها) و طرف دیگر نقشه را به قسمت نیمه خصوصی و عمومی (نشیمن، هال، آشپزخانه) تعلق می گیرد. در این مرحله احتمال دارد نیاز باشد که کمی موقعیت پله را عوض کنیم که این امر طبیعی است.

مدل های طراحی داخلی سالن ورزشی

مجموعه خط و خاک از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی در شهر مشهد آغاز کرد و هم اکنون با ارائه دقیق ترین نقشه های ساختمانی همراه با ضمانت اجرایی در خارج از شهر مشهد نیز فعالیت میکند. هر ایده از طراحی نقشه معماری برای عملی شدن و پیاده سازی به ترسیمات خیلی دقیق اجرایی نیاز دارد که در دو گام فاز یک و دو اجرا می شود. طرح های جزئیات ساختمان به سازندگان بناها این امکان را می دهد که به طرح ذهنی معمار واقعیت ببخشند و با استفاده از مواد و متریال آن را قابل استفاده و ملموس کنند.

طراحی نقشه معماری فاز یک شهرداری

شهر نئوم عربستان در شمال غربی عربستان سعودی، استان تبوک قرار دارد. هدف آن برخورداری از فناوری های هوشمند و همچنین یک مقصد گردشگری برای تمام مردم جهان است.در نوامبر 2020، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برای دیدار با ولیعهد، محمد بن سلمان، به عربستان سعودی سفر کرد. محل برگزاری قرار ملاقات مخفی در شهر نئوم عربستان قرار داشت، که یک ابر شهر آینده نگرانه است که تحت نظارت مستقیم شاهزاده ساخته می شود. اشکال سیال با ظاهری عجیب که معمولا با متریال هایی نور را بازتاب می دهند از ویژگی های سبک ساختارشکن هستند. مرکز فرهنگی حیدر علی اف در آذربایجان، شهر هنرها و علوم در والنسیا و برج گرکین در لندن از نمونه های این سبک به شمار می آیند.

معماری رنسانس ( کلاسیک در ظاهری نو )

ورودی دوم اداره در گوشه ای از بلوار اصلی قرار دارد که ارتفاع آن از سطح ورودی پارکینگ به محل کار، به اندازه یک پله، با شکلی عادی می باشد. این دفتر و بازارچه در شهر همدان واقع می باشد و دارای نمای آجری است، از بیرون شکلی موجی مانند در سقف ایجاد می کند که عموم مردم بتوانند از آن بالا بروند و روی آن بنشینند. شرکت توسعه مهندسی نیکان ارائه دهنده خدمات طراحی و اجرا سالن کنفرانس و همایش و خدمات مدیریت بهره برداری به صورت EPC که توسط طراحان و مشاوران گروه نیکان قدم به قدم در کنار شما هستیم. به واقع هر ابنیه و ساختمانی بر اساس آنچه که قرار است در آن واقع شود ساخته می شود و بر اساس کاربری آن طراحی ها و احداث بنا شکل می گیرد. رسانه ای مستقل با همکاری مؤثر حرفه مندان، اندیش‌مندان و هنرمندان داخلی و خارجی این حوزه، جهت ارتقاء کیفی و کمی در هنر معماری و صنعت ساختمان در کشور… مسلما طرح ها و پلان های فاز یک، زیربنای همه ی مراحل بعدی می باشند.