گرافتون به کینگستون بازمی گردد و برنده مسابقه ساختمانی مدرسه هنری 22 میلیون پوندی شد


[ad_1]

تمرین دوبلین مسابقه RIBA-run را پیش از یک لیست کوتاه چشمگیر که شامل دو برنده دیگر جایزه استرلینگ می شد، به دست آورد: هاورث تامپکینز و کاروسو سنت جان.

دیگر فینالیست‌هایی که برای پروژه میدل میل، در ج، شرقی پردیس نایتز پارک دانشگاه، رقابت می‌،د، کارمودی گروک، هال مک نایت و ریچ و هال «ساقدوش عروس» استرلینگ بودند. شش تمرین از بین 60 شرکت کننده انتخاب شدند.

ساختمان خانه شهر گرافتون برنده چند جایزه، که در اوایل سال 2020 تکمیل شد، اولین پروژه بریت،ایی آن بود.

در همین حال، هاورث تامپکینز، فینالیست دیگر، بازسازی عمیق ساختمان خیابان میل دانشگاه را برای دانشکده هنر کینگستون آن نزدیک به پایان رساند.

دانشگاه می خواهد 5000 متر جدید بسازد2 بلوک استودیو، همراه با بهبودهای حوزه عمومی در سایت میدل میل.

استیون اسپایر، معاون دانشگاه کینگستون، به نمایندگی از این پانل، گفت: دیدگاه اولیه الهام بخش معماران گرافتون برای میدل میل از تعهد ما برای توسعه مهارت های آینده دانشجویان و افزایش نفوذ و تأثیر دانشگاه در بالاترین سطوح ملی پشتیب، می کند.

ما قویاً معتقدیم که طراحی معماری در سطح جه، پایه حل خلاقانه مسائل و دستاوردهای آموزشی است و محیطی محرک را فراهم می کند که در آن همکاری و یادگیری مش، رشد می کند.

شلی مک نامارا، یکی از بنیانگذاران گرافتون، گفت: «هدف ما ایجاد یک مدل خوش بینانه از نحوه س،ت ما در زمین است – چگونه می تو،م زمین را به روش های مسئولانه، تخیلی و مراقبتی اشغال کنیم. در حالی که آموزش یک تجارت جدی است، ما همچنین می‌خواهیم لذت اکتشاف را در اختیار بگیریم.

ما رودخانه را به‌،وان نخی می‌بینیم که محوطه دانشگاه را به هم متصل می‌کند و نایتز پارک را به یک ساختمان جدید می‌پیوندد.

خلاصه مسابقه دو مرحله ای خواستار ساختم، تقریباً چهار طبقه برای فراهم ، «فضای استودیو انعطاف پذیر اضافی» برای مدرسه هنر کینگستون – یکی از چهار دانشکده تشکیل دهنده دانشگاه – به همراه امکانات پشتیب، عمومی و «فضای کاری چابک کارکنان» بود. .

این ساختمان یک سالن سخنر، با 200 صندلی، یک منطقه سفره خانه و فضاهای نمایشگاهی را در خود جای خواهد داد و به «مظهر شخصیت خلاق و اصول مدرسه هنر کینگستون» نیاز دارد.

این طرح گسترده‌تر همچنین «هویت واحد منسجم‌تری» را از طریق بهبود چشم‌انداز اطراف منطقه میدل میل به مبلغ 1.5 میلیون پوند ارائه می‌کند که ارتباط این سایت با رودخانه هاگزمیل و ارتباط آن با پارک شوالیه‌ها را تایید می‌کند.

این دانشگاه می‌خواهد در اوا، سال 2026 کار در محل شروع شود تا ساختمان از سپتامبر 2029 اشغال شود.

7500 پوند به اضافه 1000 پوند هزینه های مربوط به هر یک از تیم های انتخاب شده در فهرست نهایی در دسترس بود. سیندی والترز، مدیر معماران والترز و کوهن، مشاور معمار RIBA بود.

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/grafton-returns-to-kingston-winning-22m-art-sc،ol-building-contest