کیمبرلی داودل HOK در مورد معماری و سلامت عمومی در جشنواره ایده‌های آسپن صحبت می‌کند


[ad_1]




<،le>کیمبرلی داودل از HOK در مورد معماری و سلامت عمومی در جشنواره ایده‌های آسپن صحبت می‌کند – HOK































<،y cl،="post-template-default single single-post postid-41798 single-format-standard has-breaking-news-bar-،me-page is-،uction" itemscope="" itemtype="http://schema.org/WebPage" id="wp_automatic_ReadabilityBody">

کیمبرلی داودل، مدیر مشارکت های استراتژیک HOK و رئیس منتخب موسسه معماران آمریکا در سال 2024، به مایکل مورفیموسس گروه طراحی MASS و بون کو، MD، مدیر آزمایشگاه طراحی سلامت در دانشگاه توماس جفرسون، برای بحث در مورد اینکه چگونه طراحی بر ارائه مراقبت های بهداشتی و نتایج سلامت تاثیر می گذارد.

این ساختمان برای سلامتی پانل چندین موضوع مرتبط با طراحی مراقبت های بهداشتی، محیط ساخته شده و نحوه همکاری معماران با شهرها برای بهبود سلامت عمومی را پوشش می دهد. داودل گفتگو را با نشان دادن نقشه محله شیکاگو بر اساس امید به زندگی مردم آغاز کرد. در کدهای پستی ثروتمند شمال شیکاگو، امید به زندگی حدود 90 سال است. چند مایل به سمت ج، و شرق میانگین امید به زندگی به حدود 60 کاهش می یابد.

داودل گفت: “برای همه ما – به ،وان معمار، پزشک، همه – مهم است که در مورد چگونگی رسیدن به اینجا گفتگو کنیم.” چگونه به این نابرابری رسیدیم و چه چیزی می‌تو،م آن شکاف‌ها را ببندیم؟»

داودل این بحث را مطرح کرد که معماران در مورد چگونگی تأثیر نابرابری در محیط ساخته شده، مانند بیابان های غذا و خطرات زیست محیطی، بر سلامت و رفاه مردم، مسئولیت خاصی دارند.

داودل گفت: «معماران وظیفه دارند از سلامت، ایمنی و رفاه مردم محافظت کنند. «بله، معماری نیز در مورد زیبایی شناسی و طراحی و ساختمان های زیبا است. اما معماری، در بهترین حالت، تجربه انسان را بالا می برد. در پایان، ما از نظر فنی مسئول حفاظت از سلامت، ایمنی و رفاه عمومی هستیم.»

کل گفتگو را در زیر مشاهده کنید:

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-07/،ks-kimberly-dowdell-talks-architecture-and-public-health-at-aspen-ideas-festival/