کیمبرلی داودل در مورد طراحی شهرها در پادکست مونوکل بحث می کند


[ad_1]

در ،مت پاد،ت Monocle on Design، کیمبرلی داودل، مدیر استودیوی HOK در شیکاگو، به اشتراک گذاشت که چگونه معماران می توانند از طراحی برای کمک به شهرداران و شهرها برای ایجاد آینده ای بهتر استفاده کنند.

داودل در حالی که در نشست سالانه کنفرانس شهرداران ایالات متحده در ژانویه شرکت می کرد، با کریس سرماک از Monocle درباره ریاست آتی خود در AIA، تمایل به تبدیل شدن به یک پزشک برای محیط ساخته شده در حین رشد در دیترویت، و تلاش برای همکاری با شهرها برای افزایش عدالت صحبت کرد. و بهبود سلامت و رفاه مردم از طریق طراحی. چت او با Cermak در پاد،ت برجسته شده است.

برگرفته از مونوکل در طراحی:

در مورد ریاست او در AIA 2024:

یکی از دلایلی که من از همکاری با AIA در بالاترین سطح رهبری هیجان زده هستم، تمایل ما به سمت برابری اجتماعی و اقدام اقلیمی است. این دو چیز است که در کنفرانس شهرداران ایالات متحده ما در مورد آنها زیاد شنیده ایم. این بسیار عالی است که ما به چیزی با علاقه واقعی و تعهد به برابری نژادی و ،تی، و همچنین پایداری کمک کنیم – که باعث رشد پایدار در شهرها، شهرک‌ها و همه مناطق در سراسر جهان می‌شود.»

در مورد اهمیت همکاری بین معماران و شهرداران:

معماران این قدرت را دارند که به شهرداران کمک کنند تا آینده بهتری را ببینند و خلق کنند. [They have] توانایی… ایجاد چشم اندازی که دیگران بتوانند آن را ب،ند. من فکر می کنم که این بخش بزرگی از ارزش معماری است. معماران این استعداد را دارند که بتوانند آن افکار، ایده‌ها و خواسته‌ها را به صورت فیزیکی به شکل‌ها، فرم‌ها، ساختمان‌ها و دیگر مداخلات ساخته شده ترجمه کنند تا جامعه، سهامداران و رهبران بتوانند ببینند در آینده چه چیزی را تجربه خواهند کرد.

در مورد ارزش تغییر کاربری ساختمان ها:

“ساختمان های موجود ما برخی از بزرگترین دارایی های ما هستند. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید پایدارترین ساختمان، ساختم، است که از قبل وجود داشته است. من طرفدار بزرگ یافتن راه هایی برای حفظ موجودی ساختمان های موجود خود هستم.

زم، که صحبت از تغییر ذهن و قلب در مورد ت،یب برخی سازه ها یا انجام کارهایی می شود که از محیط ساخته شده شهری می کاهد، مهم است که داستان هایی را بیان کنیم که ارزش را تقویت می کند. [of that building]. این ،وما به دلار و سنت ترجمه نمی شود، اما ارزش ذاتی بیشتری دارد. یک داستان سهام در آنجا وجود دارد. یک داستان پایداری وجود دارد.»

در مورد مسئولیت معماران در حمایت از شهرها:

ما در شهرهایمان پتانسیل زیادی داریم. چگونه می‌تو،م به جای ساختن خارج از دیوارهای شهر، از این فرصت‌ها استفاده کنیم؟ این مهم است که بد،م چگونه با منابع خود، که محدود هستند، استراتژیک تر عمل کنیم.

یکی از چیزهایی که به شهرداران گفتم [at the U.S. Conference of Mayors] دیروز این بود که “معماران حلال مشکلات مدنی هستند که نمی دانستید به آنها نیاز دارید.” من می خواهم از معماران و شهرداران حمایت کنم تا در حل برخی از بزرگترین مشکلات ما شریک شوند: مق، با بلایت. رسیدگی به جای خالی؛ یافتن راه هایی برای اطمینان از اینکه ما از سلامت، ایمنی و رفاه عمومی محافظت می کنیم. رسیدگی به نابرابری های بهداشتی؛ و ماموریت شخصی من، بهبود کیفیت زندگی مردم با طراحی است.»

تشویق تنوع در معماری:

«محیط ساخته شده بر همه افراد تأثیر می گذارد. این مهم است که طراح، که امروز و آینده ما را نویسندة جوامعی هستند که ما به آنها خدمت می‌کنیم. این یکی از دلایلی است که چرا اینقدر مهم است که افراد فقط از بیرون به جوامع نزدیک نمی شوند، بلکه تأثیراتی از درون جامعه وجود دارد. داشتن تنوع فکری مهم است. این تنوع فکری همچنین با تنوع نسبت به نژاد، ،ت، قومیت، مذهب… برای معماران ارزشمند است که از دیدگاه‌های بسیار متنوعی سرچشمه بگیرند.»

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-02/kimberly-dowdell-discusses-designing-cities-on-monocle-podcast/