کهن سازندگان ابنیه طراحی نقشه ساختمان-اطلاعات سایبان


برای دانلود آموزش ترسیم پلان معماری با 7 دستور اتوکد ایمیل اصلی خودتان را در کادر زیر وارد کنید. آشپزخانه باید در مجاورت فضای ناهارخوری و با قابلیت دسترسی مستقیم از نشیمن خصوصی باشد. پذیرایی در مجاورت ناهارخوری و با حداقل اشراف به فضای کار آشپزخانه باید طراحی شود. این ساختمان جنوبی از سمت شرق نیز دسترسی دارد.برای آن لنداسکیپ و استخر زیبایی طراحی شده است. سازه ساختمان بتنی است و نمای زیبا و مدرن آن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

دسترسی این ساختمان بسیار عالیست به گونه ای که از دو طرف شمال و جنوب دسترسی دارد. در آن از مصالح بتنی استفاده شده و شامل دو طبقه بر روی طبقه پارکینگ است.هر کدام از این طبقات نیز شامل یک واحد سه خواب هستند. نقشه این ساختمان از سمت جنوب دسترسی دارد .سازه به کار رفته در آن ،سازه بنایی است.در پایین ترین طبقه ،پارکینگ قرار دارد.در طبقه همکف،یک خواب به همراه نشیمن و پذیرایی بزرگ قرار دارد که توسط پله گرد زیبایی به طبقه بالا ارتباط پیدا می کند. نقشه با عرض 10 متر طراحی شده است .در طبقه ی همکف پارکینگ و یک واحد مستقل قرار دارد .طبقه اول به یک واحد دو خوابه و طبقه دوم به یک واحد سه خوابه اختصاص یافته است.

  • نقشه این ساختمان در دو طبقه طراحی شده و دارای دو طبقه جداگانه زیرزمین و همکف است .
  • اما در فرهنگ ‌های شرقی علی‌الخصوص ایران پخت و پز فقط مخصوص بانوان می باشد.
  • در نقشه کشی ساختمان مسکونی به تزئینات و دکوراسیون داخلی توجه بیشتری می شود.
  • سازه ساختمان اسکلت بتنی و ساختمان به صورت دو طبقه ی مستقل همکف و اول می باشد .

فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم. همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید.

برای شروع روند طراحی پلان آنلاین، چه اطلاعاتی لازم است؟

برای کسب مهارت کافی در زمینه نقشه های معماری ، پیشنهاد میکنیم از محصولات فوق العاده زیر استفاده نمایید. معمولاً از فضاهای تلف شده در زیر زمین ها، برای طراحی انباری استفاده می شود. در نقشه های فاز ۲ تعداد دیتایل ها بیشتر و کاملا منطبق بر پروژه مورد نظر می باشد. جزییات اجرایی بعضی از قسمت ها مانند کفسازی طبقات، کفسازی بام، جزییات اجرایی دیوار ها و… در شیت جزییات اجرایی نمایش داده می شود. این چیزی است که ما در اینجا در گروه معماری آرکا دوست داریم و بیش از 10 سال است به مشتریان در انجام آن کمک می کنیم. هر ساختمان بر روی یک پی محکم و با کمک پایه ساخته می شود، که این پی و پایه اساس شروع یک ساختمان است، به این پی فونداسیون و پایه ها ستون می گویند.

متراژ زمین برای نقشه ساختمان استاندارد

نقش اپن آشپزخانه در نقشه ساختمان با عرض ۸ متر به چه صورت است؟بهتر است بدانید طراحی کردن اپن برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها ممکن است یک الگوی اشتباه و بی‌ مصرف در نظر گرفته شده باشد. به ‌طور کلی موضوع اپن و طراحی آن در خانه ‌های ایرانی اشتباه می باشد. به دلیل این‌که در نظر گرفتن اپن برای آشپزخانه ‌های خانه‌ های افراد شرقی گزینه مناسبی نمی‌ باشد و یک تقلیدی کورکورانه از مدهای اروپایی می باشد.

ترسیم نقشه های سازهیکی از مهمترین مراحل ساختمان سازی که پیمانکار باید آشنایی کامل و دقیقی نسبت به این مرحله داشته باشد،نقشه کشی ساختماناست. یکی از خدمات ویژهشرکت اطمینان صنعت رهپویان، نقشه کشی ساختمان است. برای ساختمان سازی ابتدا پیمانکار باید اقدام به تهیه نقشه ساختمان کند، سپس سایر مراحل ساختمان سازی که شامل گرفتن جواز، برآورد هزینه هایساخت و ساز ساختمان، و.. سخن پایانی در رابطه با نقشه ساختمان با عرض ۸ متردر مطالب بالا در نظر داشتیم در رابطه با موضوع نقشه ساختمان با عرض ۸ متر اطلاعات دقیقی برایشان به همراه داشته باشیم و در موارد بالا ذکر کردیم سادگی در طراحی داخلی بسیار مهم شمرده می شود.

به‌عنوان نکته پایانی درباره تراس، برای زیباترشدن نمای ساختمان، بهتر است که دیواره جلویی تراس (دست‌انداز یا جان‌پناه تراس)، هم‌تراز با جداره اصلی نما نباشد. توصیه می‌کنم حتما این قسمت را کمی جلوتر یا عقب‌تر از پوسته اصلی نمای ساختمان طراحی کنید. مساحت تراس، ارتباط مستقیمی با مساحت مفید واحد مسکونی دارد و طبیعی است هر چه مساحت واحد مسکونی شما بیشتر باشد، می‌توانید تراس بزرگ‌تری طراحی کنید.

بنابراین هزینه ی طراحی پلان با این مشخصات به این ترتیب محاسبه می گردد. هزینه ی طراحی یک پلان معماری به ازای هر متر مربع 5000 الی 7000 تومان می باشد. حتما همه اتاق خواب‌ها دارای کمد با عمق استاندارد ۶۰ سانتی‌متر باشند. حمام در نزدیکی اتاق خواب‌ها طراحی شود و حتما توجه شود که درب آن از سایر قسمت‌های منزل قابل رویت نباشد. می دانیم که همه تا زمان پیری در خانه خود نمی مانند، برای همین توصیه می کنیم در هنگام طراحی پلان احتمال فروش خانه را هم در نظر بگیرید.

موقعیت منبع گرمایش یا سرمایش و همچنین جریان هوای ساختمان نیز در این زمینه مؤثر هستند. برای مثال شومینه باید در بزرگترین فضا قرار بگیرد، یعنی جایی که می خواهید بیشتر وقت خود را در آنجا بگذرانید. مساحت آشپزخانه مهم شمرده می‌ شود که لازم است حتماً به آن بپردازید.