کتاب‌های کنکور زبان تا 30% تخفیف ? از کتاب کنکور | ketabko


کتاب‌های کنکور زبان تا 30% تخفیف ? از کتاب کنکور | ketabko

درسنامه های گرامرش به مفصلی میکروطلایی نیست ولی از نظر تستی در حد کتاب خیلی سبزه. به سادگی و آسونی کتاب میکروطلایی نیست ولی تست های آن چنان سطح بالایی نداره. همراه این کتاب، 1 کتابچه ی رایگان واژگان زبان هم خدمت تون تقدیم میشه که برای تمرین و یادگیری لغات می تونه کمک تون کنه.

  • با سلام، خیر، برای دروس عمومی تفاوتی بین رشته انسانی و تجربی ندارد، همچنین برای کنکور سراسری زبان، منابع دروس عمومی تفاوتی ندارد.
  • در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و…
  • مدارس دولتی ، مدارس غیر انتفاعی ، آموزشگاه های کنکور در سراسر کشور میتوانند با عقد قرارداد برای یکسال تحصیلی با تخفیف ویژه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان را توسط بانک کتاب بیستک تهیه نمایید.
  • فروشگاه‌های زیادی دارای خدمات فروش کتاب کمک درسی هستند ‌و این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده‌اند تا کتاب‌های خود را به طور اینترنتی و آنلاین از سایت‌ها خریداری کنند.
  • بانک کتاب مارکا به عنوان فروشگاهی تخصصی انواع کتاب درسی، کمک درسی، کنکوری و عمومی مجموعه کاملی از کتاب های کنکور زبان را از تمامی انتشارات برای نظام جدید و قدیم در اختیار شما کتاب کمک درسی کنکور زبان قرار می دهد.

همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند. عربی، زبان قرآن 1، عربی، زبان قرآن 2 و عربی، زبان قرآن 3 می باشد. زیر گروه چهارم این رشته دربردارنده‌ی سایر زبان‌های دنیا مانند ایتالیایی، روسی، ترکی استانبولی، اردو، ارمنی و ژاپنی است.

کتاب حیطه تخصصی اموزگاری ابتدایی

سازمان سنجش آموزش کشور دروس کنکور زبان 1401 را به صورت جداگانه اعلام نکرده است، اما دروس عمومی آزمون سراسری عبارتند از زبان و ادبیات فارسی، عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی. در نتیجه، داوطلبان باید درس‌های عمومی پایه دهم چاپ 1398، پایه یازدهم چاپ 1399 و پایه دوازدهم چاپ 1400 نظام جدید را به طور کامل مطالعه نمایند. همچنین سازمان سنجش هر ساله فهرستی از حذفیات دروس را منتشر می‌کند که می‌توان آنها را از برنامه مطالعاتی خارج کرد.

زبان انگلیسی میکرو طلایی گاج (کنکور

اما می توانید برای این که کمتر دچار مشکل شوید و بهتر به این قسمت سوالات زبان کنکور پاسخ دهید مانند قسمت ریدینگ با Hن برخورد کنید. تمام متن را کامل بخوانید و سپس لغاتی را که معنی آن را می دانید در گزینه های کنکور پیدا کنید و در انتها گزینه مناسب را انتخاب نمایید. یکی از قویترین منابع کنکور تخصصی منحصرا زبان کتاب زبان نخصصی کنکور تالیف شهاب اناری و روزبه شهلایی از انتشارات مبتکران میباشد. با سلام درود، در صورت شرکت در کنکور منحصرا زبان و داشتن شرایط دانشگاه فرهنگیان ( تراز ۶۵۰۰، معدل بالای ۱۴ و…) مجاز به انتخاب کد رشته محل های این دانشگاه خواهید بود.

شهاب اناری

کتاب جامع کنکور تخصصی زبان دکتر اناری را انتشارات مبتکران و کتاب زبان تخصصی دکتر کیاسالار را انتشارات شبقره منتشر کرده است. همچنین کتاب جامع انگلیسی این مولف را که برای بخش عمومی تدوین شده انتشارات خیلی سبز به بازار عرضه نموده است. کنکور زبان تخصصی نیز همچون سایر رشته‌ها، دارای منابع و کتاب کمک درسی متنوعی برای دروس عمومی و اختصاصی است.