چیدانه انواع سایبان خانگی، حتی برای بالکن کوچک!-اطلاعات سایبان


شرکت سایه سازان کوروش اجرا کننده سازه های سبک با پوشش پلی یوپان یو پی وی سی ( U.PVC ) می باشد . به طور معمول تولید سایبان خانگی نمونه های بسیار زیادی را در بر می گیرد. سایبان کالسکه ای ، آفتابگیر پنجره و همچنین آفتابگیر اتاق این نمونه از سایبان ها بر روی پنجره ها نصب می شوند و دارای انواع بسیار زیادی می باشند.

  • تا خودرو را از گزند تابش نور افتاب و سرما و گرمای بیش از حد محفوظ نگهدارد.
  • 3- با نصب سایبان تراس می‌توان به خنک شدن فضای خانه در طی روزهای گرم تابستان کمک کرد.
  • طراحی و ساخت انواع درب های مدرن ، گل نرده و فرفورژه تولید کننده انواع درب، نرده پله، حفاظ پنجره با استفاده از قطعات …
  • در تعیین و تخمین قیمت سایه بان فاکتورهایی مثل اینکه جنس سایبان از پارچه است یا چوب یا فلز یا حصیر و همچنین نوع و شکل طراحی آن و البته متراژ و مساحت و اندازه سایبان متغیرهای اصلی هستند.

همچنین استفاده از موتور برقی یا گیربکس فاکتور مهمی در تعیین قیمت سایبان می باشد. وجود سایبان و پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط ویلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کرد. افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتیطی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد.

نصب شیروانی سقف ویلا نصاب آردواز پوشش سقف سوله سردری

علاوه بر این، طراحی شیک و مدرن آن ها جلوه ای خاص را به محوطه شما خواهد داد. اما برای داشتن این مدل باید فضای بزرگ و کافی در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، طراحی شیک و مدرن آن ها جلوه ای خاص را به محوطه شما می بخشند. این مجموعه با استفاده از روش های نوین و پیشرفته اقدام به ساخت سایبان های مدرنی کرده است که کیفیت بسیار بالایی دارند.

سایباتهای رسمی ایران سایه بان

این مدل سایبان در قسمت بالایی تراس نصب شده و در نتیجه شما می‌توانید میزان سایه‌اندازی آن را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید. کوچک و قابل جمع بودن این نمونه باعث می‌شود که با فضای بالکن‌های کوچک سازگار شود و سایه مورد نیاز را ایجاد نماید. ساده ترین روش که در بسیاری از خانه های قدیمی نیز دیده می شود به کار بردن داربست ها برای گیاهان بالارونده است. اما همان داربست های قدیمی را می توان به صورت مدرن و امروزی تر طراحی نمود به طوری که به یک فضای جدید در محوطه بیرونی خانه و همچنین به عنوان یک سایبان خانگی تبدیل شوند. هرچقدر فاصله الوارهای داربست به یکدیگر نزدیک تر باشند، نور تابیده شده کم تر می شود.

نصاب ساندویچ پانل شرکت ماموت

بنابراین دکوراسیون این بخش نیز همانند فضای داخلی اهمیت دارد. وقتی قرار است اجرای سایبان منزل در حیاط را داشته باشیم باید با در نظر گرفتن طراحی و دکوراسیون منزل حیاط خود را طراحی کنیم. در فضاهای گلکاری شده و دارای درختان سبز سایبان پارکینگ اتومبیل منازل با متریال مناسب طراحی می شود تا موجب آسیب به چشم انداز محوطه نشود. طراحی اشکال هندسی برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو ایده خوبی برای این سازه است. طرح های منحنی و چهارگوش و یا فانتزی مناسب سایبان خانگی هستند.

مسلما هر چقدر که چتر بزرگ‌تر باشد سایه‌اندازی بیش‌تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کند. سایبان خانگی یک روکش دومی برای دیوارهای خارجی خانه محسوب می شود که معمولا جنس آن از کرباکس است.