چگونه یک هواپیمای کاغذی بسازیم؟ یاد بگیرید چگونه یک هواپیمای کاغذی را دورتر پرواز کنید و 2 مدل DIY را امتحان کنید!


[ad_1]

احتمالاً بسیاری از شما در دوران کوچکی هواپیماهای کاغذی ساختید و به آنها اجازه پرواز دادید. این یک تجربه هیجان انگیز و سرگرم کننده است که قطعا هنوز برای بچه های امروزی جذاب است. با این حال، به نظر می رسد ساخت یک هواپیمای کاغذی که شما و فرزندتان را با پروازهای طول، به وجد می آورد، نیاز به تمرین و دانش دارد. در مقاله امروز به شما ایده هایی در مورد ساخت هواپیمای کاغذی می دهیم و همچنین به شما نشان می دهیم که چگونه آن را طول، تر و دورتر پرواز کنید! به خواندن ادامه دهید!

چگونه یک هواپیمای کاغذی بسازیم؟

چگونه یک هواپیمای کاغذی بچه ای بسازیم که یک هواپیمای کاغذی زرد در دست دارد

تبلیغات

به نظر می رسد تبدیل یک ورق کاغذ به ،اب بازی پرنده بسیار آسان است! اما در واقع امکانات زیادی برای این کار وجود دارد که در عین حال بر مدت زمان پرواز تاثیر می گذارد. ساخت هواپیماهای کاغذی (و به طور کلی تا ، اوریگامی) می‌تواند زمان‌های مختلفی را ببرد، زیرا هم طرح‌های ساده‌ای برای همه از دوران کودکی آشنا هستند و هم طرح‌های پیچیده و پیشرفته‌تر. زم، که کاردستی های کاغذی درست می کردید، وقتی شروع به ساختن هواپیما کردید، به سرعت درس های مدرسه خود را به یاد خواهید آورد! ما شما را تشویق می کنیم که با فرزندتان آن را بسازید و سپس آن را آزمایش کنید (می د،م که شما هم می خواهید هواپیما را امتحان کنید). این یک سرگرمی خانوادگی عالی است و مطمئناً خاطرات زیادی برای کوچولوی شما به جا می گذارد!

چگونه یک هواپیمای کاغذی دورتر پرواز کنیم؟

چگونه یک هواپیمای کاغذی را دورتر و طول، تر کنیم؟

تبلیغات

چندین عامل اصلی وجود دارد که بر پرواز هواپیمای شما تأثیر می گذارد. طول بالها یکی از آنهاست – بالهای کوتاه پرواز سریعتر و بالهای بلند پرواز دورتر را فراهم می کنند. نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اضافه ، وزن به جلو باعث بهبود پایداری هواپیما در هنگام پرواز می شود. مثلاً می‌تو،د ،ب بزنید یا چیزی سبک (پین بابی) به بینی ب،ب،د. در مقاله ما 2 مدل از هواپیماهای کاغذی را با دستورالعمل ها و تصاویر مرحله به مرحله پیدا خواهید کرد. آنها هر دو ارزش تلاش را دارند و قطعاً شما را با مدت زمان پرواز خود تحت تأثیر قرار می دهند!

هواپیمای کاغذی ک،یک

مدل هواپیما کاغذی ک،یک ساخت آسان

هواپیمای کاغذی ک،یکی که می خواهیم به شما نشان دهیم درجه سختی متوسطی دارد. به لطف مثلث روی پایه، بال های م،وطی و پایداری عالی دارد. به طور کلی، این نقطه بین یک هواپیمای کاغذی ساده و پیچیده است. مهمتر از همه، به خوبی و برای مدت نسبتا طول، پرواز می کند. تنها چیزی که برای ساختن چنین هواپیمای کاغذی نیاز دارید، البته یک ورق کاغذ، صبر و اشتیاق فراوان است!

نمودار

نمودار مفید یک هواپیمای کاغذی که گام به گام می سازد

دستورالعمل ها

  1. یک ورق کاغذ A4 بردارید و آن را به صورت عمودی از وسط تا کنید.
  2. دوباره آن را باز کنید و گوشه های چپ و راست را به سمت وسط (که چند لحظه پیش پیدا کردید، به طوری که 90 درجه زاویه راست بگیرید) تا کنید. به طور کلی، یک مثلث متساوی الساقین بزرگتر به دست خواهید آورد.
  3. نوک مثلث را بردارید و به سمت داخل تا کنید و به سمت ورق تا کنید زیرا نوک مثلث تقریباً به لبه پایینی ورق می رسد، اما هنوز مقداری فاصله وجود دارد.
  4. یک بار دیگر گوشه های چپ و راست را گرفته و به سمت وسط تا کنید (زوایای 90 درجه).
  5. زیر مثلث تازه شکل گرفته باید یک مثلث کوچکتر بگیرید که آن را تا کنید تا الان روی مثلث بزرگ بایستد.
  6. ورق را در دستان خود می گیرید و دوباره از وسط تا می کنید، اما این بار در جهت مخالف.
  7. هر طرف را به سمت عقب تا کنید تا با وسط مطابقت داشته باشد (بالهای هواپیما را تشکیل دهید).
  8. ته هواپیمای تمام شده را بگیرید و بگذارید دورتر پرواز کند!

مدل هواپیما کاغذی برای پروازهای طول،

مدل هواپیما کاغذی برای پروازهای طول، بینی بلانت

هواپیمای مدل بعدی ما واقعاً طول، پرواز می کند! این نیاز به کمی توجه بیشتر به جزئیات دارد، اما ما مطمئن هستیم که این چیزی نیست که نتو،د از عهده آن برآیید! با صبر، یک تکه کاغذ، یک مداد (اختیاری) بار کنید و دستورالعمل های ما را دنبال کنید! با خیال راحت از نموداری که در زیر ارائه کرده ایم استفاده کنید و دستورالعمل های دقیق ما را بررسی کنید تا درک بهتری از نحوه ساخت هواپیمای کاغذی خود داشته باشید!

نمودار

نمودار مدل هواپیما کاغذی برای پروازهای طول،

دستورالعمل ها

  1. مانند مدل قبلی، با تا زدن یک ورق A4 به صورت عمودی شروع می کنیم.
  2. ورق را دوباره باز کنید و هر یک از گوشه های چپ و راست را بردارید و به سمت وسط تا کنید تا به شکل یک مثلث متساوی الساقین بزرگ در بیاید.
  3. با استفاده از پایه این مثلث آن را به سمت داخل تا کنید تا با بالا به پایین روی ورق باشد. به طور کلی، یک مستطیل جدید و کوچکتر با یک مثلث در آن خواهید داشت.
  4. در مثلث به دست آمده، وسط را پیدا می کنید (تصویر بالا را ببینید) و می تو،د آن را با مداد علامت گذاری کنید تا بعداً برای شما راحت تر شود.
  5. گوشه بالا سمت راست را گرفته و به سمت وسطی که چند لحظه پیش علامت زده اید تا کنید. همین کار را با گوشه سمت چپ تکرار کنید.
  6. ،مت بالای مثلث را به سمت بالا تا کنید تا با وسط مشخص شده مطابقت داشته باشد.
  7. کل ورق را دوباره به صورت عمودی از وسط تا کنید، اما این بار در جهت مخالف.
  8. هر یک از نیمه های به دست آمده را یک بار دیگر به عقب تا کنید تا انتهای آن با انتهای وسط مطابقت داشته باشد.
  9. هواپیمای شما آماده پرواز است!

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/،w-make-paper-airplane-diy-paper-airplane-models-detailed-instructions-257215.html