چگونه یک فرد سیگاری را تمیز کنیم؟ آن را در فرم نگه دارید تا طعم ها را ذخیره کنید


[ad_1]

سیگار کشیدن راهی لذت بخش برای به دست آوردن طعم های دودی و غنی از پنیر، گوشت یا سبزیجات مورد علاقه شما است. با این حال، چگونه می توان آن را به راحتی نگهداری کرد تا اطمینان حاصل شود که همچنان به غذاهای لذیذ دودی مورد علاقه شما ادامه می دهد؟ اجازه دهید قبل از آزمایش فوق‌العاده آشپزی بعدی شما، در روند چگونگی تمیز ، یک سیگاری غواصی کنیم!

چگونه سیگاری را بعد از پختن تمیز کنید؟

چگونه یک سیگاری را به شدت ،مت های داخلی را تمیز کنیم

تبلیغات

با تمیز ، سیگاری خود پس از هر بار استفاده، از تجمع چربی، کربن و سایر مواد زائد که می توانند طعم غذاهای دودی آینده شما را بدتر کنند، جلوگیری می کنید. چند دستورالعمل ساده در مورد نحوه تمیز ، سیگار پس از پخت و پز وجود دارد:

  1. سیگار را خاموش کنید. هنگامی که آ،ین غذای خود را پختید، دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید کاملا خنک شود. این اقدام برای اطمینان از ایمنی شما لازم است.
  2. خا،تر خالی از جعبه آتش. اگر سیگاری شما با زغال چوب یا تراشه های چوب کار می کند، باقی مانده های سوخته را از جعبه آتش خالی کنید. صبر کنید تا خا،تر کاملا خنک شود و سپس آنها را در یک ظرف ضد حریق بیندازید.
  3. رنده ها را بیرون بیاورید و سینی ها را چکه کنید. رنده های پخت و پز، سینی های قطره چکان و سایر قطعات قابل جدا شدن را با دقت از دستگاه خود جدا کنید. آنها را به مدت 5 تا 6 دقیقه در آب گرم و صابون بگذارید تا تمام باقیمانده‌های آن که به سختی تمیز می‌شوند، شل شوند.
  4. سیگاری را داخل آن تمیز کنید. با کمک یک برس نرم یا اسفنج غیر ساینده، سطوح داخلی دستگاه را بشویید تا چربی و باقیمانده‌های آن تمیز شود. قبل از مالش دادن، مخلوط جوش شیرین و آب را برای نقاط مشکل دار ،ید.
  5. در شیشه ای را پاک کنید. اگر سیگاری شما درب شیشه ای دارد، آن را با شیشه پاک کن یا با محلول یک به یک سرکه و آب تمیز کنید تا چربی آن پاک شود. سطح را با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید تا به درخشندگی بدون رگه برسید.
  6. دستگاه را بشویید و خشک کنید. تمام ،مت های جداشدنی را پس از خیساندن یک به یک کاملاً بشویید و با یک پارچه تمیز خشک کنید. وقتی ،مت های سیگارکش از قبل خشک شد، دستگاه را دوباره سرهم کنید و آن را در مک، سرپوشیده نگهداری کنید.

راه آسان برای تمیز ، رنده سیگاری

نحوه تمیز ، رنده سیگار با کاسه آلومینیومی یا برس

تبلیغات

رنده تمیزترین ،مت سیگاری است زیرا مستقیماً با غذای پخته شده تماس دارد. بنابراین، باید زمان بیشتری را برای حذف باقی مانده های مواد غذایی قدیمی اختصاص دهید. بیایید نگاهی به نحوه انجام آن بیندازیم:

  1. رنده را بیرون بیاورید. پس از سرد شدن آن را از دستگاه سیگاری خارج کنید. سپس آن را روی یک میز یا سطح صاف دیگری که با رو،مه یا کیسه ، پوشانده شده است قرار دهید تا ، های در حال ریزش را در طول تمیز ، حفظ کند.
  2. غذای سوخته را پاک کنید. یک برس مخصوص گریل یا یک توپ از فویل آلومینیومی مچاله شده بردارید تا بقایای گیر کرده که توسط ذرات غذای سوخته و چربی ایجاد شده است را بتراشید. با فشار کار کنید، تکه های غذای سوخته سنگین را با برس یا فویل بردارید.
  3. در آب صابون خیس کنید. در یک لگن یا یک سطل بزرگ آب گرم و صابون بریزید. رنده دستگاه را در این محلول خیس کنید و بگذارید حدود 15 تا 30 دقیقه بماند. این برای از بین بردن لکه های باقی مانده مفید است.
  4. به شدت اسکراب کنید. پس از خیساندن، از یک برس گریل یا اسفنج غیر ساینده استفاده کنید تا رنده را کاملاً بشویید. به هر نقطه سرسختی روی آن با باقی مانده های زغالی توجه بیشتری کنید.
  5. آن را بشویید و خشک کنید. رنده را با آب فراوان بشویید تا باقیمانده صابون شسته شود. آن را با یک پارچه تمیز خشک کنید یا اجازه دهید کاملاً در هوا خشک شود، سپس آن را در دودکش قرار دهید.

چگونه یک فرد سیگاری را با سرکه سیب تمیز کنیم؟

نحوه تمیز ، رنده سیگاری با سرکه سیب

این یک ماده تمیزکننده طبیعی فوق‌العاده است که به آس، به حل شدن چربی کمک می‌کند و باقی مانده‌های تمیزکننده را از سیگاری شما پاک می‌کند. بیایید مراحل نحوه تمیز ، سیگاری با سرکه سیب را مرور کنیم:

  1. آب را با سرکه مخلوط کنید. یک تا یک ،مت از سیب و آب را با هم ،یب کنید و در یک بطری اسپری بریزید. محلول را کمی تکان دهید تا مواد خوب مخلوط شوند.
  2. سطوح داخلی را اسپری کنید. داخل سیگاری را با این محلول طبیعی اسپری کنید. به نقاطی که می بینید تجمع لکه وجود دارد بیشتر توجه کنید.
  3. بگذارید راه حل بماند. اجازه دهید محلول حدود 10 تا 15 دقیقه باقیمانده ها را حل کند. اسیدیته سرکه به اندازه کافی قوی است که ،یفی را از بین می برد و از بین بردن آن را آسان می کند.
  4. مالش دهید و پاک کنید. با کمک یک برس نرم یا اسفنج غیر ساینده، ،مت های داخلی سیگارکش را مالش دهید. سپس لکه های شل شده را با یک پارچه یا حوله کاغذی پاک کنید.
  5. بشویید و کاملا خشک کنید. سطوح داخلی را با آب بشویید تا سرکه باقی مانده را بشویید. آنها را با یک پارچه کاملا خشک کنید یا اجازه دهید در هوا خشک شوند و در نهایت دستگاه را دوباره سرهم کنید.

نحوه تمیز ، دودکش برقی بعد از استفاده سطوح داخلی را بشویید

همچنین بخو،د: چگونه از گریل گازی به ،وان سیگاری استفاده کنیم؟ با چند هک آسان، عملکرد دستگاه خود را تبدیل کنید!

و: چگونه کباب پز زغالی را تمیز کنیم؟ چند مرحله را بیاموزید تا دوباره غذاهای خوشمزه با طعم دودی خود را بخورید!

نحوه تمیز ، یک سیگاری زغالی تمام ،مت های داخلی آن را خارج کنید

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/،w-to-clean-a-smoker-keep-in-form-save-fine-flavors-smoked-summer-delicacies-296585.html