چگونه یک رستوران برای راحتی و کارایی طراحی کنیم


[ad_1]

رویای شما برای داشتن یک رستوران در شرف تحقق است. شما سایت ایده آل را در یک منطقه شلوغ با حجم بالای ترافیک پیاده قرار دادید. شما در حال حاضر یک طاقچه و کارمندان بالقوه دارید. بنابراین، چه چیزی کم است؟ طراحی اساسی چیدمان رستوران سنگ بنای ،ب و کار شماست، صرف نظر از اندازه، مکان یا نوع مکان آن. باید شامل اتاق های مش، مانند ورودی، آشپزخانه و حمام باشد.

متأسفانه، از آنجایی که صاحبان رستوران های جدید در درجه اول به اتاق ناهارخوری اهمیت می دهند، بسیاری از این فضاها در طراحی چیدمان کلی رستوران از قلم افتاده است. حتی اگر هنگام برنامه ریزی چیدمان و طراحی مکان جدید خود فقط به کوچکترین جزئیات توجه کنید، راحتی و کارایی را بهبود می بخشید که تجربه خوبی را به مشتریان خود می دهد.

این مقاله به شما در طراحی رستور، برای راحتی و کارایی کمک می کند.

ملاحظات طراحی رستوران برای راحتی و کارایی

در حالی که غذاهای رستوران مورد توجه اصلی قرار می گیرد، اما تنها عاملی نیست که می تواند به شما کمک کند فروش بیشتری داشته باشید و مشتریان مکرر به دست آورید. نحوه طراحی و تج، رستوران خود نیز تاثیرگذار خواهد بود. شما نمی تو،د به اندازه کافی بر اهمیت داشتن یک فضای داخلی رستوران با طراحی خوب تاکید کنید.

حتی در سال 2014، مهمانان اذعان ،د که متغیری که لذت رستوران آنها را تعیین می کند، طراحی داخلی است. بنابراین، شما باید یک لیست تج،ات رستوران قبل از شروع فرآیند دکوراسیون

ما چند تکنیک طراحی رستوران را بررسی خواهیم کرد که ممکن است برای جذب مهمانان بیشتر از آنها استفاده کنید.

هر بخش باید مشخص شود

یک رستوران طراحی کنید

منبع: franciscosegarra.com

رستوران شما مانند یک خانه است زیرا دارای ،مت های مختلفی است که باید هم به تنهایی و هم به طور کلی کار کنند تا مشتریان برگردند.

بسیاری از زمینه های حیاتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  1. اولین اتاقی که باید در نظر بگیرید آشپزخانه شماست. باید حدود 30 تا 40 درصد از فضای موجود شما را اشغال کند. در حالی که به نظر می رسد این فضای زیادی است، اما نقطه کانونی ،ب و کار شما است. شما بدون آشپزخانه خود چیزی ندارید. ترتیب چیدمان خود را از اینجا شروع کنید.
  2. اتاق ناهارخوری شما منطقه بعدی قابل مشاهده است. کارشناسان معتقدند که ناهارخوری شما باید 40 تا 60 درصد فضای شما را اشغال کند زیرا مانند آشپزخانه شما، رستوران شما بدون مهمان نمی تواند کار کند.
  3. برای حمام، سعی کنید آنها را در نزدیکی آشپزخانه قرار دهید تا بتوانند به لوله کشی و خطوط آب موجود شما متصل شوند. اگر فضای کافی داشته باشید، دستشویی مخصوص کارکنان مفید است. با این حال، در حمام های عمومی دست و پا نزنید. نکته- مطمئن شوید که سرویس بهداشتی خانم های شما دارای غرفه های کافی است.
  4. آیا به یک منطقه بار نیاز دارید؟ تعداد کمی از رستوران‌ها این کار را انجام می‌دهند، اما اگر این کار را انجام می‌دهید، این را هنگام برنامه‌ریزی کلی خود در نظر داشته باشید.
  5. منطقه ورود شما بسیار مهم است زیرا اولین چیزی است که مشتریان هنگام ورود به ،ب و کار شما می بینند. اگر انتظار صف های طول، را دارید، مطمئن شوید که مکان به اندازه کافی جادار است تا جمعیت را در خود جای دهد. اگر نه، و شما سریعاً معمولی هستید، این منطقه ممکن است کوچکتر شود.

یک رستوران طراحی کنید

منبع: fohlio.com

ایده های طراحی رستوران باید فراتر از تزئینات باشد. طراحی منوی رستوران جزء مهمی از معماری رستوران شما است. چیزی بیش از فهرستی از اقلامی که برای فروش ارائه می دهید در آن وجود دارد. این به آنها نشان می دهد که برند شما چیست، دیدگاه شما در مورد غذا و آنچه ارائه می دهید. بنابراین، داشتن یک طراحی لوگوی رستوران عالی که نشان دهد شما به ،وان یک ،ب و کار چه ،ی هستید، مهم است.

منوی شما باید مطابق با موضوع رستوران شما. اگر می خواهید یک طراحی رستوران مدرن ایجاد کنید، از حروف چاپی مدرن استفاده کنید. یک منوی بزرگ یک صفحه ای چاپ شده روی کاغذ با کیفیت می تواند به طراحی رستوران مدرن کمک کند. اگر یک رستوران فست فود را مدیریت می‌کنید، ع،‌ها را در منوی خود بگنج،د، اما اگر یک رستوران خوب دارید، نه چندان.

به یاد داشته باشید که منوی فیزیکی شما مانند منوی دیجیتالی وب سایت شما نیست (و نباید باشد). یکی در وب سایت شما باید تصاویری از هر وعده غذایی داشته باشد، زیرا این به مردم کمک می کند هنگام ،ید آنلاین تصمیم بگیرند.

به ظرفیت صندلی فکر کنید

یک رستوران طراحی کنید

منبع: sectodesign.fi

چیدمان رستوران شما باید جذاب باشد. در حالی که ممکن است بخواهید تعداد زیادی را جمع کنید میزهای رستوران و صندلی ها را تا حد امکان وارد اتاق ناهارخوری خود کنید، توصیه می کنیم راحتی مشتریان خود را در نظر بگیرید.

فضای یک رستوران برای موفقیت آن بسیار مهم است. اگر رستوران شلوغ و ناراحت کننده باشد، مردم برنمی گردند.

تجربه ای که رستوران ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهند یکی از دلایل پیشرفت آنهاست. به ،وان مثال، اگر رستوران شما شلوغ باشد، فضایی تیره و تار ایجاد می کند که به مشتریان شما می گوید که باید مدت زیادی منتظر بمانند و سرویس دهی پایین تر خواهد بود.

بنابراین، برای صندلی های کافی برنامه ریزی کنید که سودآور باشد، اما راحتی مشتریان خود را همیشه در نظر داشته باشید.

دستشویی ها را ایجاد کنید

یک رستوران طراحی کنید

منبع: amazonaw.com

اگر دستشویی های کوچکی دارید که نمی توانند آنها را در خود جای دهند، مشتریان به یاد خواهند آورد.

توالت های خود را جدا و در عین حال به راحتی از محل غذا خوردن در دسترس قرار دهید. با جدا ، آنها، از پنهان ، صندلی نیز جلوگیری می کنید.

همانطور که در مورد لوله کشی آشپزخانه فکر می کنید باید در مورد سرویس بهداشتی نیز فکر کنید.

نکته: دستشویی های شما باید جادار باشند، ADA در دسترس است، تمیز کنید و فضای کافی برای رستور، به اندازه شما داشته باشید.

آشپزخانه خود را طراحی کنید

یک رستوران طراحی کنید

منبع: amazonaw.com

همانطور که قبلاً گفته شد، اگر قرارگیری و عملکرد آشپزخانه شما نادرست باشد، رستوران شما ش،ت خواهد خورد. آشپزخانه باید اولین جایی باشد که طراحی می کنید زیرا مرکز اصلی شماست.

فضا را کم نکنید و مطمئن شوید که فضای کافی برای:

  • آماده سازی غذا
  • خط تولید
  • آشپزی
  • آبکاری
  • برداشت از سرور
  • نظافت و ظرفشویی
  • نگهداری مواد غذایی
  • منطقه دریافت

عملیات آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و فضا را بر اساس آن سازماندهی کنید.

فضای بیرون را فراموش نکنید

یک رستوران طراحی کنید

منبع: surfacemag.com

در صورتی که یک منطقه غذاخوری یا نوشیدنی در خارج از خانه دارید، یک طرح نیز لازم است. در نظر گرفتن اضافه ، یک عرشه یا فضای پاسیو به ،مت نشیمن داخلی شما

اگر این کار را انجام می دهید، همان ملاحظاتی را که در داخل انجام دادید، در نظر بگیرید. دکوراسیون بیرونی شما باید با دکوراسیون داخلی شما مطابقت داشته باشد یا مکمل باشد. فردیت برند خود را با خود بیرون ببرید.

برخی از مکان‌های غذاخوری در فضای باز منظره پارکینگ یا جاده‌های شلوغ را ارائه می‌دهند. اگر نمای شما بهینه نیست، باید چند ت،یم کننده را نیز در چیدمان خود بگنج،د. این ممکن است یک پرده، یک دیوار مشبک، گیاهان یا یک حصار باشد.

برای حفظ امنیت مهمانان در طول تابستان، مقداری پوشش سربار را در فضای بیرونی خود برنامه ریزی کنید.

موارد زیر را با فاصله ج، در این فضای اغلب کوچکتر در نظر بگیرید:

1. فضای کافی بین ،مت بالای سرتان و بازدیدکنندگانتان بگذارید تا سرشان را به هم نزنند یا مجبور به اردک زدن نشوند.

2. اگر گیاهان دارید، مسیر روشنی داشته باشید که به اندازه کافی عریض باشد، زیرا برخی افراد نمی خواهند به فضای سبز دست بزنند.

3. مطمئن شوید که فضای کافی بین میزها وجود دارد. ممکن است وسوسه شوید تا جایی که می تو،د میزهای زیادی را در این اتاق کوچک بچینید، اما مهمانان شما از داشتن فضایی برای قدم زدن یا صحبت ، لذت خواهند برد.

مناطق مشکل ساز باید حذف شوند

یک رستوران طراحی کنید

منبع: heartstapps.com

یکی از مهم‌ترین توصیه‌های طراحی رستوران برای حفظ کارها، از بین بردن نقاط دشوار است. یک منطقه مشکل دار در طراحی رستوران به چه م،است؟ مک، که مصرف کنندگان نمی خواهند بنشینند، مانند نزدیکی دستشویی، آشپزخانه، یا ورودی جلو.

زم، که خود را در جایگاه مصرف کنندگان خود قرار دهید طراحی دکوراسیون رستوران. پشت هر میز بنشینید و ببینید آیا چیزی شما را آزار می دهد، مانند کمبود فضای پا یا هوای سرد. چیدمان مجدد مبلمان یا ساختن دیوار برای پوشاندن چیزهایی که مصرف کنندگان شما نمی خواهند ببینند می تواند به شما در رسیدگی به این مسائل کمک کند.

همچنین بخو،د: ایده های منحصر به فرد حمام رستوران که باید به دنبال آن باشید

کلمات پای،

هنگام ایجاد یا بازسازی رستوران شما، یک استراتژی و کمی پیش بینی لازم است. چیدمان رستوران شما ممکن است بر روند کار و اثربخشی آن تأثیر بگذارد. به یاد داشته باشید که هر مکان یک هدف دارد و باید به درستی فکر شود.

برای هر جنبه مجزا از رستوران خود فضای کافی بگذارید. آن را تست کنید و مطمئن شوید که جریان درست به نظر می رسد.

شما می خواهید به راحتی به مشتریان خود خدمات رس، کنید و در عین حال بهترین راحتی و فضای ممکن را نیز ارائه دهید. مصرف کننده هدف خود را در نظر بگیرید و هنگام انتخاب دکوراسیون خود با آنها طراحی کنید.



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/design-a-restaurant/