چگونه یخچال را به روش ماری کندو مرتب کنیم؟


[ad_1]

آیا یخچال شما همیشه ،اب است؟ وقتی آن را باز می کنید و تصمیم می گیرید از ته چیزی بردارید، آیا مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را کشف می کنید؟ آیا آنقدر به هم ریخته است که در برخی مواقع حتی محتوای آن را نمی د،د؟ من اونجا بودم! و اجازه دهید به شما بگویم، زم، که هرج و مرج هستید، تلاش برای سازماندهی بسیار سخت است. با این حال، با روش من، و دست یاری، می تو،د در کوتاه ترین زمان معجزه کنید. اگر در سازماندهی و پیروی از یک روال مشکل دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم! در اینجا نحوه سازماندهی یخچال با روش باورن،ی ماری ،دو و نحوه تمیز نگه داشتن آن در هر زمان آورده شده است!

نحوه چیدمان یخچال با روش Marie Kondo

تبلیغات

چگونه یخچال را مرتب کنیم؟ یخچال ماری کندو در 4 مرحله

سلام بله. تو اینجایی. من اینجا هستم. یخچال شما یک آشفتگی کامل و مطلق است. به مبل خود نگاه می کنید، به آشفتگی یخچال نگاه می کنید. حالا بیایید واقعی باشیم، کدام گزینه را ترجیح می دهید؟ روی کاناپه با کاکائو در دست در حالی که هری پاتر را تماشا می کنید یا یخچال را برای یک ساعت تمیز می کنید و مرتب می کنید؟ من همیشه اولین گزینه را انتخاب می کردم تا زم، که یخچالم پر از اقلام تاریخ گذشته شده بود.

در واقع، لحظه ای که متوجه شدم یک مشکل بزرگ سازم، دارم، زم، بود که آن را باز کردم و بوی گندیدگی باعث شد در تمام انتخاب های زندگی ام تجدید نظر کنم. اوه! آیا می د،د وقتی محیط شما تمیز و منظم است، بسیار متمرکزتر و شادتر می شوید؟ و هر چه آشفته تر باشد، با گذشت روزها افسرده تر می شوید؟ من آنجا بوده ام و شروع ، خیلی سخت است. اما هنگامی که نتایج مثبت را در ذهنیت خود مشاهده کردید، آن را به یک روش زندگی تبدیل خواهید کرد. بنابراین در اینجا چهار مرحله اساسی سازماندهی یخچال توسط ماری ،دو افسانه ای آورده شده است! چگونه یخچال را مرتب کنیم؟

محصولات تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید

واضح است! باید هر چه زودتر از شر محصولات تاریخ مصرف گذشته خلاص شوید! اونجوری به من نگاه نکن! باشه پس بگو! با اون لیموهای بیات و گوجه های کپک زده چیکار خواهی کرد؟ اصلا هیچی! همه آنها را بیرون بینداز! تمام محصولات خود را از یخچال خارج کنید، روی میز بگذارید. به آنچه که تاریخ مصرف گذشته است و چه چیزی هنوز برای خوردن یا نوشیدن خوب است توجه کنید. یک کیسه ، بزرگ بردارید و مانند یک سابق سمی آنها را دور بیندازید. بله، به همین راحتی است!

چه چیزی شما را خوشحال می کند (چک شادی)؟

سازماندهی یخچال روش Marie Kondo

تبلیغات

اگر می خواهید سبک زندگی خود را تغییر دهید و سیستم ایمنی خود را تقویت کنید، تغییر عادات بد غذایی ضروری است. بله، هنوز تاریخ مصرف دونات و بستنی شما تمام نشده است، اما آیا باید آنها را بخورید و از چرخه معیوب عادات بد غذایی خارج نشوید؟ اگر چیزهایی که در دست دارید باعث شادی نمی شوند، اما احساس بدی به شما می دهند، پس باید آنها را دور بیندازید. سال 2023 است و ما به منفی گرایی بیشتری در زندگی خود نیاز نداریم!

سازماندهی بر اساس نوع

این را تصور کنید: در حال ،ید هستید و فوق العاده خسته هستید، بنابراین همه چیز را در یخچال قرار می دهید. تو فری استایل همه ما آن را انجام داده ایم. با این حال، وقتی عجله دارید و به دنبال چیزی می گردید، با زیر و رو ، آن مانند یک را،، آشفتگی بیشتری ایجاد می کنید. برای جلوگیری از این امر، هنگامی که محصولات تاریخ مصرف گذشته را دور ریختید و قفسه های یخچال خود را تمیز کردید، این کاری است که باید انجام دهید. گوشت را با گوشت، پنیر با پنیر، سبزیجات را با سبزیجات و غیره قرار دهید. هنگام آشپزی به شما کمک زیادی می کند و همچنین زیبایی بیشتری خواهد داشت.

اجازه ندهید یخچال شما سرریز شود

و ما به آ،ین مرحله رسیدیم، خوانندگان عزیز! بسیاری از ما در طول قرنطینه سال 2019 عادت بدی داشتیم که یخچال های خود را بیش از حد بار می کنیم. با این حال، زم، که یک سبک زندگی فعال دارید و مکرراً بیرون غذا می خورید بسیار بد است. اینجوری میشه اون لیموهای بدبو و گوجه های کپک زده رو تو یخچال گذاشت! ماری ،دو می گوید شما باید یخچال خود را فقط تا 30 درصد پر کنید. این همچنین به شما کمک می کند که بقایای باقیمانده را برای بردن به محل کار ذخیره کنید. به این ترتیب آنها را در یخچال مسدود نمی کنید و یک صندلی جلوی در قرار می دهید تا یک شبه باز نشود. بله، من هم در دوران دانشگاه مقصر این کار بودم… بله!

ما نحوه سازماندهی یخچال را دیده‌ایم… اما ترفند دیگر این است که محصولات بزرگ‌تر را در پشت و محصولات کوچک‌تر را در جلو ذخیره کنید، بنابراین اسکن ، چیزهایی که دارید و چیزهایی که ندارید آسان‌تر است. آن، مردمی امیدوارم این برای شما مفید بوده باشد! تیم فوق العاده DeaVita هفته خوبی را برای شما آرزو می کند!

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/،w-to-،ize-fridge-marie-kondo-met،d-257917.html