چگونه پروانه ها را در این فصل به باغ خود جذب کنیم؟ 6 راه ساده که در واقع کار می کنند! |


[ad_1]

پروانه ها می توانند باغ شما را با تبدیل آن به مکان بسیار زیباتر برای گذراندن زمان تغییر دهند. آیا متوجه شده اید که این ،ات به شما احساس آرامش و آرامش می دهند؟ تصور کنید در باغ خود روی صندلی نشسته اید و در حین خواندن کتاب، پروانه ای را می بینید. آیا این به شما احساس بهتری نمی دهد؟ این ،ه همچنین به گیاهان شما کمک می کند تا رشد کنند و بذر تولید کنند. بنابراین، چگونه می توان پروانه ها را در فصول گرم جذب کرد؟ این احتمالاً سؤالی است که بیشتر صاحبان خانه و باغبان می پرسند. خوشبختانه راه های ساده و آس، وجود دارد که کار می کند. در این مقاله قصد داریم آنها را برای شما فاش کنیم. بنابراین، اگر کنجکاو هستید، به خواندن ادامه دهید.

چگونه در سال 2023 پروانه ها را به باغ خود جذب کنیم؟ – 6 روش ساده و موثر

پروانه ها چه چیزی را بیشتر جذب می کنند چگونه یک پروانه را در حیاط خلوت خود جذب کنیم

تبلیغات

هنگامی که صحبت از بهبود باغ شما می شود، یادگیری نحوه جذب موفقیت آمیز پروانه ها احتمالاً یکی از مهم ترین وظایف است. دلیل این امر این است که این ،ات بر بسیاری از چیزها تأثیر قوی خواهند داشت. آیا می‌دانستید که پروانه‌ها شاخص خوبی برای سالم بودن یا نبودن یک محیط خاص هستند؟ در واقع، اگر آنها به طور کامل منقرض شوند، این بر کل سیستم گیاهان و میکروارگ،سم ها تأثیر می گذارد. بنابراین باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از این عواقب به نفع محیط زیست خود انجام دهیم. حالا بیایید به سراغ کارهایی برویم که به طور خاص می تو،د برای جذب این ،ه مهم به باغ خود انجام دهید.

در نظر بگیرید که ،ه به چه چیزی نیاز دارد

چگونه نوع خاصی از پروانه ها را به بالکن خود جذب کنیم چگونه پروانه ها را به باغ خود جذب کنیم روش های جذب پروانه

تبلیغات

مانند سایر ،ات، پروانه ها نیز برای رشد به نوع خاصی از غذا و گرما نیاز دارند. بنابراین، شما نباید تنها به مزایایی که هنگام جذب پروانه ها به دست می آورید فکر کنید. در نظر بگیرید که چه چیزی می تو،د از قبل به آنها بدهید. به ،وان مثال، گل های خود را در جایی که نور خورشید می تابد پرورش دهید و از گیاهان غنی از شهد استفاده کنید.

در منطقه خود به درستی تحقیق کنید

پروانه‌های بالغ جذب شکوفه‌های قرمز زرد نارنجی صورتی و بنفش می‌شوند که رنگ‌ها بیشترین جذب پروانه را دارند.

بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، ادویه های خاصی از پروانه ها وجود دارد که می تو،د در آنجا ملاقات کنید. اگرچه ممکن است تفاوت ها کوچک باشد، اما باید در مورد غذاهایی که ،ه در محل شما دوست دارد تحقیق کنید. پس از آن برنامه ریزی کنید و وسایل لازم برای مرحله کاترپیلار را تهیه کنید. به این ترتیب شانس جذب پروانه ها به باغ شما افزایش می یابد.

ایمنی و راحتی را فراهم کنید

چگونه پروانه ها را به باغ خود جذب کنیم چگونه یک پروانه را به باغ خود جذب کنیم

هنگامی که هوا بار، است، پروانه ها به دنبال مکان هایی می گردند که بتوانند سرپناهی برای آنها فراهم کنند. اینها معمولاً برگها یا لکه های بزرگی هستند که ایمن به نظر می رسند. برای ایجاد راحتی برای این ،ه، مطمئن شوید که درختچه های کافی در باغ شما وجود دارد. بنابراین، حتی زم، که هوا بد می شود، نمی تواند برنامه شما را برای جذب پروانه ها ،اب کند. اگر فردی خلاق هستید، حتی می تو،د یک خانه پروانه کوچک بسازید.

گیاه، را در نظر بگیرید که پروانه ها را جذب می کنند

کدام گیاهان غنی از شهد هستند کدام گیاهان برای جذب پروانه بهتر است چگونه پروانه های بیشتری در باغچه خود داشته باشید

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشت این است که پروانه ها ترجیح می دهند در اطراف گیاهان بومی باشند. بنابراین، اگر کاشت گیاهان بومی را در اولویت قرار دهید، جذب این ،ه بسیار آسان تر خواهد بود. اگرچه ممکن است در بیشتر مواقع کامل به نظر نرسند، اما با آب و هوای محلی سازگار هستند. به ،وان مثال، می تو،د چند گل پروانه سلطنتی را بررسی کنید.

شامل رنگ هایی که برای ،ات جذاب هستند

کدام رنگ ها پروانه ها را جذب می کنند رنگ صورتی بنفش آبی برای جذب پروانه باغ را بهبود می بخشد

پروانه ها بیشتر از بقیه به سمت رنگ های خاص جذب می شوند. به ،وان مثال، برخی از بهترین گزینه ها صورتی، آبی و بنفش هستند. اغلب اوقات، گل هایی که حاوی این رنگ های خاص هستند تمایل به تولید شهد دارند. به خاطر داشته باشید که این یک قانون نیست، زیرا ممکن است بین گونه ها تفاوت هایی وجود داشته باشد.

چگونه یک پروانه را جذب کنیم – زیبایی شناسی باغ خود را تغییر دهید

گیاه، که پروانه ها را جذب می کنند گل هایی که پروانه ها را به باغ خود جذب می کنند چگونه پروانه را جذب کنیم

اگر در مورد جذب پروانه ها به باغ خود جدی هستید، حتی می تو،د تا رشد درختان پیش بروید. برخی از ادویه ها سایه را ترجیح می دهند و این ممکن است برای آنها کاملاً کارساز باشد. در نهایت، مطمئن شوید که از هیچ گونه آفت کشی برای گیاهان خود استفاده نکنید یا مواد ارگ،ک ،یداری نکنید.

3 بزرگترین تهدید برای پروانه ها چیست؟

برای اینکه از ترسیدن این ،ه مهم محافظت کنیم، باید عواملی را که بیشتر آن را تهدید می کنند، بد،م. یک پروانه وقتی آن را می گیریم دچار استرس می شود، زیرا ،ه برای آزادی خود ارزش قائل است. این در مورد ا،ر انواع ،ات صادق است، اما ما گاهی اوقات این واقعیت را فراموش می کنیم. بنابراین، اگر قصد داریم پروانه حساس را در باغ های خود جذب کنیم، باید مراقب باشیم. چیزی که این ،ه نیز دوست ندارد تغییر زیستگاه و استفاده از آفت کش است.

در پایان، پروانه ها باید در باغ یا بالکن شما حضور داشته باشند زیرا مزایای زیادی برای محیط زیست دارند. یکی از بزرگترین مزیت ها این است که میوه ها و گل های شما دانه های جدیدی تولید می کنند که برای رشد و طول عمر آنها مهم است. اگر صاحب خانه یا باغب، هستید که برای سلامتی گیاهان خود ارزش قائل هستید، لازم است راه هایی برای جذب پروانه های بیشتر به باغ خود در نظر بگیرید. بیایید تأثیر پروانه ها بر سلامت روان ما را فراموش نکنیم – فقط تماشای آنها باعث می شود احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشیم! ما امیدواریم که ایده های ما الهام بخش شما باشد تا زودتر اقدام درست را انجام دهید!

همچنین بخو،د: چگونه به یاس بنفش کود داده و از آنها مراقبت کنیم؟

ایده هایی برای رشد آسان گیاهان در بالکن.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/،w-to-attract-،erflies-to-your-garden-this-season-simple-ways-275048.html