چگونه نردبان قایق تلسکوپی را نصب کنیم؟


[ad_1]

با طیف گسترده ای از نردبان های قایق در بازار، شما باید آن را انتخاب کنید بهترین نردبان تلسکوپی که نیازهای شما را قبل از نصب برآورده می کند. از آنجایی که نردبان‌های قایق قابل جابجایی با طرح‌های تلسکوپی می‌توانند با افزایش یک فوتی گسترش یابند، ارتفاع یک نردبان قابل افزایش را بدون دردسر به شما می‌دهند. طراحی تاشو آنها نیز هرگونه نیاز به ذخیره سازی را برطرف می کند.

به این ترتیب، استفاده از نردبان قایق برای اقدامات ایمنی در مواقع اضطراری بی سابقه توصیه می شود. در اینجا طرحی دقیق برای نصب چنین نردبان سوار شدن وجود دارد.

ابزار و لوازمی که برای نصب نردبان قابل جابجایی نیاز دارید

ابزار و لوازم مورد نیاز برای نصب نردبان قابل جابجایی

1. نردبان قایق تلسکوپی

2. نوار ماسک

3. مجموعه موتور پیچ گوشتی و مته

5. مداد یا خودکار طرح

6. درزگیر 3M 5200 دریایی یا مشابه

7. پیچ های فولادی ضد زنگ، پیچ های نصب و مهره ها

9. آچار سوکت

10. دستکش و پارچه نظافتی

راهنمای نصب نردبان شبانه روزی تلسکوپی

1. انتخاب نردبان من،

نردبان های قایق دارای ویژگی های مختلفی هستند و شما باید نردبان قایق خود را انتخاب کنید. انواع مختلفی از نردبان های قابل جابجایی، مانند نردبان های طناب، نردبان های ورودی عقب، نردبان های قلاب، و نردبان های شنا، ویژگی های چند وجهی را ارائه می دهند که برای استفاده های مختلف من، است.

برای پیدا ، آنچه نیاز دارید، ارتفاع قایق خود را از عرشه اندازه گیری کنید. هر چه اندازه گیری طول، تر باشد، به مراحل بیشتری نیاز خواهید داشت.

علاوه بر این، عرض مورد نیاز نردبان به ظرفیت وزن مورد نظر بستگی دارد. بهترین نردبان های قایق از جنس فولاد ضد زنگ و آلومینیوم هستند. ا،ر مردم اولی را برای استحکام و ظاهر ترجیح می دهند، در حالی که دیگران آلومینیوم را ترجیح می دهند زیرا سبک و ارزان است.

نردبان‌های تاشو که دور از بدنه قرار می‌گیرند، ایمن‌ترین گزینه هستند، زیرا خطر آسیب کمتری به انگشتان دست یا پا وجود دارد. برای افزایش راحتی و امنیت به دنبال نردبان های قایق با سکوهای آج پ،تیکی ضد لغزش باشید. همچنین، یک نردبان بلند با نرده‌های بلند برای سطح عالی برای گرفتن و سوار شدن آسان ترجیح داده می‌شود.

2. مکان خود را انتخاب کنید

اکنون که دست خود را روی نردبان قایق گذاشته اید، می تو،د مراحل نصب را آغاز کنید. اطمینان حاصل کنید که یک نقطه روی ترانزوم در درگاه یا سمت راست آنقدر فاصله داشته باشید که در چرخش موتور یا درایو اختلال ایجاد نکند. بررسی کنید که آیا موتور شما به سمت بالا یا پایین کج شده است و بر این اساس نقطه خود را انتخاب کنید.

برای جلوگیری از ،اشیدگی تراشه پس از انتخاب نقطه خود، ناحیه را با نوار ماسک بپوش،د. سپس، یک خط عمودی روی گذرگاه بکشید تا لبه نردبان را مشخص کنید (باید 90 درجه نسبت به خط آب باشد).

در مرحله بعد، یک خط افقی دیگر ترسیم کنید که سطح خط آب را هنگامی که قایق در حال استراحت یا لنگر انداخته است، مشخص می کند. با کمک صفحه نصب، علائم خود را دوباره بررسی کنید.

3. اندازه گیری ابعاد

برای اطمینان از تن، کامل، ارتفاع نردبان قایق را با نگه داشتن آن در امتداد خط عمودی مربوط به خط آب اندازه گیری کنید. برای سوار شدن راحت تر، توصیه می شود بررسی کنید که دو پله پایینی نردبان باید زیر خط آب باشد. اگر قدرت بالاتنه خوبی ندارید این اندازه گیری ضروری است.

در حال حرکت، بالای پیچ نردبان را علامت بزنید. این خط به شما امکان می دهد موقعیت دو سوراخ بالای صفحه نصب را پیدا کنید.

نکته حرفه ای

فراموش نکنید که پشت ترانسوم را برای وجود هر گونه سیم یا تکیه گاه بررسی کنید. باید فضای کافی برای قرار دادن تخته پشتی وجود داشته باشد. اگر نه، تغییر طرف را در نظر بگیرید.

4. سوراخ ها را علامت گذاری کنید و دریل کنید

محل چهار سوراخ نصب را با استفاده از صفحه به ،وان طرح کلی مشخص کنید. اطمینان حاصل کنید که خط عمودی در وسط صفحه نصب قرار دارد. نشانه‌هایی که قبلاً در بالای نردبان کشیده شده‌اند، پیدا ، دو سوراخ بالایی را آسان‌تر می‌کنند.

با استفاده از براکت نصب به‌،وان راهنمای زاویه‌گیری، یک سوراخ را دریل کنید و سپس از یک پیچ استفاده کنید تا مجموعه را به طور ایمن به ترانسوم متصل کنید. این روش را برای سوراخ ، سوراخ های باقی مانده دنبال کنید.

نکته حرفه ای

قبل از شروع حفاری، تراز و اندازه های خود را دوباره بررسی کنید.

5. پیچ، مهر و موم و وصل کنید

ترانسوم ها اغلب دارای هسته چوبی هستند و برای جلوگیری از پوسیدگی نیاز به آب بندی من، دارند. مقدار زیادی از درزگیر را بین ترانسوم و پلی اسپیسر اعمال کنید و سپس در صورت نیاز، براکت را با پیچ و مهره و صفحه پشتی نصب کنید. فرآیند آب بندی را تکرار کنید و آن را سخاوتمندانه روی پیچ ها اعمال کنید.

معمولاً از پیش مونتاژ شده، برای نصب نردبان قایق حداقل تلاش لازم است. به یاد داشته باشید که بعد از 24 ساعت پیچ را دوباره بچرخ،د و هر گونه درزگیر اضافی را بردارید. سپس، نردبان قایق خود را با سوراخ های خلبان و بست های ارائه شده وصل کنید. سپس، آن را امتحان کنید تا بررسی کنید که آیا وزن شما را به درستی نگه می دارد یا خیر.

نکته حرفه ای

همچنین می تو،د یک سکوی شنا را به نردبان های سوار شدن اضافه کنید و آنها را به نردبان های شنا تبدیل کنید!

نحوه استفاده ایمن از نردبان تلسکوپی

دانستن نحوه استفاده ایمن از نردبان تلسکوپی قبل از شروع کار آن ضروری است. برای از بین بردن هرگونه خطر در حین سوار شدن به هواپیما یا سایر فعالیت‌ها، در اینجا دستورالعمل‌هایی وجود دارد که می‌تو،د دنبال کنید:

مرحله 1

هنگامی که نردبان قایق تلسکوپ خود را دریافت می کنید، دستورالعمل ها را بخو،د و به طور کامل با مک،سم ها و ویژگی های ایمنی و قفل آشنا شوید. اطمینان حاصل کنید که تسمه های نگهدارنده نردبان جمع شده را آزاد کرده و کانکتور را در پله بالایی جدا کنید تا سوار شدن را آسان تر کنید.

گام 2

در حین گسترش هر پله، به یاد داشته باشید که مک،سم قفل را قبل از گسترش پله بعدی درگیر کنید. و روی بالاترین پله نردبان قایق پا نگذارید. همچنین، قرار دادن وزن بیش از حد بر روی سیستم های قفل می تواند آنها را گیر کند.

مرحله 3

وقتی از نردبان قایق پایین می آیید، همزمان دکمه های داخل را قفل کنید. هنگامی که نردبان را جمع کردید، آن را با یک بند محکم کنید تا از تصادف جلوگیری کنید.

مرحله 4

برای کمک به دوام بیشتر نردبان تلسکوپی خود، مراقبت های پس از آن را انجام دهید تا در شرایط سخت دریایی مقاومت کنید. اینها در محیط خشک رشد می کنند، بنابراین پس از استفاده آنها را پاک کنید.

نحوه نصب حکم نردبان قایق تلسکوپی

نحوه نصب حکم نردبان قایق تلسکوپی

در این مقاله، مراحل گام به گام نصب نردبان قایق تلسکوپی و همچنین دستورالعمل های ایمنی را که باید رعایت کنید، مورد بحث قرار دادیم. انواع مختلف نردبان قایق ممکن است به مراحل اضافی نیاز داشته باشد. به ،وان مثال، یک سکوی شنا متصل ممکن است از شما بخواهد که آن را قبل از نصب نردبان به تخته وصل کنید.

علاوه بر این، مهم است که تصمیم بگیرید که آیا نیاز به اضافه ، براکت های ذخیره سازی یا ساخت یک صفحه پشتی برای نردبان شنا خود قبل از نصب دارید تا از انجام مجدد فرآیند در آینده جلوگیری کنید. پس از آن، نردبان قایق شما آماده و ایمن برای استفاده خواهد بود.

اگر می‌خواهید مقاله اطلاعاتی مشابهی را بخو،د، توصیه می‌کنیم آن را بررسی کنید “آیا می توان از تثبیت کننده نردبان با نردبان تلسکوپی استفاده کرد؟”

گفته شد، ما اکنون امضا می کنیم. تا دفعه بعد، قایق سواری مبارک!

[ad_2]
منبع: https://www.architecturelab.net/،w-to-install-telescoping-boat-ladder/