چگونه می توانید مبل خود را برای عملکرد بهینه قرار دهید


[ad_1]

یک روز تنبل را تصور کنید که نمی خواهید کاری انجام دهید. فقط دراز بکشید و فقط از آرامش و آسایش لذت ببرید. خوب به نظر می رسد، درست است؟ احتمالاً همه ما دوست داریم در بعضی روزها اینگونه باشیم، راحت دراز بکشیم و از وقت خود لذت ببریم. مبل مبلمان من،ی برای گذراندن روزتان به این شکل است. همه سیب زمینی های کاناپه این را می دانند!

مبل ضروری ترین مبلمان در اتاق نشیمن شماست. مبل نه تنها محل راحتی است، بلکه می تواند زیبایی شناسی اتاق را نیز تعیین کند. اطمینان حاصل کنید که قرار دادن مبل شما در مکان من، برای حدا،ر راحتی و استایل انجام می شود

در اینجا به شما می گوییم که چگونه می تو،د مبل خود را به روش صحیح قرار دهید.

ترتیب 1: یک نقطه کانونی

چگونه می تو،د مبل خود را قرار دهید

یکی از قو،ن اصلی چیدمان مبل اتاق این است که مبل خود را به سمت نقطه کانونی بگیرید. در بیشتر موارد، نقطه کانونی تلویزیون است. بنابراین، مطمئن شوید برای مدل دادن به مبل چرمی با اشاره به تلویزیون شما اگر تلویزیون در اتاق نشیمن ندارید، باید یک نقطه کانونی رو به بالکن یا درب اتاق ایجاد کنید. حالا مبل خود را به سمت این نقطه از اتاق بگیرید.

ترتیب 2: تقارن

هنگام چیدن مبل، باید به تعادل فکر کنید. اگر در یک طرف منطقه چیزهای سنگین بصری زیادی وجود داشته باشد، کل منطقه نامتعادل به نظر می رسد. از آنجایی که مبل ها در مقیاس بزرگ هستند، برای ایجاد تعادل به چیزی با وزن ی،ان در سراسر اتاق نیاز دارند. بنابراین، افراد زیادی را خواهید دید که صندلی‌های خود را در مقابل مبل نگه می‌دارند.

اگر اتاق نشیمن شما متعادل باشد، زیبا به نظر می رسد. اگر در اتاق نشیمن خود تلویزیون دارید، برای تقارن کامل، یک مبل سه نفره روبروی تلویزیون و دو تک نفره در هر طرف بچینید.

همچنین می تو،د کاناپه سنگین را با دو صندلی رو به روی این مبل متعادل کنید. همچنین، اگر نمی خواهید صندلی های زیادی در اطراف قرار دهید، می تو،د یک سکشنال ترتیب دهید.

ترتیب 3: حرکت و جریان

چگونه می تو،د مبل خود را قرار دهید

مبل باید به گونه ای چیده شود که بر حرکت در اتاق تأثیری نداشته باشد. شما باید از موقعیت‌های نزدیک که ممکن است افراد برای ورود به محل نشستن با مشکل مواجه شوند، خودداری کنید. از قرار دادن مبل در نزدیکی درها خودداری کنید. تنظیم باید به گونه ای باشد که دلپذیر به نظر برسد، و بنابراین، یک نظم آزادانه برای شما بهترین است.

ترتیب 4: گوشه ها و دیوارها

مبل سنگین به نظر می رسد، و بنابراین، اولین غریزه ما این است که آنها را در گوشه ای نگه داریم یا آنها را به دیوار بکشیم. اگر بین این دو فاصله ایجاد کنید، اتاق مطبوع خواهد بود. با این حال، اگر اتاق کوچکی دارید، باید به دیوار فشار دهید.

ترتیب 5: برخورد با بخش ها

قرار دادن سکشنال ها دشوار است زیرا نمی تو،د آرایش متقارن داشته باشید. با این حال، نکته مثبت مبل سکشنال این است که نیازی به افزودنی نخواهد داشت. این مبل ها را به هر نحوی می تو،د نگه دارید و دو طرف را کاملا متعادل می کنند. اگر یک اتاق ناهار خوری با نشیمن دارید، می توانند به ،وان جداکننده عمل کنند.

انواع مبلمان ایده آل برای استفاده با مبل چیست؟

چگونه می تو،د مبل خود را قرار دهید

در کنار مبل می تو،د از انواع مبلمان استفاده کنید. انتخاب نوع مبلمان من، ظاهر اتاق نشیمن شما را بهبود می بخشد و فضایی من، برای استراحت ایجاد می کند.

در اینجا برخی از انواع مبلمان ایده آل آورده شده است:

صندلی

صندلی ها رایج ترین انواع مبلم، هستند که با مبل همراه می شوند. می‌تو،د روکش‌ها یا آن‌هایی که پایه‌ها و بازوهای چوبی دارند را انتخاب کنید.

میز قهوه

می تو،د استفاده کنید میز قهوه خوری برای نوشیدنی و تنقلات یکی از کاربردهای بسیار خوب میز قهوه خوری سرو تنقلات برای مهمانان می باشد. میز قهوه ای ب،ید که تضاد خوبی با مبل شما داشته باشد.

قفسه کتاب

قفسه کتاب وسیله ای در قفسه است که برای نگهداری کتاب هایی با جلو و پشت باز استفاده می شود.

میزهای کناری

میزهای کناری فضای اضافی برای نوشیدنی و تنقلات فراهم می کند. همچنین می تو،د سایر وسایل تزئینی را روی میز کناری نگه دارید.

افکار نهایی

در نهایت می گوییم که چیدمان مبل به شیوه صحیح می تواند فضای اتاق نشیمن شما را بهینه کند و زیبایی آن را بهبود بخشد. بنابراین، شما باید مبل را در بهترین فضای ممکن بچینید. ما تعدادی از بهترین روش های چیدمان مبل خود را در اتاق نشیمن ذکر کرده ایم. می تو،د از این چیدمان ها ایده بگیرید و مبل خود را به همین ترتیب بچینید.

در صورتیکه آن را از دست دادید!



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/sofa-placement/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=،w-you-can-place-your-sofa-for-optimal-functionality