چگونه محیط های مراقبت بهداشتی کودکان فراگیرتر ایجاد کنیم


[ad_1]

کارن فریمن، رهبر بخش مراقبت‌های بهداشتی و لورا پولترونیری، برنامه‌ریز ارشد پزشکی، بینش‌هایی را در مورد طراحی امکانات مراقبت‌های بهداشتی کودکان که نیازهای بیماران مبتلا به شرایط متنوع عصبی را برآورده می‌کنند، به اشتراک می‌گذارند.

فریمن و پولترونیری جزئیاتی را ارائه می‌دهند که چگونه گروه مراقبت بهداشتی HOK فضاهایی را طراحی می‌کند که تجربه مراقبت‌های بهداشتی را برای بیماران عصبی و خانواده‌هایشان از لحظه ورود بیمار به مرکز افزایش می‌دهد.

برگرفته از طراحی I+S:

به خصوص در یک ورودی، باید از رنگ های طاقت فرسا، نور و فعالیت اجتناب شود. یک ورودی ثانویه و مجموعه ای از آسانسورها را می توان در نظر گرفت تا امکان معرفی کمتر محرک به فضا را فراهم کند. مشتریان می توانند در این حرکت ها با چشم انداز داشتن یک دستگاه بسیار خوب روغن کاری شده فروخته شوند – بیمار، که آرام و راحت هستند به کارکنان اجازه می دهند کارهای خود را به شیوه ای بسیار کارآمدتر و م،ادارتر انجام دهند.

فضاهای بازی که پاسخگوی تمام نیازهای حسی از جویندگان تا اجتناب است، و همچنین گزینه های نشستن درم، از تاب گرفته تا صندلی گهواره ای باید در نظر گرفته شود. مناطق درم، با حیوانات خانگی می‌توانند تجربه‌ای را ایجاد کنند که کودکان را برای بازدیدهای مکرر هیجان زده کند. محفظه های کوچکی مانند اتاق انتظار در بیمارستان کودکان لوسیل پاکارد در استنفورد در پالو ،و، کالیفرنیا، حس کنترل را به دست بیماران باز می گرداند و به آنها شکل سالمی از فرار می دهد.

چرخ دستی های فعالیت و متخصصان زندگی کودک برای تسهیل استفاده از آنها نیز نقش مهمی در مناطق انتظار دارند. آنها برای هنرها و صنایع دستی، فعالیت های حسی و حتی سوگ یا فعالیت های پایان زندگی مانند تجلیل از کودک با اثر دست، رد پا یا دفترچه یادداشت استفاده می شوند.

طراحان HOK مکان کودکان در ایجاد محیط‌های مراقبت بهداشتی فراگیر کودکان برای بیماران نورودیورس

نورپردازی LED ارزان و بادوام است، در اشکال، فرمت ها و رنگ های مختلف وجود دارد و مهمتر از همه می تواند کم نور و کم صدا باشد.

فریمن و پولترونیری توصیه می‌کنند که از دریچه‌های شستشوی خودکار در توالت‌ها خودداری کنید زیرا می‌تواند برای کودکان بسیار هشدار دهنده باشد. آنها همچنین گزارش داده‌اند که بیمارستان‌های کمتر و کمتری را مشاهده کرده‌اند که از فناوری صفحه‌بندی سربار استفاده می‌کنند و به جای آن سیستم‌های پیجینگ جداگانه را انتخاب کرده‌اند، برخی با نشان‌ها و دکمه تماس با ردیابی RFDI. این به کارکنان اجازه می‌دهد تا به سرعت با امنیت تماس بگیرند یا برای تقویت‌کننده‌ها بدون ایجاد نویز سربار تماس بگیرند.

ترویج سلامتی و آموزش تندرستی باید همیشه با دسترسی به مواد غذایی مغذی و نور طبیعی در اولویت باشد.

فریمن گفت: «از دیدگاه مدیریت پروژه، یکی از بزرگترین چالش های ما حمایت از تصمیمات طراحی متفاوت از وضعیت موجود است. ما همیشه به مشتریان خود توضیح می دهیم که آنچه برای بیماران دارای تنوع عصبی خوب است – وضوح، کنترل، دسترسی در فضای باز – در واقع برای همه بیماران خوب است. آنها می دانند که هر تصمیم طراحی که می گیرند بر اه، پروژه، بودجه و ج، زم، تاثیر دارد. اگر بتو،م راه حل های طراحی حساسی را مطرح کنیم که تجربه را برای همه بهبود می بخشد، تمرکز از نگر، در مورد هزینه و زمان بندی به تأثیر مثبت بالقوه این انتخاب ها تغییر می کند.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-02/،w-to-create-more-inclusive-pediatric-healthcare-environments/