چگونه فضای کمد خود را ذخیره کنیم؟ نکات ساده از Marie Kondo!


[ad_1]

اگر کمد شما شبیه یک بمب ساعتی است که منتظر انفجار است، وقت آن است که وقت بگذارید و آن را سازماندهی کنید. وحشت نکنید! این موضوع جنبه های مثبت بسیاری دارد. اگر بتو،د لباس‌هایتان را مرتب کنید، متوجه می‌شوید که مانند یک سلامت روان است. همچنین، شما باید قدیمی ها را رها کنید تا راه جدید را باز کنید. آیا شما متقاعد شده اید؟ اگر هنوز این کار را نکرده اید، به ع، های زیر و نکاتی از ماری ،دو معروف نگاهی بیندازید. ما مطمئن هستیم که نتیجه را دوست خواهید داشت! خوب، بدون اتلاف وقت، در اینجا نحوه صرفه جویی در فضا در کمد خود آورده شده است!

چگونه با استفاده از روش KonMarie فضای کمد خود را ذخیره کنیم؟

چگونه در فضای کمد خود صرفه جویی کنیم

تبلیغات

تمام وسایل خود را از کمد بیرون بیاورید و روی تخت بگذارید. آیا لباس های سوراخ دار، رنگ و رو رفته، خیلی کوچک یا خیلی بزرگ وجود دارد؟ خب قطعا جای آنها در کمد نیست. این به این م،ی است که کمد شما نیاز به سم زدایی دارد! بنابراین قبل از ،ید یک کالای فانتزی دیگر، به این فکر کنید که قرار است آن را کجا ذخیره کنید. در اینجا 10 قدم ساده وجود دارد که می تو،د برای به دست آوردن مک، فوق العاده تمیز و مرتب انجام دهید!

از شر لباس هایی که دیگر برای شما شادی نمی آورند خلاص شوید

چگونه فضا را در کمد خود صرفه جویی کنیم راه حل درخشان ماری کندو

تبلیغات

اگر سوشی را دوست نداشتید، می‌خورید؟ آیا به تماشای یک فیلم بد ادامه می دهید؟ ما به آن شک داریم. پس چرا باید با چیزهای خود متفاوت رفتار کنید؟ در این شرایط، ماری ،دو یک توصیه ساده ارائه می دهد: آنچه را که شما را شاد می کند حفظ کنید و از شر هر چیز دیگری خلاص شوید. اگر برای تصمیم گیری مشکل دارید، آنها را بپوشید و در آینه نگاه کنید. آیا این لباس قابلیت اینستاگرام را دارد؟ اگر نه، از آن تشکر کنید و آن را اهدا کنید. همچنین می تو،د قطعات غیر ضروری را به صورت آنلاین بفروشید. این یک فرصت عالی برای ،ب درآمد است.

صرفه جویی در فضا در کمد: لوازم جانبی اضافی

برای صرفه جویی در فضای کمد لباس و لوازم غیر ضروری را بردارید

کمربند، روسری، دستکش، کلاه، کیف، کفش… چه چیز دیگری؟ اگر عاجزانه در حال تلاش برای یافتن جایی برای همه این لوازم در کمد خود هستید، به این م،ی است که جای آنها آنجا نیست! ساده است، اینطور نیست؟ اما اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و چاره ای ندارید چه؟ در این صورت آنها را در جعبه ها نگهداری کنید و زیر لباس های آویزان قرار دهید. مطمئن شوید که آنهایی را که قبلاً تغییر شکل داده اند بازیافت کنید.

لباس های خارج از فصل

صرفه جویی در فضا در کمد لباس شلوار لباس تاشو

به گفته ماری ،دو، تکنیک چیدمان لباس ها بر اساس فصول از قبل منسوخ شده است، زیرا تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی تفاوت های حرارتی بین فصل ها را محو می کند. اما همچنان می‌تو،د اقلام حجیم‌تری مانند کت و ژاکت را در کیسه‌های جاروبرقی نگهداری کنید تا فضای کمد را ذخیره کنید. آنها را زیر تخت یا در قفسه ای بالای لباس های آویزان قرار دهید.

نوستالژیک نباش!

روش KonMarie برای تا ، لباس ها چیست؟

دلتنگی دلیلی برای نگه داشتن هیچ لباسی نیست. بنابراین اگر رنگ ها دیگر قابل مشاهده نیستند یا نمی تو،د پیام روی تی شرت را بخو،د، وقت خداحافظی است. می تو،د از آنها برای تمیز ، مجدد استفاده کنید یا به سادگی آنها را بازیافت کنید. اما به یاد داشته باشید: کمتر، بیشتر است!

یاد بگیرید چگونه لباس های خود را تا کنید

چگونه خانه را مرتب و مرتب کنیم

به گفته ،دو اگر لباس هایتان را تا کنید شادتر می شود. سپس زمان آن است که آنها را کنار بگذارید و بهترین راه برای انجام این کار این است که آنها را به صورت عمودی روی هم قرار دهید. به این ترتیب می تو،د 20 تا 40 قطعه تا شده را در جایی که معمولاً 10 قطعه آویزان می کنید قرار دهید.

لباس های تکراری

صرفه جویی در فضا در دستورالعمل کمد خود را

داشتن 3 تی شرت مشکی یا 2 لباس سبز چه فایده ای دارد؟ ما به شما خواهیم گفت – مطلقاً هیچ فایده ای وجود ندارد! فقط روی یکی سرمایه گذاری کنید، اما مطمئن شوید که کیفیت خوبی دارد. این به شما امکان می دهد قبل از اینکه مجبور شوید آن را با یک مدل جدید جایگزین کنید، مدت بیشتری آن را بپوشید.

صرفه جویی در فضا در کمد خود – ایده های الهام بخش

نحوه چیدمان کمد به روش ماری کاندو

به لباس های خود احترام بگذارید و فضای کافی به آنها بدهید

چگونه یک کمد لباس را مرتب کنیم

کمدهای خود را به ،مت های مختلف جدا کنید و لباس های خود را بهتر مرتب کنید.

چگونه لباس ها را تا کنیم

جوراب های یتیم را از کشوهای خود بیرون بیاورید. شما به آنها نیاز ندارید.

چگونه کشوهای کمد را مرتب کنیم

لباس‌ها و لوازم جانبی را که ،یده‌اید به‌سرعت نگه ندارید.

کمد ikea بسیار کاربردی

یک هدف تعیین کنید و به آن برسید. یک کمد زیبا و الهام بخش بسازید!

یک کمد لباس رویایی مد روز 2022

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/،w-to-save-،e-your-closet-marie-kondo-met،d-253524.html