چگونه خانه خود را بعد از سیل تمیز و بازسازی کنیم


[ad_1]

سیل کابوس صاحب خانه است. این فقط آسیب به اموال شما نیست، بلکه زمان و هزینه ای است که برای تمیز ، و تعمیر خانه شما پس از سیل صرف می شود. یکی از بدترین موارد در مورد سیل این است که آنها اغلب خاک، باکتری و کپک به جا می گذارند که می تواند خانه شما را برای روزها یا هفته ها غیرقابل زندگی کند، به خصوص اگر مجبور باشید در حین انجام تعمیرات در جای دیگری بم،د.

خوشبختانه، راه‌هایی برای پا،ازی پس از سیل وجود دارد، بدون اینکه اوضاع را برای خود یا خانواده‌تان بدتر کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به تمیز ، و بازسازی خانه خود پس از سیل آورده شده است:

1. یک تیم نظافت حرفه ای استخدام کنید

خانه خود را بعد از سیل تمیز و بازسازی کنید

منبع: pinterest.com

تمیز ، و بازسازی پس از سیل می تواند استرس زا و طاقت فرسا باشد. کمک گرفتن از نظافتچی های حرفه ای ضروری است که به شما کمک می کنند خانه خود را در اسرع وقت به حالت عادی برگرد،د.

یک تیم نظافت حرفه ای تج،ات من،، محلول های نظافتی و سال ها تجربه را در اختیار خواهند داشت تا اطمینان حاصل کنند که خانه شما به طور کامل تمیز و ضد عفونی می شود. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید یک تیم نظافت حرفه ای استخدام کنید:

تج،ات و لوازم: یک تیم نظافتی همه چیز مورد نیاز خود از جمله ابزار و لوازم نظافت را با خود می آورد. آنها همچنین از تج،ات خود برای اطمینان از تمیز ، کامل خانه شما بدون ایجاد آسیب استفاده می کنند.

سازمان: یک تیم حرفه ای می دانند که چگونه کار خود را سازماندهی کنند تا بتوانند همه کارها را به یکباره انجام دهند، بدون اینکه مردم به اطراف بدوند یا روی انگشتان یکدیگر پا بگذارند. آنها همچنین می‌توانند یک سیستم کارآمد برای ذخیره‌سازی مواد راه‌اندازی کنند تا زم، که برای استفاده در آینده آماده شوند.

برنامه ریزی: یک تیم حرفه‌ای می‌داند که چگونه به بهترین نحو کار خود را برنامه‌ریزی کند تا در روال روزمره شما تداخل نداشته باشد یا مانعی برای سایر پیمانکار، که ممکن است بعد از سیل در خانه شما کار کنند، ایجاد نکند.

هنگامی که آماده بازسازی خانه خود پس از سیل هستید، بهتر است با کمک حرفه ای محلی تماس بگیرید. به ،وان مثال، اگر در پورتلند زندگی می کنید، استخدام نظافتچی ها مانند Summit Cleaning & Restoration Portland OR و شرکت های محلی مشابه بهترین انتخاب شماست. این تضمین می کند که روند تمیز ، شما به آرامی و سریع انجام می شود.

2. بیمه خانه خود را بررسی کنید

خانه خود را بعد از سیل تمیز و بازسازی کنید

منبع: pinterest.com

یکی از اولین کارهایی که باید هنگام بازگشت از سیل به خانه انجام دهید، بررسی بیمه نامه صاحب خانه است. با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و از شرایط شرکت برای تشکیل پرونده مطلع شوید.

ممکن است لازم باشد فوراً ادعایی را ثبت کنید یا تا روز بعد صبر کنید. همچنین، در مورد قو،ن دیگری که شرکت بیمه شما برای ثبت مطالبات پس از سیل دارد بپرسید. اگر خسارت قابل توجهی در خانه یا ،ب و کار شما وارد شده است و به نظر می رسد تعمیر آن دشوار باشد، قبل از انجام کارهای بیشتر در مورد ملک خود، درخواست بیمه را در نظر بگیرید.

اگر سوالی در مورد ثبت درخواست دارید، با شرکت بیمه خود تماس بگیرید. بسیار ضروری است که در اسرع وقت درخواستی را ثبت کنید تا شرکت بتواند رسیدگی به آن را آغاز کند.

3. لباس محافظ بپوشید

خانه خود را بعد از سیل تمیز و بازسازی کنید

منبع: pinterest.com

پا،ازی سیل سخت است و می تواند خطرناک باشد. برای در امان ماندن از خطرات احتمالی از لباس های محافظ استفاده کنید. هنگام تمیز ، ، از دستکش، عینک، و چکمه های ،تیکی استفاده کنید. دستکش‌ها از دست‌های شما در برابر اشیای نوک تیز محافظت می‌کنند که در صورت ب، روی آن‌ها می‌توانند پوست شما را سوراخ کنند یا باعث عفونت شوند.

عینک برای محافظت از چشم در برابر پاشش های شیمیایی یا ذرات معلق در هوا که می تواند چشم شما را تحریک کند مفید است. چکمه های ،تیکی به خشک نگه داشتن پاها و جلوگیری از بریدگی اجسام تیز روی زمین کمک می کند.

هنگام دست زدن به هر چیزی که ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر مانند رنگ یا سفید کننده باشد، از دستکش ،تیکی سنگین استفاده کنید. اگر نیاز به استفاده از سفید کننده برای ضدعفونی سطوح در مناطق آلوده دارید، دستکش بپوشید تا باقیمانده آن با پوست یا چشم شما تماس پیدا نکند.

اگر از ابزار برقی مانند جاروبرقی یا جاروبرقی مرطوب/خشک برای تمیز ، آب سیل استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که با ولتاژ من، برای ظرفیت بار فعلی خود کار می‌کند. این بدان م،ی است که اگر از سیم کشی با خلاء استفاده می کنید، مطمئن شوید که توان وات من،ی برای تحمل بار دارد. اگر از وا، مرطوب/خشک استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که فیلتر آن تمیز و عاری از ، است.

4. اقلام قابل نجات را ارزیابی کنید

خانه خود را بعد از سیل تمیز و بازسازی کنید

منبع: pinterest.com

هنگام تمیز ، پس از سیل، برخی از وسایل وجود دارد که باید فورا دور بریزید و برخی دیگر ممکن است نجات یابند. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی ارزیابی اینکه آیا اقلام موجود در خانه شما قابل نجات هستند یا خیر آورده شده است:

لوازم خانگی: وسایلی مانند ماشین لباسشویی، خشک کن و یخچال باید فوراً بیرون ریخته شوند زیرا ممکن است حاوی باکتری یا هاگ های کپک باشند که می توانند شما را بیمار کنند. اگر نمی‌خواهید این وسایل را دور بیندازید، برای اطلاعات در مورد نحوه صحیح دور انداختن آنها با شهرداری منطقه خود تماس بگیرید.

تشک ها: صبر کنید تا روی تشک بخوابید تا کاملاً تمیز و خشک شود. اگر روی تشک خیس می‌خوابید، قبل از انجام این کار حتما لباس‌های خشک را عوض کنید. در مورد بالش و ملافه هم همینطور. تا زم، که به طور کامل تمیز نشده اند، نباید از آنها استفاده کنید.

طبقه: همچنین قبل از راه رفتن مجدد روی آنها یا نصب کفپوش های جدید، باید کف ها را از نزدیک بررسی کرد. اگر آب ،ن پیدا کردید، آن را با یک دستمال یا پارچه بردارید و محل را کاملا خشک کنید.

وان حمام: وان حمام خود را دقیق بررسی کنید تا مطمئن شوید که نه نشت می کند یا ، در اطراف شیر آب یا فاضلاب. در صورت وجود، فوراً با یک لوله کش تماس بگیرید تا قبل از استفاده مجدد از وان، آنها را تعمیر کند.

فرش: اگر آب ایستاده روی فرش شما وجود دارد، باید آن را با یک حوله خشک پاک کنید و سپس آن ناحیه را کاملا خشک کنید. تا زم، که این کار انجام شود، منتظر بم،د تا فرش های جدید را بپوش،د، زیرا کپک ها می توانند زیر لایه ها رشد کنند.

ممکن است فکر کنید همه چیز در خانه شما پس از سیل ،اب شده است، اما برخی از وسایل ممکن است قابل نجات باشند. نکته کلیدی این است که بد،د به دنبال چه چیزی باشید و چگونه آنها را تمیز کنید.

5. یک بودجه برای بازسازی تنظیم کنید

خانه خود را بعد از سیل تمیز و بازسازی کنید

منبع: pinterest.com

تعیین بودجه برای بازسازی خانه شما پس از سیل می تواند چالش برانگیز باشد. پایبندی به آن بودجه می تواند حتی سخت تر باشد. اما انجام این کار ضروری است زیرا می‌خواهید به خاطر پولی که برای خانه‌تان ،ج می‌کنید، بدهکار نشوید.

در اینجا چند نکته برای تعیین بودجه و رعایت آن وجود دارد:

مطمئن شوید که پول کافی در پس انداز یا سایر سرمایه گذاری ها برای پوشش هزینه بازسازی خود دارید. اگر نه، انتظار دریافت وام را داشته باشید.

به جای استخدام افراد مختلف برای مشاغل مختلف، به یک پیمانکار یا تیمی از پیمانکاران ب،بید، بنابراین آنها می توانند به ،وان یک تیم با هم کار کنند و یک برنامه منسجم برای بازسازی خانه شما بسازند.

قبل از انتخاب یکی از پیمانکاران مختلف، ،ن های متعددی را از پیمانکاران مختلف دریافت کنید، اما بگذارید هزینه به تنهایی عامل تعیین کننده باشد. به عوامل دیگری مانند تجربه و نظرات مشتریان آنلاین یا جاهای دیگر نگاه کنید.

اگر می خواهید یک حرفه ای را استخدام کنید، باید قبل از شروع به جستجوی پیمانکاران، تصوری از هزینه کار داشته باشید. اگر تصمیم دارید کار را خودتان انجام دهید، بسیاری از منابع آنلاین می توانند به شما در برآورد هزینه ها و برنامه ریزی موثر پروژه کمک کنند.

6. مبلمان چوبی آسیب دیده را جایگزین کنید

خانه خود را بعد از سیل تمیز و بازسازی کنید

منبع: pinterest.com

هنگام بازسازی خانه خود پس از سیل، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که مبلمان چوبی آسیب دیده را تعویض کنید. این شامل میز، صندلی و کابینت است. مبلمان چوبی آسیب دیده زشت و خطرناک است زیرا می تواند به یک نقطه ورود تبدیل شود رشد قالب اگر به درستی تمیز و تعمیر نشود.

مبلمان چوبی را می توان از انواع مختلفی از چوب ساخت. رایج ترین انواع آن عبارتند از کاج، بلوط و سدر. این چوب ها معمولاً رنگ آمیزی می شوند یا با رنگ لاکی رنگ می شوند که به جلوگیری از آسیب آب در هنگام استفاده منظم کمک می کند.

با این حال، فرض کنید مبلمان شما برای مدت طول، بدون خشک شدن من، در آب ایستاده است. در آن صورت، ممکن است این روکش‌ها به اندازه‌ای ،اب شده باشند که اجازه رشد قالب را در زیر آن‌ها بدهد.

7. زیرزمین را بازسازی کنید (اگر دارید)

خانه خود را بعد از سیل تمیز و بازسازی کنید

منبع: pinterest.com

اگر زیرزمین دارید، اکنون زمان بازسازی آن است. زیرزمین معمولاً بیشترین آسیب را در سیل دارد و تعمیر آن کار سختی نیست. اولین قدم این است که آب راکد را حذف کرده و کف و دیوارها را خشک کنید.

اگر آب از شکاف‌هایی در فونداسیون یا پمپ سامپ شما نفوذ کرد، برای این مرحله یک متخصص را استخدام کنید. در غیر این صورت، می‌تو،د این کار را خودتان با پنکه‌ها، رطوبت‌گیرها، پنکه‌ها و سایر ابزارهایی که سطح رطوبت را در خانه‌تان کاهش می‌دهند، انجام دهید.

هنگامی که کف خشک شد و دوباره صاف شد، می تو،د با افزودن عایق بین تیرچه ها و گل میخ ها، بازسازی آن را شروع کنید. هنگامی که کوره یا سیستم تهویه مطبوع مرکزی خود را روشن می کنید، خانه شما را از اتلاف گرما در زمستان محافظت می کند.

همچنین عایق کاری خانه شما را در طول تابستان راحت‌تر می‌کند، زیرا به جای اینکه اجازه دهد از شکاف‌ها و شکاف‌های اطراف پنجره‌ها و درها خارج شود، هوای خنک را در جایی که متعلق به آن است نگه می‌دارد.

بردن

سیل مشکلی است که شما نمی خواهید با آن مق، کنید، اما اغلب اجتناب ناپذیر است. از طوفان گرفته تا مشکلات لوله کشی، سیل می تواند بدون هشدار و به دلایل مختلف به خانه شما ضربه بزند. خوشبختانه، راه‌هایی برای پا،ازی پس از سیل بدون بدتر شدن مشکلاتی که باعث آن شده‌اند، وجود دارد. این نکات به شما کمک می کند تا در مسیر بهبودی از سیل شروع کنید.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/clean-and-remodel-your-،me-after-a-flood/