چگونه خانه ام را بفروشم: راهنمای کامل


[ad_1]

فروش املاک و مستغلات به ما نیاز دارد که چندین تصمیم را همزمان اتخاذ کنیم – به خصوص اگر بازار املاک و مستغلات کاهش یابد زیرا بازار ،یدار با طیف وسیعی از امکانات وجود خواهد داشت. با توجه به تغییرات در دسترس بودن و قیمت، مردم به راحتی سردرگم می شوند. حتی اگر ،ی بخواهد خانه ای را برای استفاده خود ب،د و نه به ،وان سرمایه گذاری، نمی تواند به شرایط بازار اعتماد کند. به همین دلیل، بسیاری از کارشناسان بازار را استخدام می کنند که می تواند به آنها کمک کند تا ملک خود را به طور سودآور بفروشند. در هر مرحله، او کارها را آسان و سریع می کند.

در اینجا چند چیز وجود دارد که باید بد،د اگر از خود می پرسید: «چگونه می توانم خانه ام را بفروش

،یداران نقدی

دو نوع ،یدار نقدی وجود دارد:

  1. ،یداران مضطرب
  2. صاحبخانه ها، باله های خانه و سرمایه گذاران املاک و مستغلات که املاک را برای سرمایه گذاری ،یداری می کنند

هنگامی که شما برخی از اطلاعات اولیه ملک را به ،یدار نقدی دادید، این روند به روشی مشابه پیش خواهد رفت.

دریافت پیشنهاد اولیه: پیشنهادات ،یدار نقدی احتمالاً ظرف 24 تا 48 ساعت تغییر می کند.

بازرسی خانه: ،یدار یک بازرس یا نماینده شرکت را برای بررسی وضعیت خانه شما می فرستد.

یک پیشنهاد شرکتی دریافت کنید

یک پیشنهاد به روز دریافت خواهید کرد که میزان بازسازی مورد نیاز خانه را در نظر می گیرد. اما از آنجایی که شما به ،وان فروشنده فکر می کنید “من می خواهم خانه ام را به قیمت منصفانه بفروشم”، باید خانه خود را در شرایط خوبی نگه دارید.

خانه ام را بفروش

منبع: m،amilan.tv

بررسی و امضای قرارداد

،یداران نقدی اغلب برای مذاکره ممنوع هستند. نماینده شما تضمین می کند که قرارداد شفاف، عادلانه برای همه طرفین و عاری از هرگونه غافلگیری است.

بستن قرارداد

حساب ام، توسط ،یدار نقدی باز می شود و او نیز کلیه مدارک را بررسی می کند. زم، که حق حبس علیه ملک وجود دارد، سرمایه‌گذار ممکن است گهگاه به شما در جهت‌یابی رویه‌های حذف حق رهن کمک کند.

سرمایه گذاران و ،یداران عمده

بهبود ظاهر ملک به طور خودکار سرمایه گذاران بالقوه بیشتری را جذب می کند. بسیاری از ،ب و کارها مقادیر زیادی املاک و مستغلات را به قصد فروش بعداً به دست می آورند.

بسیاری از شرکت‌های املاک و مستغلات، معاملات پرمشغله را ،یداری می‌کنند و اگر ملک را در نظر می‌گیرند، به سرعت عمل می‌کنند. در آن شرایط، فروشنده به راحتی می تواند ملک خود را بفروشد. معامله به آرامی انجام شد.

قبل از فهرست ،، بازرسی خانه را دریافت کنید

قبل از فهرست ، ملک، باید یک بازرسی کامل از خانه انجام شود. به فروشندگان توصیه می شود که برای بهبود خانه که ارزش خانه را افزایش می دهد، پول ،ج کنید.

،یداران موافقت ،د که در صورت دریافت اموالی که به خوبی نگهداری می شوند، مبلغ اضافی بپردازند، زیرا دارایی که به خوبی نگهداری می شود همه را جذب می کند. همیشه شفافیت کامل در مورد اموال خود را حفظ کنید. فروشنده ممکن است قیمت خانه را همانطور که هست تعیین کند تا از چانه زنی طول، مدت جلوگیری کند.

زمان من، برای فهرست ،

انتخاب اساسی فروشنده این است که ملک را در لحظه من، فهرست کند. با توجه به این واقعیت که فیلترهای پورتال زمان بر است، فروشندگان باید ملک خود را در روز پنجشنبه بعدازظهر یا عصر ارائه دهند زیرا تعطیلات آ، هفته اغلب در همه این پورتال های وب شلوغ است. در آ، هفته مردم ملک را انتخاب می کنند و به آنجا می روند.

این چند نکته و ترفند است اگر ،ی در وب برای «فروش خانه‌ام» جستجو می‌کند، باید مواردی را در نظر داشته باشد.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/،w-to-sell-my-،use/