چگونه حس لوکس بودن را به خانه خود اضافه کنید


[ad_1]

چه به دنبال ارزش افزودن به خانه خود باشید و چه فقط به دنبال تغییر زیبایی شناسی هستید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. این می تواند مانند یک کار طاقت فرسا به نظر برسد که فقط برای یک طراح داخلی من، است. با این حال، بعید به نظر می رسد که همه توانایی ،ید آن را داشته باشند. خوشبختانه، شما نیازی به این کار ندارید، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تو،د بدون کمک یک طراح حرفه‌ای و بدون صرف هزینه‌های زیاد، کمی لو، به خانه خود اضافه کنید. در اینجا یک توصیه کوچک در مورد اینکه از کجا شروع کنید وجود دارد.

کفپوش خود را عوض کنید

حس لو، بودن را به خانه خود اضافه کنید

منبع: pinterest.com

کف یکی از قابل توجه ترین چیزها در هر خانه است. اگر احساس می کنید که می خواهید خانه خود را شاداب کنید، شاید باید به فکر تغییر این منطقه باشید. گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما یکی از محبوب‌ترین، ارزان‌ترین و آسان‌ترین آنها این است کفپوش لو، وینیل تخته ای. اینها پیچیدگی خوبی را به هر اتاقی اضافه می کنند و به قدری آسان جا می شوند که حتی یک مبتدی کاملاً در DIY می تواند آن را در کمترین زمان انجام دهد. سرنخ در نام است، آنها روی هم کلیک می کنند و می توان به راحتی با ابتدایی ترین ابزارها را به شکلی برش داد. با این حال آنها ظاهری از کفپوش چوبی اصلی ایجاد می کنند. ارزش سرمایه گذاری را دارد

مقداری منسوجات اضافه کنید

حس لو، بودن را به خانه خود اضافه کنید

منبع: pinterest.com

یک صندلی، مبل یا بالش های پرتابی که همه از یک یا ساخته شده اند مواد مشابه می تواند هر اتاقی را، مهم نیست که چقدر بزرگ و بی رنگ و مسطح به نظر برسد. شما باید در مورد تعویض بالش یا پرده خود با بافت های مختلف فکر کنید. اینها حتی لازم نیست گزینه های فوق العاده رنگارنگ باشند. آنها فقط باید از مواد مختلف باشند. افزودن تغییرات جزئی به منسوجات طبیعی شما واقعاً فضا را زنده می کند. اگر کمی جسورانه احساس می کنید، می تو،د به رنگ های پاستلی یا رنگ های روشن در برابر رنگ های طبیعی تر فکر کنید.

گل ها

حس لو، بودن را به خانه خود اضافه کنید

منبع: pinterest.com

نیازی نیست که وقت و پول خود را صرف جستجوی آن کنید چیدمان مگا گران قیمت از گل برای افزودن لو، به فضای شما. می‌تو،د از فروشگاه‌های محلی ارزان‌تر ،یداری کنید. همه چیز در مورد نحوه چیدمان و قرار دادن آنها در یک اتاق است. شما باید دسته گل را بر اساس نوع ساقه جدا کنید و چند چیدمان در اطراف خانه خود ایجاد کنید. این یک ترفند ساده است اما می تواند تاثیر زیادی بر خانه شما داشته باشد.

مرتب ،

حس لو، بودن را به خانه خود اضافه کنید

منبع: pinterest.com

بهم ریختگی و بهم ریختگی اطراف آپارتمان شما خیلی مجلل نیستند. البته این بدان م،ا نیست که باید رویکردی مینیمال به دکوراسیون خود داشته باشید. یک قفسه کتاب پر از سخاوتمندانه اما شیک می تواند در هر اتاقی عالی به نظر برسد، اما چیزی که نمی خواهید این است که لوازم جانبی شما ارزان به نظر برسند. برای به دست آوردن یک سبک ک،یک تر و برجسته تر، کاهش دهید.

تغییر دکوراسیون منزل

این کار آس، نیست اما وقتی کارتان تمام شد، می د،د که خانه شما شگفت انگیز به نظر می رسد. شما فقط باید تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید. راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد اما بهترین کار این است که فقط شروع کنید.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/add-a-sense-of-luxury-to-your-،me/