چگونه جلوه آینه ای را بدست آوریم + طرح های شگفت انگیز کروم که باید در بهار امسال امتحان کنید! |


[ad_1]

در دنیای مد و زیبایی می بینیم که برخی از گرایش ها به سرعت جایگزین برخی دیگر می شوند، گرایش های جدید پدیدار می شوند، گرایش های قدیمی فراموش می شوند و غیره. اخیراً شاهد بازگشت به اصطلاح ناخن های آینه ای هستیم که چند سال پیش مد شده بودند. این فقط می تواند ما را خوشحال کند زیرا آنها بدون توجه به طول ناخن ها یا طیف رنگی ما واقعاً دیدنی به نظر می رسند. و بهترین بخش این است که هر ،ی می تواند بدون نیاز به مراجعه به م،کوریست آنها را در خانه بازسازی کند زیرا انجام این طراحی بسیار آسان است. برای اینکه خودتان متوجه شوید که در واقع اینطور است و برای یافتن ایده های الهام بخش برای یک م،کور آینه ای مد روز، به خواندن مقاله ما ادامه دهید!

ناخن های آینه ای چیست؟

ناخن های آینه کوتاه جلوه خیره کننده طراحی ناخن پرطرفدار

تبلیغات

ویژگی م،کور آینه ای روکشی به سبک کروم است، به همین دلیل است که ممکن است بیشتر با اصطلاح “ناخن کروم آینه ای” روبرو شوید. چیزی که آن را از سایر طراحی های ناخن متمایز می کند، جلوه آینه ای قابل توجهی است که روی صفحه ناخن به دست می آید. این تصور غلط وجود دارد که اگر این م،کور را انجام دهید به دلیل وجود ذرات بازتابی زیاد، می تو،د انعکاس خود را ببینید، اما این کاملاً صادق نیست. با این حال، مطمئناً یک اثر منحصر به فرد دریافت خواهید کرد که از آن تعریف های زیادی خواهید داشت!

بهترین طول ناخن برای جلوه آینه چیست؟

آینه ناخن در هر طول ایده طراحی ناخن زرق و برق دار برای همه

تبلیغات

اگر بگوییم که یک طول ناخن خاص با جلوه آینه ای بهترین ظاهر را دارد، مطمئناً دروغ می گوییم. این به این دلیل است که م،کور آینه ای شگفت انگیز در هر طولی – کوتاه، متوسط ​​یا بلند – دیدنی به نظر می رسد. بنابراین، دلیلی ندارید که این طرح ناخن را امتحان نکنید. منظور ما این است که طول ناخن‌های شما دقیقاً مهم نیست، زیرا قطعاً می‌تو،د از مزایای م،کور آینه‌ای استفاده کنید، که جلوه‌ای فوق‌العاده جالب به آن‌ها می‌دهد که می‌تو،د با توجه به نیازها و موقعیت‌هایتان بسازید.

چگونه ناخن های افکت آینه ای بدست می آورید؟

چگونه با استفاده از پودر ناخن های افکت آینه ای بدست آوریم

همانطور که به شما اشاره کردیم، انجام م،کور آینه ای در خانه کار پیچیده ای نیست. ساده ترین و سریع ترین راه استفاده از لاک ناخن افکت آینه در رنگ دلخواه شماست. تنها چیزی که باید مراقب آن باشید این است که آن را تا حد امکان یکنواخت و بدون برجای گذاشتن رگه اعمال کنید (آینه بسیار صاف است، درست است؟).

ناخن آینه مربع کوتاه سایه صورتی

اما محبوب ترین راه برای ایجاد افکت آینه ای استفاده از پودر کروم مخصوص است. ما توضیح خواهیم داد که چگونه همه چیز در چند مرحله آسان برای شما اتفاق می افتد:

  1. ابتدا به ناخن ها فرم دهید و از کوتیکول ها و سطح صفحه ناخن (که باید صاف باشد) مراقبت کنید. می تو،د به مقاله م،کور خشک ما نگاهی بیندازید تا ایده های مفید زیادی در رابطه با این مرحله آماده سازی ببینید.
  2. کار بعدی که باید انجام دهید این است که از یک پاک کننده چربی استفاده کنید (لاک پاک کننده ناخن شما کار بسیار خوبی انجام می دهد).
  3. به رنگ دلخواه لاک بزنید و صبر کنید تا خشک شود. سپس تاپ کت بزنید و همچنین آن را خشک کنید، اما نه کاملا (با این حال مطمئن شوید که ،بناک نباشد).
  4. نکته جالب اینجاست: با استفاده از یک برس سایه چشم اسفنجی، مقدار کمی از پودر را بردارید و به طور یکنواخت روی صفحه ناخن پخش کنید و از کوتیکول شروع کنید و به خوبی مالیده کنید، اما مراقب باشید که نیروی زیادی وارد نکنید. به آرامی این کار را انجام دهید.
  5. وقتی کارتان تمام شد، پودر اضافی اطراف ناخن را با یک برس نرم پاک کنید.
  6. در نهایت یک لایه رویی که بر پایه آب است ،ید. صبر کنید تا خشک شود و با روکش معمولی تمام کنید.

اگر می خواهید دقیقاً ببینید که همه “جادو” چگونه کار می کند، می تو،د ویدیوی زیر را تماشا کنید:

به سراغ کدام رنگ ها برویم؟

کدام رنگ شما ما برای م،کور آینه ای طیف بنفش

بهترین چیز در مورد ناخن های آینه ای این است که شما در انتخاب رنگ های خود آزادی کامل دارید. سایه ای که ایجاد می کنید تا حد زیادی به انتخاب اولیه لاک ناخن شما بستگی دارد. برخی از خانم ها دوست دارند آزمایش کنند و هر ناخن را به رنگ متفاوتی در بیاورند، و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد – برع،، م،کور را حتی تماشایی تر می کند. اگر در مورد ترندها صحبت کنیم، رنگ های ترجیح داده شده طلایی، نقره ای و رزگلد هستند. اما البته، همانطور که قبلاً حدس زده اید، می توان به هر سایه ای به این اثر رسید، بنابراین می تو،د ناخن های زیبای خود را با لباس خود ست کنید.

طراحی ناخن مشکی و نقره ای با اثر گرادیانت

برخی از م،کوریست ها انتخاب می کنند تا جلوه آینه ای روی برخی از ناخن ها ایجاد کنند، بنابراین لهجه خاصی در طراحی کلی ایجاد می کنند. در این خط فکری، م،کور آینه ای را می توان با طرح های مختلف، تزئینات، بر،ب ها و غیره تکمیل کرد. اغلب اوقات ما با یک نوع اصلی با گرادیان رنگ مواجه می شویم که در آن جلوه آینه در یک مکان خاص قرار می گیرد (اینطور نیست. کل صفحه ناخن را اشغال کند).

میخ های کروم آینه ای – گا،ی ع،

ناخن آینه ای بلند کروم در سایه آبی

ناخن های کوتاه شایان ستایش بنفش – مات و روکش آینه ای

ناخن های مربعی کوتاه بنفش مات و روکش کرومی

ناخن طلایی من، برای هر موقعیتی

ناخن های بیضی کوتاه جلوه طلایی من، برای هر من،ت

ناخن های رزگلد بسیار زیبا

رزگلد کروم استیلتو ناخن جلوه آینه

جلوه و زرق و برق آینه طلایی

طراحی ناخن آینه طلایی و براق

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/trending-mirror-nails-2023-،w-get-mirror-effect-amazing-chrome-designs-try-this-spring-273542.html