چگونه بین شیشه فر را تمیز کنیم؟ 6 مرحله آسان برای خلاص شدن از شر کثیفی بین درب فر را بیاموزید!


[ad_1]

فر یک وسیله ضروری آشپزخانه است و تمیز نگه داشتن آن بسیار مهم است. متأسفانه، تمیز ، شیشه درب فر بسیار سخت است. گریس و ،یفی ممکن است در آن مکان های صعب العبور بین دو تکه شیشه گیر کند. ممکن است فکر کنید تمیز ، آن به درستی غیرممکن است، اما اینجا اینطور نیست! آیا می خواهید نکات و ترفندهایی را کشف کنید که با آنها می تو،د به راحتی بین شیشه فر خود را تمیز کنید؟ حتی گزینه ای برای انجام این کار بدون جدا ، آن وجود دارد! به خواندن ادامه دهید تا 6 مرحله آسان را بیاموزید تا برای همیشه از شر ،یفی بین درب فر خلاص شوید!

مواد شوینده شیشه فر را آماده کنید

شوینده های خانگی_تمیز ، با سرکه

تبلیغات

اولین قدم برای تمیز ، بین شیشه فر، جمع آوری مواد مورد نیاز است. در مورد محصول تمیز کننده، می تو،د از محصولی استفاده کنید که مخصوص تمیز ، فر طراحی شده است. با این حال، ا،ر آنها دارای محتوای شیمیایی بالایی هستند که می تواند به پوست شما آسیب برساند و بوی نامطبوعی در فر ایجاد کند. چرا یک راه حل طبیعی را انتخاب نکنید که می تو،د در خانه درست کنید؟ آب لیمو، سرکه سفید، جوش شیرین، صابون ظرفشویی و اسید سیتریک در ماموریت تمیز ، بین شیشه فر برای شما معجزه می کنند! یک پارچه نرم برای تمیز ، آماده کنید و به یاد داشته باشید که همیشه دستکش ،تیکی بپوشید، حتی اگر از مواد شوینده طبیعی به جای شوینده های آماده استفاده می کنید.

فر را از برق بکشید و جدا کنید (در صورت نیاز)

اگر هنوز فر خود را از برق نکشیده اید، همین حالا این کار را انجام دهید. بهتر است همیشه در سمت امن بم،د! اگر به تازگی از آن استفاده کرده اید، باید صبر کنید تا کاملا خنک شود. اگر شیشه فر شما سوراخی بین آن ندارد، برای تمیز ، باید آن را جدا کنید. با این حال، اگر این کار را می کند، یا نمی خواهید با جدا ، آن زحمت بکشید، ترفندی نیز وجود دارد که می تو،د برای تمیز ، بین شیشه ها از آن استفاده کنید! در زیر به آن اشاره خواهم کرد. با این حال اگر آن را بردارید، بسته به مدل فر، ممکن است این کار به پیچ گوشتی نیاز داشته باشد. برای دستورالعمل های خاص به دفترچه راهنمای فر خود مراجعه کنید.

مواد شوینده خانگی درست کنید

مواد شوینده سرکه و صابون ظرفشویی_شوینده های خانگی

تبلیغات

برای تهیه یک شوینده خانگی برای تمیز ، تمام طرف های شیشه فر، مقدار مساوی سرکه سفید و صابون ظرفشویی را در یک بطری اسپری مخلوط کنید. مواد را خوب مخلوط کنید. همچنین می تو،د از جوش شیرین برای تمیز ، ،مت داخلی لعاب استفاده کنید. با این حال، این کار را فقط در صورتی می توان انجام داد که درب فر خود را جدا کرده باشید. برای تمیز ، بین دو شیشه با جوش شیرین، ،یب شیمیایی را روی پنجره ها بپاشید و با آب یا محلول آب/سرکه سفید (3:1) اسپری کنید. بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و سپس آن را با دستمال کاغذی مرطوب پاک کنید.

شیشه بیرونی و داخلی فر را تمیز کنید

هنگامی که محلول سرکه سفید/صابون ظرفشویی خود را درست کردید، می تو،د شروع به تمیز ، شیشه کنید. برای بهترین نتیجه، بهتر است ابتدا شیشه بیرونی و داخلی را تمیز کنید، قبل از اینکه به تمیز ، بین آن بپردازید. برای این کار محلول سرکه خانگی و صابون ظرفشویی را در داخل و خارج لیوان اسپری کنید. سپس با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید. با این کار هرگونه گرد و غبار یا ، هایی که روی سطح جمع شده اند پاک می شود.

زمان تمیز ، بین شیشه فر است!

نحوه تمیز ، بین شیشه فر_تمیز ، بین شیشه فر

هنگامی که بیرون و داخل درب فر را تمیز کردید، می تو،د تمیز ، بین شیشه فر را شروع کنید. ابتدا کشوی زیر دستگاه را بردارید. اکنون می تو،د از یک سواب پنبه و یک مسواک برای تمیز ، بین شیشه استفاده کنید یا می تو،د هک رخت آویز قدیمی را امتحان کنید. برای دومی، یک رخت آویز را بشکنید، آن را بکشید و یک حوله را دور انتهای قلاب شده بپیچید. قلاب را با ا،تیک محکم کنید. محلول سرکه و صابون ظرفشویی را روی حوله اسپری کنید. قلاب را از سوراخ های درب فر وارد کنید و شیشه دوجداره را پاک کنید. شما باید در اینجا صبور باشید تا زم، که همه آن را تمیز کنید. به یاد داشته باشید که به آرامی مالش دهید تا شیشه را ،اش ندهید!

مراحل پای، و نصب مجدد درب فر

پس از اتمام تمیز ، بین شیشه فر، باید محلول تمیز کننده اضافی را پاک کنید. برای انجام این کار، یک پارچه تمیز را در آب تمیز فرو کنید و سپس از آن برای پاک ، محلول تمیز کننده باقی مانده روی درب فر استفاده کنید. سپس ،ت به نصب مجدد آن می رسد. برای دستورالعمل های خاص در مورد نحوه انجام این کار به دفترچه راهنمای فر خود مراجعه کنید.

امیدوارم این 6 مرحله آسان برای تمیز ، بین شیشه فر برای شما مفید بوده باشد و فر شما تمیزتر از همیشه به نظر برسد! با پیروی از آنها می تو،د به راحتی از شر ،یفی بین شیشه های فر خلاص شوید و فر خود را به شکل نو نگه دارید. و اگر شما نیز با داشتن یک برنامه فشرده مشکل دارید و می خواهید آشپزخانه خود را سریع تمیز کنید، چرا 10 مرحله برای تمیز ، آشپزخانه صرفه جویی در وقت ما را نیز بررسی نکنید؟

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/،w-clean-between-oven-gl،-easy-steps-dirt-door-255278.html