چگونه برس مو را تمیز کنیم؟ دریابید که چرا این بسیار مهم است و چگونه آن را به راحتی در خانه انجام دهید!


[ad_1]

هر زنی خواهان موهایی سالم، پر و براق است. جدای از مراقبت های روزانه ای که از آن انجام می دهیم، مانند شستن و استفاده از لوازم آرایشی مختلف، نباید از تمیز ، برسی که موهایمان بیشترین تماس را با آن دارد غافل شویم. در مقاله مفصل ما خواهید فهمید که چرا این بسیار مهم است، و همچنین نگاهی خواهیم داشت به نحوه تمیز ، آسان برس های مو، بنابراین هرگز از انجام دوباره آن صرف نظر نکنید!

چگونه برس های مو را تمیز کنیم و چرا اینقدر مهم است؟

چگونه برس های مو را تمیز کنیم چرا اخم ، دختر مهم است

تبلیغات

برس موی تمیز، کلید داشتن موهای زیبا و سالم است! قبل از اینکه بد،د چگونه آن را تمیز کنید، به شما خواهیم گفت که چرا باید این کار را انجام دهید. این فقط مو نیست که بعد از هر بار شانه ، روی برس باقی می ماند، بلکه ذرات ریز دیگری مانند موهای سر، سبوم و گاهی شوره سر (اگر چنین مشکلی دارید) نیز جمع می شوند. علاوه بر اینها، اگر همیشه از محصولات حالت دهنده یا شامپوهای خشک استفاده می کنید، برس شما را نیز ،یف می کنند. آ،ین اما مهم‌ترین، ما نمی‌تو،م به این نکته اشاره نکنیم که در حالی که برس در آنجا «منتظر» می‌ماند تا دوباره از آن استفاده کنید، گرد و غبار نیز روی آن جمع می‌شود. همه این ،یب بد به موهای شما منتقل می شود مگر اینکه برس خود را مرتباً تمیز کنید. در نتیجه موهای شما دقیقاً به دلیل ،یف شدن خیلی سریع، نیاز به شستشوی مکرر بیشتری خواهند داشت. خوب، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که چرا تمیز نگه داشتن برس خود بسیار مهم است!

هر چند وقت یکبار باید برس مو را بشورم؟

برای جلوگیری از ،یف شدن موها و خارش پوست سر، برس های موی خود را بدون توجه به نوع آنها به طور مرتب تمیز کنید. اگر اغلب از محصولات حالت دهنده (ژل، اسپری مو) استفاده می کنید، بهتر است حداقل هفته ای یک بار برس خود را تمیز کنید. با این حال، اگر از محصولات آرایشی زیاد استفاده نمی کنید، می تو،د برس خود را هر 2 تا 3 هفته یکبار تمیز کنید.

راهنمای تمیز ، برس مو

برس موی ،یف با موهای سیاه بسته

تبلیغات

ما یک روش بسیار آسان و کاملاً محبوب برای تمیز ، برس مو را به شما پیشنهاد می کنیم. مطمئن شوید که مراحل را به دقت دنبال کرده اید. حالا بیایید ابتدا ببینیم به چه چیزی نیاز دارید:

آنچه شما نیاز دارید:

  • یک کاسه آب گرم
  • مسواکی که دیگر از آن استفاده نمی کنید
  • صابون یا شامپو مایع (بدون سولفات برای برس های مواد طبیعی مانند چوب)
  • حوله
  • یک قلم / مداد
  • قیچی

موها را از برس بردارید

تمیز ، برس مو با چوب نازک

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برس مو را تمیز کنید. با استفاده از یک قلم یا ابزار دیگر، قابل مشاهده ترین ،یفی را از برس پاک کنید – موها و گرد و غبار. اگر موها در موهایشان در هم پیچیده است، آن را با قیچی ببرید و بیرون بکشید. در واقع، بهتر است این کار را بعد از هر بار استفاده برای جلوگیری از گرفتگی برس انجام دهید.

محلول تمیز کننده را آماده کرده و برس را تمیز کنید

هر چند وقت یکبار باید برس مو را در محلول آب تمیز کنید

وقتی موها و ذرات بزرگ ،یفی از بین رفت، باید مقدار کمی صابون مایع یا شامپو را به کاسه آب گرم اضافه کنید، خوب هم بزنید و برس را در محلول فرو کنید. برس های پ،تیکی را می توان به طور کامل غوطه ور کرد و چند دقیقه در محلول گذاشت (5-10). با برس های چوبی و ف،ی، باید بیشتر مراقب باشید – فقط موهای آنها را در آب فرو کنید.

برس را از محلول آب خارج کرده و با دست خود هرگونه ذرات ،یفی شل و قابل دسترس را از بین ببرید. سپس با استفاده از یک مسواک قدیمی، آلودگی باقیمانده را با فرو بردن دوره ای مسواک در محلول و تمیز ، بین موها تمیز کنید. مطمئن شوید که نه تنها ،اصر ماساژ، بلکه بالشتکی که روی آن قرار گرفته اند را نیز درمان کنید.

بشویید و خشک کنید

بعد از شستن موها را با یک حوله نرم بشویید و خشک کنید

برس را زیر آب جاری بشویید و بلافاصله با یک حوله رطوبت را جذب کنید. برس را در مک، با تهویه من، مانند پنجره نیمه باز بگذارید تا کاملا خشک شود و برای اثرگذاری سریعتر می تو،د از سشوار استفاده کنید، مراقب باشید که آن را خیلی به برس نزدیک نکنید – از فاصله دور خشک کنید.

نکات و ترفندهای بیشتر

تمیز ، برس های مو برای داشتن موهای درخشان و سالم مهم است

ما چند نکته و توصیه مفید دیگر را آماده کرده ایم که برای لذت بردن از موهای زیبا و تمیز (و برس زدن) ارزش رعایت ، را دارد. اینجا اند:

1. به یاد داشته باشید، پاکیزگی کلید زیبایی و سلامتی است. مطمئن شوید که برس موی خود را به همان اندازه که موها و بدن خود را می شویید تمیز کنید، و به زودی با قفل هایی که به خوبی حفظ شده و سالم هستند پاداش خواهید گرفت.
2. بعد از هر بار شانه زدن موهای شل را از برس جدا کنید. بالا،ه یک یا دو ث،ه طول می کشد!
3. چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را به ظرف محلول پاک کننده اضافه کنید تا دلپذیرتر شود.
4. بهتر است به طور دوره ای برس خود را با یک برس جدید جایگزین کنید. پس از استفاده بیش از حد، محصول بیش از حد ،یف می شود و حتی موثرترین پاک کننده ها نیز نمی توانند ،یفی را پاک کنند.
5. مراقب وضعیت برس مو خود باشید. در صورت ش،تگی یا خمیدگی، بهتر است بلافاصله محصول را تعویض کنید. دفعات توصیه شده برای تعویض برس مو یک بار در سال است.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/،w-clean-hair-brushes-why-important-،w-do-it-easily-،me-258039.html