چگونه اسباب بازی ها را نگهداری کنیم؟ در اینجا نکات و ترفندهای سازمان Marie Kondo آورده شده است


[ad_1]

منظم و مرتب بودن به خودی خود هنری است که از سنین پایین پرورش می یابد. این دقیقاً ایده خالق معروف روش مرتب ، KonMari، Marie Kondo است که نکات و ترفندهای او حتی در اتاق کوچکترها نیز به طرز معجزه آسایی عمل می کند. در واقع، نظم دادن به ،اب‌بازی‌های بچه‌ها چالش بزرگی برای همه والدین است، اما خوشبختانه به لطف راه‌حل درخشان مشاور ژاپنی ذخیره‌سازی، این مأموریت دیگر چندان دشوار نیست. ادامه مطلب را بخو،د و بیاموزید که چگونه ،اب‌بازی‌ها را به طور موثر ذخیره کنید تا محیط را شلوغ کرده و در عین حال فضا را ذخیره کنید!

ترفندهای درخشان ماری ،دو برای نگهداری ،اب بازی در اتاق کودکان

نحوه نگهداری ،اب بازی ها و مرتب ، اتاق کودک به روش ماری ،دو

تبلیغات

مربی ماری ،دو، که به دلیل روش مینیمالیست خود برای مرتب ، وسایل KonMari شهرت جه، دارد، رویکرد ما به سازمان و نظم را کاملاً تغییر داده است. اما حتی خود گورو هم برای نگهداری ،اب بازی های فرزندانش تلاش می کند. بله، ماری ،دو، مانند تمام والدین در سراسر جهان، ،اب بازی ها را بزرگترین چالش در تمیز نگه داشتن محیط می داند. با این حال، او یک راه حل درخشان دارد که روند را ساده می کند. در پاراگراف های زیر روشی را که او در خانه خود استفاده می کند بیابید.

ماری ،دو اسرار ذخیره سازی خود را برای اتاق بچه ها فاش می کند

تبلیغات

چه یک یا سه فرزند داشته باشید، ایده منظم نگه داشتن کل خانه 24/7 دور از واقعیت است. ،اب‌بازی‌ها، به ویژه، تمایل دارند روزانه روی هم انباشته و پراکنده شوند. پس کارشناس چه پیشنهادی می دهد؟

راه حل شلوغی اتاق کودک از نظر ماری کندو چیست؟

روش ماری ،دو برای نگهداری ،اب بازی ها و وسایل کودکان

ماری پیشنهاد می کند که کلید مرتب نگه داشتن خانه و مهد کودک، تعیین یک فضای خاص برای نگهداری همه ،اب بازی ها است. این یک ایده عالی برای دادن مالکیت بچه ها بر وسایلشان است. به علاوه، آنها همیشه می‌دانند که ،اب‌بازی‌های خود را کجا بگذارند و در کجا پیدا کنند.

ترفندی برای نگهداری ،اب بازی ها در قفسه های دیواری اتاق کودک و سبدهای نگهداری

برای آسان‌تر ، و سرگرم‌تر ، کارها، والدین می‌توانند از ترفند مشاور استفاده کنند تا از مبلمان یا لوازم ذخیره‌سازی که مخصوص قرار دادن گروه‌های مختلف اقلام جداگانه طراحی شده‌اند، استفاده کنند. برای مثال، جعبه‌ها یا حتی سازمان‌دهنده‌های دیواری که بسیار مفید هستند. و برای نگهداری بسیاری از ،اب بازی های کوچک در یک مکان و در عین حال مرتب نگه داشتن آنها کاربردی است. توصیه می‌شود که مبلمان/لوازم ذخیره‌سازی کودکان خود را شخصی‌سازی کنید – این کار باعث می‌شود که این تجربه برای آنها سرگرم‌کننده‌تر و جالب‌تر شود. بنابراین، بچه ها واقعاً از ذخیره ، وسایل خود لذت خواهند برد.

جعبه های ذخیره سازی جداگانه

نحوه نگهداری از محفظه های ،اب بازی ikea

جعبه‌های ذخیره‌سازی محفظه‌ای یک راه عالی برای سازماندهی نه تنها ،اب‌بازی‌های کودکان، بلکه لباس‌ها، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و غیره آنها هستند. با کشو یا در انباری زیر تخت.

سازمان دهنده دیوار برای نگهداری ،اب بازی های کودکان و همه چیزهای کوچک

اگر نیاز به سازماندهی یک اتاق بچه کوچک دارید، توصیه می شود یک سازمان دهنده دیواری با چند محفظه انتخاب کنید. علاوه بر بی نظمی کف، این انبار کاربردی را می توان در سطح چشم نصب کرد تا هر روز به بچه ها یادآوری کند که نظم را در اتاق خواب و اتاق بازی خود حفظ کنند. بعلاوه، می‌تو،د ارتفاع لوازم جانبی را با رشد بچه‌ها تنظیم کنید تا آنها را تشویق کنید که وسایل دیگری مانند وسایل کاردستی، وسایل مدرسه و غیره را نیز ذخیره کنند.

روش ماری ،دو برای نگهداری ،اب بازی ها در اتاق بچه ها

اما ترفند ماری ،دو برای سایر اقلام متفاوت از ،اب بازی ها نیز جواب می دهد. محفظه ها برای مرتب نگه داشتن وسایل نه تنها برای بچه های مدرسه، بلکه والدین آنها عالی هستند. به ،وان مثال، سازمان‌دهنده دیواری ت،یم‌بندی شده می‌تواند برای نگهداری جواهرات، لوازم جانبی مو یا حتی محصولات آرایشی و لوازم جانبی استفاده شود. اگر آن را درست در کنار درب جلو آویزان کنید، می تو،د کلیدهای خانه یا ماشین یا حتی کاغذهای وسیله نقلیه خود را که نمی خواهید بدون مراقبت در محفظه دستکش بگذارید نگه دارید. همچنین در یک انبار کوچک یا در گاراژ بسیار کاربردی است.

را

مرتب ، مهد کودک برای ا،ر والدین و کودکان یک چالش است. اما از آنجایی که فرصتی عالی برای به دست آوردن مسئولیت، فضا و بلوغ است، تلاش ارزش آن را دارد. برای آگاه ساختن کودکان به اهمیت سازماندهی و نظافت، اغلب باید از ترفندهایی استفاده کرد. و این دقیقاً در مورد فضای ذخیره‌سازی جداگانه صدق می‌کند. مبلمان/لوازم از این نوع علاوه بر کاربردی بودن و استفاده آسان برای کودکان، این امکان را فراهم می‌کند که در هر زمان از محل دقیق هر وسیله مطلع شوید. بنابراین، کودکان می آموزند که چقدر آسان است که چیزهای خود را به سرعت پیدا کنند و آنها انگیزه دارند که به مرتب ، خود ادامه دهند.

روش KonMari برای نگهداری ،اب بازی ها در کشو

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/،w-to-store-toys-marie-kondo-met،d-،ization-tips-253544.html