چگونه از شر وسایل بزرگ و سنگین خلاص شویم


[ad_1]

چه در حال تمیز ، یا تعویض برخی از مبلمان در خانه خود باشید، دور انداختن آنها مشکل دیگری است که باید با آن دست و پنجه نرم کنید. در حالی که بیشتر ،‌ها کاملاً در داخل سطل ، شما قرار می‌گیرند، اقلام بزرگ مانند مبلمان قدیمی نیاز به توجه ویژه دارند، زیرا باید به دنبال راه‌هایی برای بیرون ریختن آنها باشید، زیرا در هیچ سطل ، جا نمی‌شوند.

خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد که بتو،د از شر وسایل بزرگ و سنگین داخل خانه خلاص شوید. این به شما این امکان را می دهد که راه را برای چیز جدیدی باز کنید یا فقط اجازه دهید خانه شما فضای بیشتری داشته باشد. برای کمک به شما، در زیر چند راه وجود دارد که می تو،د از شر آنها خلاص شوید:

استخدام یک سرویس حذف ،

استخدام یک سرویس تخلیه ، یکی از راحت ترین و آسان ترین راه ها برای پرتاب هر قطعه مبلمان بزرگ است. با این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را بدهید حذف ، ونتورا یا هر کدام که از یک تماس هستید، و آنها باید به درب منزل شما برسند و آماده باشند تا هر گونه اثاثیه قدیمی را از دستان شما دور کنند.

به غیر از اثاثیه منزل، می تو،د با همین هزینه، برخی از وسایل دیگر خود را نیز دور بریزید. شما باید نوع کامیونی را که اجاره می‌کنید انتخاب کنید، و می‌تو،د هر چیزی را که دوست دارید تا زم، که داخل آن جا می‌شود، بیندازید. اگر کل خانه خود را شلوغ کنید یا از خانه بیرون بیایید تا بسیاری از چیزها را به یکباره حذف کنید، این کار به خوبی انجام می شود.

اجاره سطل پرش

رفتن با سطل ، راهی بسیار مقرون به صرفه تر و انعطاف پذیرتر از اجاره یک سرویس تخلیه ، است. این شامل اجاره ،‌د، می‌شود که می‌تو،د آن را برای چند روز، معمولاً تا دو هفته، در ملک خود پارک کنید، و به شما امکان می‌دهد هر چیزی را که می‌خواهید که در آن جا می‌شود، بیندازید. اگر یک سطل پرش بزرگ کرایه می‌کنید، اگر خانه‌تان را شلوغ می‌کنید، می‌تو،د مبلمان بزرگ را روی آن بیندازید.

اگر متوجه شدید که برای اجاره سطل ، خود به مدت زمان کوتاه تری نیاز دارید، باید سریع با آنها تماس بگیرید و آنها باید برای برداشتن ، از ملک شما بیایند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند ، های شما را به طور اقتصادی مدیریت کنند، زیرا آنها چیزهایی را که جمع آوری می کنند بازیافت می کنند تا ، های غیرضروری زمین را به حداقل برسانند.

آنها را بفروش

اگر مبلمان شما هنوز در شرایط کار خوب است، ممکن است بخواهید در عوض آنها را بفروشید. این به شما این امکان را می دهد که از شر مبلمان خود خلاص شوید و در عین حال پول خوبی از آن به دست آورید. با این حال، ممکن است این سریع‌ترین گزینه نباشد، زیرا ممکن است لازم باشد روزها منتظر بم،د تا ،ی را پیدا کنید که علاقه‌مند است او را از دستتان بردارد.

دو راه برای فروش آنها وجود دارد: آنلاین و فیزیکی. فروش شما مبلمان آنلاین ایده خوبی برای دستیابی به مجموعه بزرگتری از ،یداران بالقوه خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعداد من،ی ع، بگیرید و آنها را در پلتفرم های مختلف فروش آنلاین پست کنید. برای راه‌حل حمل و نقل راحت‌تر، می‌تو،د از ،یدار خود بخواهید کالا را از محل شما تحویل بگیرد و به او اجازه دهید تا خودش یک بازرسی سریع داشته باشد.

از طرف دیگر، برگزاری یک فروش گاراژ ایده خوبی خواهد بود، زیرا لازم نیست نگران حمل و نقل باشید، زیرا برای مشتریان شما استاندارد است که آنها را از خانه خود انتخاب کنند. اگر قصد دارید چندین مورد را به طور همزمان حذف کنید، این نیز به خوبی کار می کند.

به خانواده یا دوستان هدیه دهید

ممکن است تعجب کنید که ،ی است که می شناسید و به دنبال مبلم، است که شما می خواهید دور بیندازید. به جای انداختن آنها در سطل ،، می تو،د از خانواده یا دوستان خود بپرسید که آیا آنها علاقه مند به داشتن اثاثیه شما هستند یا اینکه می خواهید آنها را به شخص دیگری بدهید. آنها حتی ممکن است به ،ی که می شناسند توصیه کنند که به چنین مبلم، نیاز دارد و مایل است آنها را از دست شما بردارد.

اگر مبلمان شما هنوز کار می کند، ممکن است بخواهید در عوض آن را اهدا کنید. اگر می توانند کالا را تحویل بگیرند، می تو،د با خیریه تماس بگیرید، بنابراین نگران حمل و نقل نباشید. اما اگر حمل و نقل برای شما مشکلی ندارد، بهتر است خودتان آن را رانندگی کنید. حتی می‌تو،د چیزهای دیگری را نیز که می‌خواهید اهدا کنید، به کار ببرید تا از سفر خود نهایت استفاده را ببرید.

از مدیریت ، محلی بپرسید

همانطور که نگران نحوه دور انداختن وسایل بزرگ و سنگین خود هستید، مدیریت ، محلی شما ممکن است کلیدی برای سریع و راحت ، کارها باشد. از آن ها بپرسید که آیا می توانند مبلمان بزرگ را برای تحویل گرفتن از کابین حمل کنند یا می توانند برای خانه شما برنامه ریزی ترتیب دهند. با این حال، این ممکن است برای همه کارساز نباشد، زیرا ا،ر مدیریت ، های محلی فقط می توانند ، های خانگی معمولی را در خود جای دهند. اما هنوز هم ارزش یک ضربه را دارد.

در فروشگاه مبلمان پرس و جو کنید

اگر در حال خلاص شدن از شر مبلمان قدیمی خود هستید تا راه را برای چیز جدیدی باز کنید، ممکن است بخواهید از فروشگاه بپرسید که آیا آنها می توانند مبلمان قدیمی شما را برای دفع کنند. در بیشتر موارد، فروشگاه مبلمان و لوازم خانگی خدمات تحویل کالای قدیمی شما را در حین تحویل ،ید جدید ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید زیرا همه چیز از یک شرکت دریافت می شود.

اگر به این سمت می روید، بد،د که این همیشه رایگان نیست. در حالی که برخی از ،ب و کارها می توانند این را به صورت رایگان ارائه دهند، ا،ر شرکت ها این را به ،وان یک سرویس اضافی شارژ می کنند. اما با راحتی آنها، باید ارزش هر پنی را داشته باشد.

ارسال مورد به صورت رایگان

بسیاری از مردم عاشق دریافت اقلام رایگان هستند حتی اگر به آنها نیاز نداشته باشند. یک راه عالی برای خلاص شدن از شر کالای خود، ارسال رایگان کالا به صورت آنلاین است. می تو،د تأکید کنید که چیزها را کنار می گذارید زیرا فقط به فضای بیشتری نیاز دارید یا آنها را با چیز جدیدی جایگزین می کنید. فقط مطمئن شوید که انتظارات آنها را تعیین کرده اید و اینکه مبلمان در چه شرایطی قرار می گیرد. می تو،د ع، بگیرید و توضیح کاملی از وضعیت فعلی مبلمان خود ارائه دهید.

بردن

خلاص شدن از وسایل بزرگ و سنگین هرگز پیاده روی در پارک نخواهد بود. خوشبختانه راه های زیادی برای خلاص شدن از شر آنها وجود دارد. می تو،د سرویسی را اجاره کنید تا آنها را بیرون بیندازید یا به دنبال افرادی بگردید که بتوانند بهترین استفاده را از آنها ببرند. اگرچه این فرآیند ممکن است کمی خسته کننده باشد، اما اگر به شما اجازه دهد از شر هر چیزی از دارایی خود خلاص شوید، آنگاه چیزی ارزشمند خواهد بود.

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/get-rid-of-large-heavy-furniture/