چه چیزی این طول را بسیار شایان ستایش می کند و چگونه آن را به راحتی در خانه سبک کنید!


[ad_1]

ب، یا ب، – این سوال اینجاست. هر سال، برای ،، که به طور منظم به آرایشگاه می روند، لحظه ای فرا می رسد که باید تصمیم بگیرند که آیا برای یک مدل موی جدید آماده هستند یا خیر. افرادی که موهای بلندتری دارند به فکر کوتاه ، باب هستند و آنهایی که موهای کوتاه دارند در نظر دارند چند اینچ اضافی باقی بگذارند تا باد را در موهای خود احساس کنند. اما حالا شما مجبور نیستید تصمیم بگیرید. باب بزرگ شده جدیدترین مدل مو است که بهترین های هر دو دنیا را به شما می دهد.

باب خارج شده: چرا این مدل مو اینقدر جذاب است؟

مدل موی باب جذاب که آن را منحصر به فرد می کند

تبلیغات

بر خلاف باب بلند (لوب)، باب رشد کرده از قو،ن بسیار متفاوتی پیروی می کند. با برش ساختار یافته و صاف که مخصوص مدل موهای باب است خداحافظی می کند. و اگر از رفتن به آرایشگاه هر 4 تا 6 هفته خسته شده اید، باب بزرگ شده باید مورد توجه قرار گیرد. خبر خوب این است که می تواند بسیار ظریف نیز باشد!

به لطف طول همه کاره و این واقعیت که قفل های شما به اندازه کافی بلند هستند که می تو،د بدون زحمت یک دم ،ی یا نان کوتاه بپوشید، این ظاهر قطعا چیزی است که باید عاشق آن شوید. بهترین ،مت؟ مدل مو را می توان به روش های مختلفی پوشید. موج های نرم یا فرهای کامل را انتخاب کنید – هیچ محدودیتی برای این مدل مو وجود ندارد و صادقانه بگوییم، موهای شما از شما تشکر خواهند کرد.

نکات و ایده های باب بزرگ برای سبک دادن به آن

تبلیغات

نیاز به الهام برای یک باب بزرگ شده دارید؟ در ادامه بخو،د تا مدل مو را با شکوه کامل ببینید، و البته، برخی از گزینه های یک ظاهر طراحی شده را نیز یاد بگیرید.

نحوه حالت دادن به موهای با طول متوسط ​​- یک موی کم

مدل موی ک،یک ساده برای موهای بلند و متوسط

موی کوتاه یک مدل موی ک،یک و ساده است، به خصوص اگر از قبل قد آن را داشته باشید. با یک کش مو، چند سنجاق بابی و اسپری مو، این ظاهر آسان به دست می آید. این حالت برای تمام طول موها و تمام ،مت های مو، چه در وسط یا در پهلو، عالی به نظر می رسد. همچنین ظاهر من،ی برای هر نوع رویدادی است. وقتی در حال لباس پوشیدن هستید، و همچنین زم، که در خانه با شلوار ورزشی خود دراز می کشید، عالی به نظر می رسد! این نان کم ارتفاع نیز به راحتی با لوازم جانبی مختلف قابل تعویض است. یک روز آن را نامرتب و روز دیگر براق کنید، و دو ظاهر متفاوت خواهید داشت.

باب رشد کرده روی موهای مجعد – انتهای آن را روشن کنید

رشد باب روشن ، به پایان می رسد موهای مجعد

اگر موهای مجعد دارید، این فرصتی است تا با روشن ، انتهای موهای خود، کمی بعد به موهای خود ببخشید. مهم است که کنتراست بین دو رنگ خیلی زیاد نباشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم رنگی را انتخاب کنید که فقط یک یا دو درجه روشن تر از بقیه موهایتان باشد. این ظاهر شما را تازه می کند، توهم حجم بیشتری را ایجاد می کند و در هوای آفتابی هاله ای درخشان به اطراف شما می دهد.

نیم بند – چگونه جذاب ترین مدل موی بن را انجام دهیم؟

مدل موی ناز نیمه مویی برای موهای متوسط

این مدل مو احتمالاً ساده ترین و پرکاربردترین مدل مو در این لیست است. مدل موی ک،یک نیمه بالا و نیمه پایین را انتخاب کنید و ،مت نیمه رو به بالا را به یک مدل موی معمولی تبدیل کنید. این مدل مو برای گرفتن چند تار بلند و ناراحت کننده در جلو و کشیدن آنها به عقب و بیرون از صورت بسیار من، است. اگر باب بالغ شما حاشیه دارد، اکنون زمان خوبی است که آن را از بین ببرید. حاشیه قطعا این ظاهر ک،یک را چاشنی خواهد کرد.

این مدل مو من، همه است و تنها چیزی که نیاز دارید یک کش مو است! هر چه نان آشفته تر باشد، بهتر است.

باب رو به رشد را به یک بافته فرانسوی مصنوعی درآورید

قیطان فرانسوی مصنوعی به راحتی انجام می شود، موها را به چند ،مت ت،یم کنید

شاید موهای شما هنوز به اندازه کافی بلند نشده باشد که بتو،د بافتن آن را ببافید، اما این مدل مو برای هر قد مویی من، است! به جای بافتن موهای خود، آن را به 3-4 ،مت ت،یم کنید. بخش اول در یک پ،تیک شفاف ا،تیک قرار می گیرد و روی خود پیچیده می شود. این کار را برای بخش‌های بعدی تکرار کنید، در حالی که موها را در اطراف ،مت‌های قبلی جمع کرده‌اید – و شما یک بافته فرانسوی مصنوعی خواهید داشت.

نکته: همچنین می تو،د دو قیطان فرانسوی مصنوعی درست کنید و آنها را در یک نان کوچک جمع کنید. این مدل مو با چند کش شفاف و احتمالاً سنجاق بابی (بسته به طول موهای شما) بسیار آسان است.

مدل موی زیبا برای موهای باز با طول متوسط

زیبا به نظر می رسد مدل موهای باز به پایان می رسد فر

اگر به یک مراسم فانتزی دعوت شده اید و می خواهید موهای بلند شده خود را حالت دهید، این مدل مو تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت. پس از بیرون آمدن از حمام، یک محصول حجم دهنده به موهای خود اضافه کنید. سر خود را به سمت پایین خم کنید و به این صورت با سشوار خشک کنید تا تارهایتان حجم بیشتری پیدا کند. سپس اتو یا اتو فر خود را بردارید و ،مت پایینی موهای خود را برای مدت کوتاهی فر کنید. ایده این است که فقط امواج نرم دریافت کنید. سپس یک شانه بردارید و رشته های اطراف صورتتان را جارو کنید و با اسپری مو ثابت کنید. آنها را با پین های بابی در دو طرف پشت گوش خود محکم کنید. گوشواره های بزرگ و ظریف و آرایش ک،یک را اضافه کنید و کارتان تمام است.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/outgrown-bob-why-is-this-length-adorable-،w-can-you-style-it-tips-ideas-260154.html