چه شامپویی برای موهای خاکستری بهتر است؟ مواد اصلی و 10 بهترین شامپو برای موهای خاکستری که باید امتحان کنید!


[ad_1]

ظاهر موهای خا،تری مدتهاست که دلیلی برای شرمساری یا پنهان ، آن به هر قیمتی نبوده است. برع،، موهای خا،تری این روزها مد شده و حتی مورد تقاضا است! با این حال، اگر شروع به خا،تری شدن موهای خود کرده اید، واقعاً ارزش آن را دارد که به روال مراقبت روزانه خود توجه کنید. این به این دلیل است که بافت موهای شما در حال تغییر است، به این م،ی که محصولاتی که استفاده می کنید نیز باید تغییر کنند. در مقاله امروز، نکاتی را در مورد نحوه مراقبت از موهای خود به شما ارائه می دهیم و همچنین به این سوال پاسخ می دهیم که «چه شامپویی برای موهای خا،تری بهتر است؟»!

چه شامپویی برای موهای خا،تری بهتر است؟ مواد اصلی!

برای مراقبت از موهای خا،تری چه شامپویی برای موهای خا،تری بهتر است

تبلیغات

وقتی موها خا،تری می شوند چه اتفاقی می افتد؟ سلول های مو تولید رنگدانه ای را که رنگ طبیعی آن را فراهم می کند متوقف می کنند. همراه با آن، مو از برخی مواد مغذی محروم می شود. به طور کلی، متوجه خواهید شد که موهای خا،تری خشک تر و بافت ضعیف تری دارند. به همین دلیل بسیار مهم است که به مراقبت صحیح از موهای خا،تری خود فکر کنید! بدون شک مهم ترین محصول شامپو است و به احتمال زیاد محصولی که اکنون استفاده می کنید، تاثیر قبلی را نخواهد داشت! بهترین شامپو برای موهای خا،تری نازک شامل چندین ماده مهم و ملایم است:

  • روغن های مغذی گیاهی
  • اسیدهای آمینه و مرطوب کننده ها
  • آنتی ا،یدان هایی که فرآیند ا،یداتیو را متوقف می کنند و از مو محافظت می کنند
  • زنگ های نقره ای
  • ته رنگ های بنفش و آبی برای از بین بردن سایه های مایل به زرد

از کدام مواد موجود در شامپوها باید اجتناب کرد؟

مواد تشکیل دهنده ریشه موی خا،تری در شامپو برای جلوگیری از

تبلیغات

همانطور که قبلا ذکر شد، موهای خا،تری بسیار ضعیف تر هستند و نیاز به مراقبت ویژه دارند. برخی از ،یبات موجود در شامپوها آن را حتی بدتر می کند، و شما قطعاً این را نمی خواهید! به همین دلیل انتخاب شامپوی من، برای موهایتان بسیار مهم است! حالا بیایید ببینیم از کدام مواد باید اجتناب کنید:

  • سولفات ها که از هیدراتاسیون طبیعی مو جلوگیری می کنند و در نتیجه پوست سر و مو خشک می شوند و فولیکول های مو ضعیف می شوند.
  • پارابن، که می تواند برای سلامت کلی بسیار مضر باشد.
  • سیلی، هایی که ساقه مو را با یک لایه شفاف می پوشانند و در نتیجه مو به اندازه کافی هیدراته نمی شود.

اگر از شامپو بنفش روی موهای خا،تری استفاده کنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر از شامپو بنفش روی موهای خا،تری استفاده کنید چه اتفاقی می افتد؟

نه تنها بلوندها می توانند از شامپوی بنفش استفاده کنند. با استفاده از آن، موهای خا،تری خود را تغذیه خواهید کرد و سایه های زرد به گذشته تبدیل خواهد شد. مطمئن شوید که رنگ نقره ای براق و موهای سالم و براقی که آرزویش را داشتید به دست می آورید! خیلی وقت ها این نوع شامپوها حاوی کراتین هم هستند که خاصیت ترمیم کنندگی روی موها دارند!

10 بهترین شامپو برای موهای خا،تری

چه شامپویی برای موهای خا،تری بهتر است موهای کوتاه ،ن مسن

ما تعدادی از بهترین شامپوهای موجود در بازار را برای موهای خا،تری انتخاب کرده ایم. آنها رطوبت مورد نیاز را فراهم می کنند و رنگ های برنجی را برای دستیابی به موهای زیبا و سالم خنثی می کنند! با برخی از شامپوهای پیشنهادی زیر به خوبی از موهای خود مراقبت کنید:

  1. شامپو شیمر لایت حرفه ای Clairol – این یکی از بهترین گزینه ها و در عین حال مقرون به صرفه است! شامپو برنجی را از بین می برد و با پروتئین هایی غنی شده است که موهای شما را تقویت می کند!
  2. شامپو ردکن رنگ ا،تند گ،انت بنفش – حاوی رنگدانه های بنفش خالص است که اثر ناخواسته برنجی روی مو را از بین می برد. اسید سیتریک ،صر کلیدی است که مو را ترمیم و تقویت می کند.
  3. شامپو ماتری، توتال نتیجه سو سیلور – برای موهای بلوند و خا،تری طراحی شده است. فرمول حاوی رنگ های خنثی کننده موها را تمیز می کند و رنگ های زرد ناخواسته را در موهای بلوند و خا،تری خنثی می کند. روشنایی رنگ را افزایش می دهد و درخشندگی را افزایش می دهد.
  4. شامپو Bust Your Br، Cool Blonde – Amika – نه تنها رنگ های زرد را از بین می برد. اما حاوی هیچ گونه مواد خشن (سولفات یا پارابن) نیست. سرشار از آنتی ا،یدان ها و ویتامین ها است که با آسیب مو مبارزه می کند.
  5. شامپو بلوند خنک – dpHue – این محصول حاوی رنگدانه های بنفش است که به خنثی شدن برنجی شدن موهای خا،تری کمک می کند. پروتئین ابریشم و عصاره گل هیبیس، باعث تقویت مو، جلوگیری از ش،تگی و افزایش درخشندگی مو می شود.
  6. شامپو سرکه سیب فکای – بهترین خواص این محصول این است که به لطف سالیسیلیک اسید موها را مرطوب می کند. فاقد سیلی،، سولفات، پارابن و گلوتن است. مزیت خاص دیگر، رایحه تازه شگفت انگیز سیب سبز و مرکبات است!
  7. شامپو مالوا آبی آودا – آوودا برای مراقبت از موی گیاهی خود شناخته شده است. پودر مالوای آبی موجود در این محصول ته رنگ زرد را کاملا خنثی کرده و موها را تقویت می کند.
  8. شامپو بیولاژ ColorLast Purple – ،یب رنگدانه های بنفش خالص، ارکیده و انجیر موهای شما را سالم و تغذیه می کند. این شامپو رنگ زرد را از بین می برد و عمیقاً موها را تغذیه می کند و در عین حال از ش،تگی آن محافظت می کند.
  9. شامپو ضد زردی ک،ان – از جمله بهترین ویژگی های شامپو این است که نه تنها سایه های برنجی مو را از بین می برد، بلکه برای استفاده روزانه نیز من، است زیرا باعث خشکی مو و پوست سر نمی شود. فوق العاده روی موها ملایم است و آن را سالم و قوی می کند!
  10. شامپو اوریبه سیلوراتی – این شامپو مجلل Oribe مخصوص موهای خا،تری و سفید طراحی شده است. ،یبات کلیدی آن هندوانه، گل ادلویز و لیچی است که از مو محافظت کرده و کراتین طبیعی موجود در آن را حفظ می کند. همچنین آن را از رطوبت و روغن طبیعی خود بی نصیب نمی گذارند.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/what-shampoo-best-gray-hair-best-shampoos-gray-hair-try-256866.html