چاقوهای ایمارکو کجا ساخته و تولید می شوند؟


[ad_1]

چاقوهای ایمارکو در واحدهای تولیدی این شرکت در چین و ژاپن تولید می‌شوند و با استفاده از مواد ممتاز و تکنیک‌های مدرن برتر فورج شده‌اند. آنها همچنین دارای انبارهای حمل و نقل در آلمان و ایالات متحده آمریکا هستند.

به ،وان یک آشپز خانگی یا سرآشپز حرفه ای، دانستن اینکه چاقوها کجا و چگونه ساخته می شوند، منجر به ارتباط شخصی تر با همراه آشپزی شما می شود.

همچنین درک عمیق تری از ویژگی ها و پایه می دهد و در نتیجه مراقبت و نگهداری بهتری را به همراه دارد.

اجازه دهید عظمت جعل شده در چاقوهای ایمارکو را در این مقاله برای پاسخ به این سوال آشکار کنیم: چاقوهای ایمارکو کجا تولید و ساخته می شوند؟

چاقوهای ایمارکو کجا ساخته می شوند؟

فلفل دلمه ای با چاقوی ایمارکو ،د می شود

چاقوهای درجه یک ایمارکو هستند ساخته شده در واحدهای تولیدی چین و ژاپن، و آنها از صنعت با کیفیت و فولاد ضد زنگ کربن با کیفیت بالا تشکیل شده اند. برخی از آنها همچنین دارای Pakawood مهندسی شده با درجه بالا برای ویژگی‌های بسیار مقاوم در برابر جذب هستند.

علامت گذاری کنید نامی است برگرفته از دوست دختر مدیر عامل شرکت، مارک لیو.

نام این برند شخصی است که به لیو در ایجاد، طراحی، بازاریابی و تولید ابزارهای تیزتر برای ب، ماهی، استخوان و سایر مواد غذایی کمک کرد، علیرغم ش،ت برنامه پنج ساله اولیه گچی‌اش.

این شرکت ارائه می دهد مجموعه وسیعی از چاقوهای درجه یک، در هر خلق آشپزی مفید است، مانند (اما نه محدود به) چاقوهای تیز زیر:

  • چاقوی سرآشپز
  • سانتوکو و چاقوی تمیز ،
  • چاقوی آشپزخانه ژاپنی (چاقوی آشپز)
  • نا،ی و چاقوی سرآشپز صربست،
  • چاقوی ش،تن سوشی و قصابی
  • نان دندانه دار و قیچی گوشت

این چاقوها هستند ساخته شده در مجموعه برای مبتدیان، آشپزهای خانگی، و سرآشپزهای حرفه ای با روشی مقرون به صرفه، زیرا آنها چاقوهای آلم، و ژاپنی متفاوتی خواهند داشت. نیازهای مختلف برش، همه در یک مجموعه

برخی از چیزهایی که Imarku می سازد و در مجموعه ها گنجانده شده است بلوک های چوبی آشپزخانه و تیزکن آشپزخانه که برای بهره وری آشپزخانه و سهولت استفاده مطلوب هستند.

چاقوهای ایمارکو کجا تولید می شوند؟

چاقوی ایمارکو روی تیز کن

همانطور که در ،مت قبل ذکر شد، چاقوهای ایمارکو هستند در چین و ژاپن تولید می شود. واحدهای تولیدی آنها در این کشورها مستقر هستند، در حالی که آنها دارای انبارهای حمل و نقل در آلمان و آمریکا هستند.

ساخت هر تیغه Imarku تقریباً طول می کشد 45 روز، بیش از پردازش 40 ساعته چاقوهای استاندارد که نشان می دهد چقدر است جزئیات این شرکت در هر چاقویی قرار می دهد.

ایمارکو با فرآیند تولید تیغه های ژاپنی و آلم، به این موفقیت دست یافته است کیفیت تیغه TOPNOTCH با این خصوصیات:

  • بادوام به دلیل تکنیک ها و روش های آهنگری، تراشکاری و تیز ،
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی به دلیل فناوری عملیات حرارتی که هر مورد از آن برخوردار است
  • بدون خوردگی به دلیل دسته های مهندسی شده Pakkawood
  • ارتجاعی به دلیل سختی راکول رزشیشن بیش از 58+ در هر محصول

حقیقت خنده دار

مدیرعامل ایمارکو، مارک لیو، به دلیل داستانش که به سال های جو، اش برمی گردد، این استانداردها را دارد.

لیو رویاهای خود را برای یادگیری در مورد هنر و فرهنگ ژاپن برای طراحی و ایجاد چاقوهای در سطح جه، پیش برد (عمدتا چاقوهای آشپز) پس از اینکه دوستش، بولتون، در تلاش برای یافتن یک چاقوی سرآشپز که برای نیازهای او بهترین باشد، دلسرد شد.

موقعیت دوستش لیو را برانگیخت تا چاقوهایی بسازد به طور موثر هدف خود را در عین داشتن پیچیدگی های فرهنگ و هنر ژاپن

چاقوهای ایمارکو چگونه ساخته می شوند؟

ست چاقو ایمارکو

چاقوهایی که Imarku ارائه می دهد (چه آنها در چین یا ژاپن ساخته شده باشند) با مهارتی بی نظیر طراحی شده و با روش های مختلفی ساخته می شوند، مانند:

  • را آهنگری تیغه فولاد ضد زنگ با کربن بالا
  • را تیز ، دست و پرداخت دستی لبه و ستون فقرات
  • را فرآیند سنگ زنی برای تیزی طول، مدت تیغه ها

برای اینکه نگاهی اجمالی به نحوه ساخت این چاقوها در چین و ژاپن داشته باشید، در اینجا به طور خلاصه فرآیند ساخت چاقو آورده شده است:

  1. اول، جعل می کنند تیغه های فولادی آلم، یا ژاپنی را با استفاده از ابزار من، به طول و سبک تعیین شده خود تغییر دهید.
  2. دوم، آنها را با دست تیز و جلا می دهند تیغه ها و هر لبه
  3. سوم، آنها را ،یب می کنند دسته چوبی و ابزار قفل پرچ به تیغه ها.
  4. چهارم، آنها لبه را سنگ شکن می کنند با استفاده از یک ابزار سنگ تیزکن، یک ابزار میله ای از جنس استنلس استیل، یا یک ابزار میله تراش سرامیکی.
  5. پنجم، آنها چاقو را با دست صیقل می دهند با استفاده از یک بلوک چرم ساخته شده است.

با این حال، ساخت آنها تنها به این پنج مرحله محدود نمی شود، زیرا شامل مراحل دیگری نیز می شود روش های پیشرفته برای دستیابی به یک پایه تیز و محکم، مانند:

  • تکنولوژی عملیات حرارتی بالا
  • درمان با خلاء
  • تکنولوژی الکتروفورز

با این وجود، با توجه به فرآیند گسترده ساخت چاقو در این برند، این چاقوها مطمئناً وظایف ،د ، گوشت، برش سبزیجات و برش نان را به صورت حرفه ای، کارآمد و دقیق انجام می دهند.

ایمارکو چه نوع چاقوهایی تولید می کند؟

برش میگو و ماهی قزل آلا با چاقوی ایمارکو

اگر به دنبال بهترین چاقو، چاقوی سرآشپز عالی، چاقوی ژاپنی یا دیگر چاقوهای خوب برای برش دادن گوشت خام، ماهی یا میوه هستید، چاقوهای ایمارکو شما را تحت پوشش قرار داد.

چاقوهای ژاپنی ایمارکو از نظر ساخت یکی از بهترین چاقوهای موجود هستند و معمولاً در مجموعه چاقوهای ایمارکو عرضه می شوند که شامل موارد زیر است:

  • چاقوی آشپز، چاقوی پرینگ، چاقوی سانتوکو
  • چاقوی نا،ی، چاقوی قصابی، چاقوی استیک
  • چاقوی استخوان بندی، چاقوی نان، چاقوی فیله
  • چاقو چاقو، چاقوی سوشی

علاوه بر این، این چاقوهای تیز آلم، و ژاپنی دارای اندازه های متفاوتی هستند 3.5 تا 12 اینچ.

نه تنها این، این چاقوهای با کیفیت نیز دارند طرح های منحصر به فرد برای هر یک از آنها، که از گزینه های طراحی زیر متناوب است:

  • طراحی چکشی، طرح فولادی Uni،y
  • طرح دسته پاککاوود، طرح چاقوی V شکل
  • طراحی تیغه م،وطی، طرح مستقیم و ساده
  • طرح دندانه دار تیز

مهم‌تر از همه، این طرح‌ها از لحاظ بصری زیبایی‌شناختی هستند، که همچنین از دقت، یکنواخت، متعادل و کنترل‌شده برش شما، به‌ویژه از ویژگی تمام تانگی آنها سود می‌برد.

حقیقت خنده دار

چاقوهای فول تانگ دارای تیغه‌هایی هستند که بین دسته‌ها محکم شده‌اند و به دلیل کنترل و تعادل تانگ، تجربه ریز ، و برش آشپزی آن‌ها را لذت‌بخش می‌کنند.

آیا چاقوهای ایمارکو ارزش آن را دارند؟

چاقوهای ایمارکو خوب هستند و ارزشش را دارند. با تمام فرآیندها و مواد با کیفیتی که این برند دارد، به جرات می توان گفت که چاقوهای سرآشپز و سایر محصولات آنها ارزش ،ید دارند.

برای راحتی شما، می‌خواهیم تکرار کنیم که چاقوهای ایمارکو از فولاد ضد زنگ با کربن بالا و با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و با کیفیتی از تکنولوژی مدرن ساخته شده‌اند.

علاوه بر این، Imarku محصولاتی را ارائه می دهد که به زیبایی ارائه شده اند طراحی های ارگونومیک که تصویر سنتی چاقو را در صنعت چاقوسازی امروزی دوباره تعریف می کند.

ایمارکو همچنین تضمین می کند که چاقوهای آنها عبارتند از:

  • راحت ماهی، گوشت، سبزیجات، میوه ها و نان را برش داده و برش دهید
  • قابل کنترل برای ایجاد برش های نازک یا تاس های ضخیم غذا
  • تیز و تیغه با کیفیت
  • ضد جاذبدستگیره های مقاوم در برابر زنگ زدگی و بدون خوردگی
  • خوش پرچ شده تانگ کامل برای امنیت تیغه
ایمارکو بالای یک تکه چوب

سوالات متداول

درک بهتر از نحوه ساخت و تولید چاقوهای ایمارکو شامل پرسیدن سؤالات دیگری است.

ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما راضی هستید، بنابراین به برخی از سوالات شما در زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا ایمارکو یک شرکت ژاپنی است؟

Imarku در وب سایت رسمی خود مشخص نکرد که آیا آنها یک شرکت ژاپنی هستند یا خیر، که ا،ر مشتریان را سردرگم کرد، همانطور که در بررسی های آنها مشهود است.

با این حال، ایمارکو تصریح کرد که واحدهای تولیدی مستقر در آن دارد یانگ جیانگ، جمهوری خلق چین، و ژاپن.

با این حال، انبار عمده توزیع و حمل و نقل آنها در واحد تولیدی آنها در چین واقع شده است.

همچنین، سایر انبارها در آلمان و ایالات متحده آمریکا (ایالات متحده آمریکا) واقع شده اند و این امکان را برای عملیات ایمارکو فراهم می کند از پنج قاره عبور کنیداز جمله آسیا و اروپا.

علاوه بر این، مدیر عامل ایمارکو کار خود را جوان آغاز کرد و این چاقوها را طراحی و ساخت الهام گرفته توسط فرهنگ و هنر ژاپن

با این حال، در حالی که این چاقوها عمدتاً از نیپون الهام گرفته شده اند، گاهی اوقات از فولاد آلم، با کربن بالا برای تیغه ها استفاده می کنند.

آیا چاقوهای ایمارکو چاقوهای ک، جه، هستند؟

بله، به جرات می توان گفت که ایمارکو چاقوهایی در سطح جه، ارائه می دهد که برای حفظ ماهیت ظروف آشپزی بادوام و تیز خود جعلی و سنگ‌زنی می‌شوند.

با این حال، این تنها مهارت ارزشمند چاقوها نیست که پیچیدگی و جزئیات را فریاد می‌زند که ایمارکو را به یک برند درجه یک تبدیل می‌کند. آن هم مال آنهاست خدمات مشتری.

در آمازون، بررسی‌ها و شهادت‌های مشتریان نشان داد که نمایندگان ایمارکو به خوبی بازخورد را مدیریت می‌کنند. به سرعت به اشتباه رسیدگی کنید و اقدام من، و شایسته انجام دهید.

برخی از بررسی‌ها حتی نشان می‌دهند که خدمات پس از فروش به آن‌ها فرآیندی روان در استفاده از گارانتی مادام‌العمر ایمارکو برای چاقوها می‌دهد. در واقع، دو مورد از بررسی ها می گویند:

من تجربه فوق العاده ای با ایمارکو داشته ام. آنها بسیار هوشیار و با آمادگی سریع برای کمک به مشتریان خود هستند. این یک تجربه عالی برای ما بود.» – ناشناس، آمازون

«دسته چوبی شکافته شد، اما ایمارکو پشت محصولات آنها ایستاده است. [I] ارسال شد [an] ایمیل با [a] ع، و گرفت [a] پاسخ همان روز از خدمات مشتری [The] چاقو [is] با گارانتی تعویض می شود خدمات مشتری عالی! دوباره می ،م.» – ناشناس، آمازون

نه فقط این، این شرکت همچنین ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد، که باعث می شود کاربران احساس راحتی کنند، زیرا شرکت اطمینان دارد که محصولات آنها می توانند در آزمون زمان و رقبای خود مقاومت کنند.

نتیجه

چاقوهای ایمارکو، بسته‌های ست چاقو، ابزار آماده سازی و سایر محصولات در چین و ژاپن، با انبارهای توزیع و حمل و نقل در آلمان و آمریکا.

با شهرتی که امروزه این برند به دست آورده است، رشد ایمارکو، همراه با مهارت درخشان، ارزش برای مواد، ارزش برای پول و خدمات به مشتریان، همچنان ادامه دارد.

با این حال، این نکات را می توان بهبود بخشید، به خصوص زم، که آنها را با سایر چاقوها مقایسه کنید. اگر علاقه دارید می تو،د نگاهی به بررسی Imarku در مقابل Wust،f و راهنمای Imarku در مقابل Henckels بیندازید. با این وجود، این شرکت ممکن است ما را با ابزارهای پخت نفیس تر شگفت زده کند دقت خلاقیت های آشپزی خود را بالا ببرید و عظمت از تجربه آشپزی شما

[ad_2]
منبع: https://www.architecturelab.net/where-are-imarku-knives-made/