پیدا کردن آپارتمان شرکتی خود در سفر کاری بعدی


[ad_1]

اگر برای کاری سفر می کنید، یکی از اشتباهات رایج که ا،ر تازه کارها مرتکب می شوند این است که فرض می کنند هتل ها بهترین انتخاب برای اقامت هستند. در حالی که هتل ها می توانند یک تجربه سفر برتر را برای گردشگران و خانواده ها فراهم کنند، ممکن است بهترین گزینه برای افراد حرفه ای نباشد.

مسکن شرکتی یک راه عالی برای مسافران تجاری برای زندگی انعطاف پذیر است. آنها می توانند خود را در فرهنگ محلی غرق کنند و در عین حال امکاناتی را که برای کار راحت نیاز دارند حفظ کنند. این بدان م،ی است که آنها می توانند سریعتر با زندگی در یک شهر جدید سازگار شوند، که این یک مزیت برای متخصص، است که دائما در حال حرکت هستند. یک آپارتمان شرکتی کمتر شبیه یک اقامتگاه کوچک با امکانات اولیه است و بیشتر شبیه یک امتداد خانه شما است. اغلب، این آپارتمان ها همچنین در مناطقی قرار دارند که می توان مانند افراد محلی در آنجا زندگی کرد، ،ید کرد و رفت و آمد کرد.

پس به استرس سفر کاری اضافه نکنید. اگر می خواهید مکان خوبی برای زندگی پیدا کنید، در اینجا چند نکته برای به دست آوردن بهترین فضا برای سفر خود آورده شده است.

،ی را پیدا کنید که در جستجو به شما کمک کند

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در اینترنت برای مسکن شرکتی جستجو کنید، و مطمئناً چند گزینه را پیدا خواهید کرد که چشم ما را به خود جلب می کند. با این حال، تصمیم گیری تنها بر اساس اینترنت توصیه نمی شود. بهترین اقدام این است که یک واسطه پیدا کنید که بتواند ایمنی و اصالت هر اجاره ای را که ارائه می شود تضمین کند. به این ترتیب، شما به طور تصادفی روی بازیگران کلاهبردار یا طرح‌های م،ب سرمایه‌گذاری نمی‌کنید – که به سرعت در حال تکامل و پیچیده‌تر شدن در این دنیای پرسرعت و تکنولوژی‌گرا که در آن زندگی می‌کنیم.

یکی از این وب سایت های قابل اعتماد، Blueground است که در سال 2013 ایجاد شد. از آن زمان، اندازه و وضعیت آن برای اجاره ملک به سرعت افزایش یافته است. گزینه های زیادی برای مسافر، که به آپارتمان های کاملا مبله با شرایط اجاره انعطاف پذیر نیاز دارم.

به دنبال امکاناتی باشید که از شغل شما پشتیب، می کند

اینترنت پرسرعت برای هر حرفه ای مدرن، به ویژه پس از همه گیری، ضروری است. بسیاری از گزینه های کار از راه دور برای کارمندان در سراسر جهان در دسترس است. اگر روزهایی دارید که می تو،د رفت و آمد را رها کنید و از خانه کار کنید، وای فای ضروری است.

اگر در حال آوردن حیوانات خانگی هستید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا این ملک برای همراهان پشمالوی شما امکانات رفاهی دارد و با آوردن آنها مشکلی ندارد.

برای افرادی که از تن، اندام آگاه هستند، برخی از مکان‌های اجاره‌ای در نزدیکی سالن‌های ورزشی و استودیوهای یوگا هستند. این امر حفظ سلامت خود را در سفر آسان تر می کند.

در نهایت، امکاناتی مانند نظافت منزل، خدمات خشک‌شویی و آشپزخانه مجهز جزئیات کوچکی هستند که بسیار کمک می‌کنند. ممکن است همیشه وقت تمیز ، فضای خود یا پولی برای غذا خوردن نداشته باشید. داشتن افرادی که به طور حرفه ای به نظافت خانه موقت شما اختصاص داده شده اند، و همچنین آشپزخانه ای برای پختن وعده های غذایی شما، می تواند نجات دهنده باشد.

محله ای را که دوست دارید انتخاب کنید

به سختی می توان گفت بهترین محله چگونه است زیرا پاسخ از فردی به فرد دیگر متفاوت است. این بستگی به این دارد که کجا کار می کنید و ترجیحات شخصی شما چیست. در اینجا نگاهی گذرا به برخی از بهترین محله های این منطقه برای افراد حرفه ای داریم.

میزان جرم و جنایت و اجرای قانون محلی

به موتور جستجوی دلخواه خود بروید. نام شهر خود را تایپ کنید و به دنبال آمار جرم و جنایت بر اساس محله باشید. این باید اطلاعات کافی برای تصمیم گیری شما ایجاد کند. با این حال، داده های موجود در اینترنت می تواند به اندازه شهری که به آن نقل مکان می کنید بستگی داشته باشد.

همچنین شایان ذکر است که بخش‌های مختلف یک شهر ممکن است امن‌تر یا خطرناک‌تر باشند، بنابراین فقط به اینترنت تکیه نکنید. از اطراف بپرسید و حتی گزارش های جنایی را در رو،مه های محلی بخو،د تا تصویر واضحی از منطقه به دست آورید.

ورزش و دو و مید،

اگر اهل تن، اندام هستید، داشتن فضاها و فرصت های فراوان برای انجام فعالیت های بدنی ضروری است. این فقط در مورد داشتن سالن های ورزشی و استودیوهای یوگا در این منطقه نیست. همچنین در مورد اطمینان از وجود فضاهای باز طبیعی مانند پارک ها یا سواحل است. این مکان‌ها مکان‌های عالی برای دویدن، برنزه شدن و ملاقات با افراد همفکر هستند.

در اطراف محله قدم بزنید

اگر فرصتی برای بازدید از این مکان دارید، سعی کنید با پای پیاده از آن منطقه دیدن کنید. به وضعیت خانه ها، خیابان ها و پیاده روها نگاه کنید. توجه داشته باشید که مردم محلی چگونه رفتار می کنند و آیا آنها با یکدیگر دوستانه هستند یا خیر. همچنین می‌تو،د بررسی کنید که آیا خیابان‌ها در برخی از نقاط روز ،ت یا پر سر و صدا به نظر می‌رسند.

فراتر از آن، مراقب زمین های خالی یا ساختمان های متروک باشید. اینها ،وماً شاخص های بدی نیستند. بلکه می‌توان از آنها برای توسعه‌های تجاری استفاده کرد که می‌تواند سرعت محله را تغییر دهد و بر ارزش‌های دارایی محلی تأثیر بگذارد.

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/corporate-apartment/