پل مک کارتنی کجا زندگی می کند؟ مجموعه املاک و مستغلات پل


[ad_1]

وقتی از اسطوره های موسیقی نام برده می شود، نمی تو،د نام پل مک کارتنی را در لیست از دست بدهید. پل یک اسطوره در سراسر جهان است که بیشتر به ،وان یکی از اعضای گروه بیت، شناخته می شود. این نوازنده با استعداد اکنون یک مولتی میلیونر است و دارایی خالص 800 میلیون پوندی او را یکی از ثروتمندترین نوازندگان جهان با پول، او در املاک سرمایه گذاری کرده است و چندین خانه دارد. بنابراین، پل مک کارتنی کجا زندگی می کند؟

پل مک کارتنی کیست؟

سر پل مک کارتنی خواننده، ترانه سرا، پی،ست خودآموخته و گیتاریست ،یسی است. او در 18 ژوئن 1942 در لیورپول به دنیا آمد. او به ،وان یکی از اعضای گروه بیت، به شهرت رسید و در آنجا گیتار باس می نواخت و وظایف اصلی آواز و ترانه سرایی اصلی را با جان لنون به اشتراک می گذاشت.

پل مک کارتنی

منبع تصویر: smoothradio.com

پل مک کارتنی یکی از موفق ترین نوازندگان و آهنگسازان است. او به خاطر نوازندگی باس ملودیک، دامنه آوازی متنوع و وسیع تنور و التقاط موسیقایی شهرت دارد. علاوه بر این، او در کاوش در سبک های موسیقی از ک،یک و الکترونیک تا پیش راک اند رول پاپ بسیار خوب بود.

این گروه در طول دهه چندین آلبوم پیشگامانه و تاثیرگذار منتشر کرد و محبوبیت آنها به آغاز “تهاجم بریت،ا” به موسیقی محبوب آمریکایی کمک کرد. پس از انحلال گروه بیت، در سال 1970، مک کارتنی گروه Wings را تشکیل داد و چندین آلبوم با آنها منتشر کرد. او همچنین یک حرفه انفرادی موفق داشت.

او همچنان در زمینه موسیقی و سایر زمینه ها مانند تلویزیون، فیلم، شعر و فعالیت فعال است. حالا که می د،م پل مک کارتنی کیست، بیایید کارنامه املاک و مستغلات او را بررسی کنیم. ادامه مطلب

پل مک کارتنی کجا زندگی می کند؟

پل مک کارتنی پس از به شهرت رسیدن با گروه برنده گرمی، در سال 1973 مزرعه ای به مساحت 160 جریب در شرق سا،، ،ستان به دست آورد. این ملک بزرگ جایی است که نوازنده با دخترش مری و خانواده اش در طول همه گیری ویروس کرونا منزوی شد. او زم، با همسر فقیدش لیندا زندگی می کرد و فرزندان دوست داشتنی آنها، هدر، مری، استلا و جیمز را بزرگ کرد.

مزرعه سا، شرقی سر پل مک کارتنی

منبع تصویر: dailymail.co.uk

مزرعه بلواسوم وود سر پل مک‌کارتنی محصولات مختلفی از جمله گندم، چاودار و نخود را تولید می‌کند. این ملک همچنین دارای درخت ص،ی است که جورج هریسون کمی قبل از مرگش در سال 2001 به او داده است.

او علاوه بر مزرعه، خانه‌های دیگری را نیز ،ید که شغلش موفق‌تر شد.

1. پنت هاوس منهتن

یکی از گران ترین ،یدهای سر پل مک کارتنی یک پنت هاوس 15.5 میلیون دلاری تریپل، در منهتن در سال 2015 بود که او با همسر سوم خود، نانسی شیل، به اشتراک گذاشت. این پنت هاوس سه طبقه درست از سنترال پارک در مایل موزه زیبای خیابان پنجم شهر نیویورک واقع شده است. دارای چهار اتاق خواب و 4.5 حمام.

پنت هاوس منهتن پل مک کارتنی

منبع تصویر: luxatic.com

این خانه دارای نمای تمام شیشه ای و مدرن است، در حالی که فضای داخلی دارای فضای دهه 1960 با ده اتاق است. همچنین، این خانه دارای کفپوش های مرمر سفید، دیوارهای آینه ای، سقف های دو ارتفاع، و یک راه پله مرمری شناور است که لابی و گا،ی L شکل را تزئین می کند.

علاوه بر این، خانه دارای پنجره‌های 30 فوتی از کف تا سقف در اتاق نشیمن است که منظره‌ای خیره‌کننده از م،ن پارک مرکزی و یک تراس پیچیده که عرض 40 فوتی سازه را پوشش می‌دهد، می‌دهد.

شایعات حاکی از آن است که او قصد دارد این ملک را با زیان قابل توجهی به مبلغ 8.5 میلیون دلار بفروشد که کاهش قابل توجهی نسبت به قیمت ،ید آن است.

2. خانه کودکی پل مک کارتنی

پل مک کارتنی از سال 1955 تا 1964 در خانه دوران کودکی واقع در خیابان فورتلین شماره 20 در منطقه آ،تون زندگی می کرد. این خانه با ،وان “محل تولد بیت،” شناخته می شد زیرا گروه اولین آهنگ های خود را در آنجا ساخت و تمرین کرد. وقتی مک کارتنی به خانه نقل مکان کرد، در دبیرستان تحصیل می کرد و ده سال بعد، پول کافی برای ،ید خانه برای پدرش در محله مجلل هسوال داشت.

خانه کودکی پل مک کارتنی

منبع تصویر: nationaltrust.org.uk

خانه دوران کودکی بیت، متعلق به نشنال تراست بوده است از سال 1995 و برای تورهای راهنما در دسترس عموم است. در همان شرایط دهه 1950 حفظ و نگهداری شده است. علاوه بر این، دارای بسیاری از مبلمان و مصنوعات اصلی از خانواده مک کارتنی است.

3. خانه چوبی سنت جان سر پل مک کارتنی

این خانه در محله مرفه سنت جانز وود در لندن، ،ستان است. سر پل مک کارتنی آن را در سال 1965 به قیمت 40000 پوند ،ید که هنوز هم مالک آن است.

خانه سنت جانز وود سر پل مک کارتنی

منبع تصویر: ،omagazine.com

این ملک به استودیوی نمادین ابی رود نزدیک است، جایی که بیت، آهنگ های زیادی را در آن ضبط کرده است. دارای یک باغ بزرگ، چندین اتاق خواب، یک راه پله بزرگ و یک است، خصوصی است.

خانه های همسایه تا 16.5 میلیون پوند قیمت گذاری شده اند که نشان می دهد ارزش امروز عمارت بسیار بیشتر است. پل خاطرات فوق العاده زیادی از محل برگزاری مراسم عروسی خود با نانسی شیول در سال 2011 دارد.

4. خانه ساده همپتون شرقی پل مک کارتنی

پل این خانه کوچک را در دهکده آماگانست، همپتون شرقی ،ید. این خانه برای او 495000 دلار هزینه داشت و انگیزه ،ید آن توسط همسر فقیدش، لیندا، انجام شد که در سال 1998 درگذشت. پل علاوه بر ،ید خانه، 22 هکتار اطراف آن را نیز ،یداری کرد.

خانه ساده همپتون شرقی پل مک کارتنی

منبع تصویر: ew.com

این خانه 2300 فوت مربعی دارای یک اتاق نشیمن روشن و مطبوع، یک اتاق ناهار خوری و یک آشپزخانه با سقف های بلند و کف چوبی است. اتاق خواب اصلی دارای حمام اختصاصی با وان آبگرم است. در خارج، خانه دارای یک عرشه پیچیده، یک است، شنا و یک عرشه آفتاب است. محوطه سازی ملک نیز ک،یک است، با درختچه ها، درختان و گل های مختلف. خانه توسط یک حصار سفید رنگ احاطه شده است و دارای یک گاراژ دو ماشین است.

5. سر پل عمارت کورتنی لاو را ،ید

پل مک کارتنی و همسر فقیدش لیندا مک کارتنی در سال 2001 خانه هالیوود هی، خواننده و هنرپیشه پانک را به قیمت 4 میلیون دلار ،یدند. شایعات حاکی از آن است که این نوازنده عمارت سبک کانتری فرانسوی را در نزدیک به دو هکتار زمین ،یداری کرد زیرا از پرداخت هزینه اتاق های هتل با همسرش در لس آنجلس خسته شده بود.

سر پل عمارت کورتنی لاو را ،ید

منبع تصویر: architecturaldigest.com

این ملک قبلاً متعلق به شخصیت تلویزیونی و هنرپیشه هالیوود الن دی جنرس بود تا اینکه کورتنی لاو آن را در سال 1997 ،یداری کرد. پس از چند سال، کورتنی تصمیم گرفت ملک را بفروشد و به نیویورک برود، جایی که بعداً یک انبار 2.8 میلیون دلاری ،یداری کرد.

این عمارت چهار اتاق خوابه و سه حمام به مساحت 4700 فوت مربع دارای یک راهروی دردار، دیوارهای سنگی، درختان محکم و بالغ و یک است، شنا خیره کننده است. این ملک دارای خانه اصلی و دو خانه مسافر می باشد. معلوم نیست او چه مدت با همسر سابقش در خانه بورلی هی، ماند.

6. خانه مزرعه سر پل در آریزونا

مزرعه 15 هکتاری آریزونا در نزدیکی رودخانه Tanque Verde در توسان واقع شده است. سر پل مک کارتنی و همسر فقیدش لیندا آن را در سال 1979 ،یداری ،د. آنها از آن به ،وان یک مخفیگاه عالی برای نوازنده و خانواده اش در طول اوج موفقیت او استفاده ،د و همچنین اغلب اوقات در طول ماه های بهار و تابستان سپری می ،د.

خانه مزرعه داری سر پل در آریزونا

منبع تصویر: tucson.com

این مزرعه شامل خانه اصلی، یک مهمانسرا زیبا، یک مرکز سوارکاری، یک زمین چوگان و یک است، است. اطراف آن با زیبایی خیره کننده صحرای سونوران احاطه شده است و آن را به مقصدی عالی برای خلوتگاه خصوصی خانوادگی مک کارتنی تبدیل کرده است.

سوالات متداول در مورد محل زندگی پل مک کارتنی؟

1. پول سر پل مک کارتنی از کجا می آید؟

مک کارتنی بدون شک با دارایی خالص ۸۰۰ میلیون پوند (۱.۲ میلیارد دلار) در میان موفق ترین موسیقیدانان قرار دارد. به ،وان یک هنرمند انفرادی، بیت، 100 میلیون تک آهنگ فروخت و 18 جایزه گرمی و همچنین نشان شوالیه دریافت کرد. مک کارتنی مجموعه بزرگی از انتشارات موسیقی دارد که شامل حقوق موزیکال های محبوبی مانند Annie و Grease می شود.

2. آیا پل مک کارتنی هنوز مزرعه اسکاتلند دارد؟

آره. پل مک‌کارتنی هنوز صاحب مزرعه‌ای در اسکاتلند است و درباره زندگی در آن صحبت کرده و ادعا می‌کند که اگر در گروه بیت، می‌ماند، هرگز آن‌طور که در ملک خود در اسکاتلند رشد می‌کرد، رشد نمی‌کرد. پل یک مصاحبه کامل را به زندگی خود در مزرعه های پارک که در 55 سال گذشته مالک آن بوده اختصاص داده است.

3. چه ،ی در حال حاضر در خانه قدیمی پل مک کارتنی زندگی می کند؟

خانه قدیمی در اوا، سال 1949 ساخته شد و متعلق به مقامات محلی بود. زم، که پل در دبیرستان تحصیل می کرد، خانواده مک کارتنی در سال 1955 به خانه نقل مکان ،د. در سال 1965، پل مک کارتنی خانه ای برای پدرش در هسوال، منطقه ای غنی از ویرال، ،ید. بنابراین، اعتماد ملی از سال 1995 مالکیت را در اختیار داشته است.

4. آیا مک کارتنی صاحب جزیره است؟

مک کارتنی که از سال 1966 مالک مزرعه های پارک در جزیره است، شبه جزیره کینتایر را با آهنگسازی درباره حومه شهر در ساحل ج، غربی جزیره معروف کرد.

5. مک کارتنی چه زم، به اسکاتلند نقل مکان کرد؟

همانطور که در دیلی میرور گفته شد، مک کارتنی در 10 آوریل 1970 به اسکاتلند نقل مکان کرد. پل، همسرش لیندا و فرزندانشان هدر و مری از لندن فرار ،د تا در اسکاتلند زندگی کنند. آنها تا اوت 1970 آنجا بودند.

منبع تصویر ویژه: closerweekly.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/where-paul-mccartney-live/