[ad_1]
با تعداد انگشت شماری از روزهای ،ید بیشتر تا کریسمس، فروشگاههای آنلاین ممکن است گزینه ایمنتر، آسانتر و به طور کلی جذابتر از شلوغی خیابانهای مرتفع با چراغهای کریسمس باشند. اما با تکیه بر سطوح و مواد باکیفیت، محیطهای باز و آرام و تجربههای تعاملی یا دنیای دیگر، این پرطرفدارترین فضاهای ،دهفروشی جدید در سال گذشته ثابت میکنند که فروشگاه حضور فیزیکی هنوز کاملاً موجود نیست.
اولین بار از تعدادی از فروشگاه های برجسته بین المللی بازسازی شده، توسط ، فضایی جذاب ایجاد می کند که به جای کمیت، بر کیفیت تمرکز دارد. این برند لوازم جانبی چرمی لو، و متقابل اکنون در فضایی بزرگ با مساحت 240 متر مربع زندگی می کند. با اطمینان از اینکه فضای بزرگ فقط به صورت پراکنده…
[ad_2]
منبع: https://www.architonic.com/en/story/james-wormald-architonic-projects-of-the-year-2022-retail/20700257