نیال مکلافلین برنامه هایی را برای طرح کالج دیگری در آکسفورد ارائه می دهد


[ad_1]

پیشنهادات 12250 متر مربعی این تمرین برای دانشگاه آ،فورد و کالج هرتفورد خواهد بود در و در میان یک سری ویلاهای عمدتاً ویکتوریایی در زمینی که محدود شده است بنشینید جاده Bevington، جاده وین،تر، رژه شمالی و جاده بانبری.

طرح “منظره رهبری” شامل 130 اتاق خواب دانشجویی در شش بلوک جدید و همچنین یک ساختمان غرفه مش، با کاربری مختلط و یک ساختمان دپارتمان دانشگاهی جدید برای مرکز مطالعات آسیای ج، شرقی (SASC).

کمتر از نیم مایل از محل تمرین فاصله دارد دانشگاه شمال پروژه – گسترش کالج دانشگاهی آ،فورد – که در منطقه حفاظت شده حومه ویکتوریای شمالی آ،فورد بیشتر از B قرار داردجاده انبری

این تمرین دوباره با معمار منظره کیم ویلکی کار می کند.

آ،ین برنامه ها شامل تبدیل یک ویلا در جاده بانبری به خوابگاه دانشجویی، ت،یب جزئی سازه ها در پشت بلوک در جاده Bevington، بازسازی ساختم، در جاده وین،تر برای قرار دادن یک اقامتگاه باربری و یک اتاق خواب قابل دسترسی است. و ساخت پست جدید.

نایل معماران مکلافلین که برنده جایزه RIBA استرلینگ 2022 با کتابخانه جدید «پیچیده» خود در کالج Magdalene کمبریج شد، پس از یک مسابقه معماری در اوا، سال 2019 به این شغل دست یافت.

تیم طراحی قبل از ارائه طرح های خود داشت 11 قبلجلسات درخواست با شورای شهر آ،فورد، بین اوت 2018 تا اوت 2022. بر اساس اسناد تسلیم شده به مقامات محلی، پیشنهادی توسعه در طول این بحث های اولیه با میزان ساختمان های جدید به طور قابل توجهی تغییر کرد.به طور قابل توجهی از مفهوم مرحله اولیه و همچنین حذف کاهش می یابد یکی از ساختمان های بخش به طور کامل از پیشنهاد.

بازه زم، آینده برای توسعه هنوز مشخص نیست.

دیدگاه معمار

از طریق مالکیت جمعی سایت، مشتری به ،وان یک همکاری بین کالج هرتفورد، دانشکده مطالعات جه، و منطقه ای آ،فورد (OSGA)، کالج Kellogg و کالج روبن گرد هم آمده است تا پیشنهادی برای ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش دانشگاهی و مس، ایجاد کند. و تسهیلات دانشجویی برای فارغ التحصیلان، کارکنان و جامعه گسترده تر.

توسعه پیشنهادی شش ساختمان جدید برای اقامت فارغ التحصیلان و همچنین تبدیل ویلاهای موجود در جاده بانبری 43-45 به اتاق های دانشجویی فراهم می کند. همچنین طیف وسیعی از کاربری‌های مش، و فضاهای اجتماعی موجود در پاویون کالج هرتفورد و ساختمان‌های دپارتمان جدید برای مرکز مطالعات آسیای ج، شرقی (SASC) پیشنهاد شده‌اند. ساختمان‌های پیشنهادی در مجموعه وسیعی از فضاهای باغی احیا شده طراحی شده توسط کیم ویلکی قرار خواهند گرفت.

این پروژه فرصتی نادر برای بهبود شرایط موجود در سایت با طرحی است که به شدت از بافت مس، منطقه حفاظت شده حومه ویکتوریا شمال آ،فورد الهام گرفته و غنی شده است. توسعه پیشنهادی فرصت ارزشمندی را برای کالج‌ها فراهم می‌کند تا مجموعه متنوعی از ساختمان‌ها و عملکردها را از طریق اجرای یک طرح مبتنی بر چشم‌انداز متحد کنند.

پیشنهادات فرصتی ارزشمند برای متحد ، مجموعه‌ای از ساختمان‌ها و عملکردها فراهم می‌کند

ساختمان ها در سراسر سایت مطابق با مقیاس و ویژگی های بافت موجود ویلاهای آجری بلند و درختان بالغ چیده شده اند. بلوک‌های پیشنهادی با دقت قرار داده شده‌اند تا این دارایی‌ها را به گونه‌ای که مفهوم تاریخی «ویلاها و باغ‌ها» را ادامه می‌دهد، با هر ساختمان اقامتی در پشت یک جفت ویلا موجود قرار داده شده‌اند.

در جایی که ساختمان ها در امتداد نمای خیابان قرار دارند، مقیاس و موقعیت آنها به ریتم ویلاهای همسایه اشاره دارد. جهت آنها با خیابان همسو می شود و ردپای آنها محیط سایت را کامل می کند در حالی که امکان اتصال بصری به مرکز سایت را از طریق شکاف ها فراهم می کند.

این پیشنهاد به دنبال حفظ ا،ریت درختان نمونه بالغ بزرگ سایت و بهبود وضعیت آنهاست. این از طریق حذف کاشت درختان با کیفیت پایین و شکل گیری مناظر جدید پیشنهاد می شود. مجموعه‌ای از زمین‌های باغ، چمن‌زارها و میدان‌ها یک بلوک سرسبز داخلی را فراهم می‌کنند که اطراف آن درختان و ساختمان‌های جدید چیده شده‌اند.

این برنامه بیشتر بر موقعیت ساختمان ها در محدوده سایت برای ایجاد مجاورت های کلیدی تأثیر می گذارد. کاربری های آکادمیک به سمت ج، سایت، در مجاورت ساختمان های دانشکده موجود در امتداد جاده Bevington واقع شده است.

طرح اولیه اتاق مش، پاویون کالج هرتفورد

داده های پروژه

محل آ،فورد
مقامات محلی شورای شهر آ،فورد
نوع پروژه ساختمان دانشگاهی، خوابگاه دانشجویی و فضاهای تحصیلی و اجتماعی
مشتری دانشگاه آ،فورد و کالج هرتفورد
معمار معماران نیل مک لافلین
معمار منظر کیم ویلکی
مشاور برنامه ریزی کارتر جوناس
مهندس سازه اسمیت و دیوار کاری
مشاور M&E ما، فوردهام
مشاور پایداری ما، فوردهام
نقشه بردار کمیت گلیدز
مدیر پروژه خدمات پروژه CPC
مشاور میراث فرهنگی دونالد اینسال همکاران
طراح اصلی Bureau Veritas
سطح ناخالص طبقه داخلی 12250 متر مربع
فرم قرارداد و/یا تدارکات تایید شدن
CO سالانه2 انتشارات تایید شدن
هزینه کل تایید شدن

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/niall-mclaughlin-submits-plans-for-another-oxford-college-scheme