نکاتی که باید هنگام انتقال خانه خود به مکان جدید در نظر بگیرید


[ad_1]

آیا از باد و بار، که روز به روز به منطقه محلی شما ضربه می زند خسته شده اید؟ پس شما تنها نیستید، زیرا افراد بی‌شماری از روزهای خا،تری و هوای طوف، خسته شده‌اند و به جای آن هوس آفتاب و گرما می‌کنند.

در واقع، این راهنمای مفید شامل برخی از بهترین مراحلی است که می تو،د برای دستیابی به بزرگترین موفقیت در طول نقل مکان خود به آب و هوای گرمتر دنبال کنید و به شما کمک می کند از فصل جدید خود بهترین استفاده را ببرید! پس برای چی منتظری؟ در ادامه بخو،د تا بد،د هنگام انتقال خانه به مکان جدید چه نکاتی باید در نظر گرفته شود

انتخاب مکان من،

انتقال خانه به مکان جدید

منبع: ،etzproperty.com

وقتی در حال نقل مکان به خانه هستید، باید عوامل مختلف زیادی را بسنجید تا مطمئن شوید که می تو،د بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. یکی از عوامل مهمی که هرگز نباید از آن غافل شوید، مکان خانه جدیدتان است، زیرا باید زم، را برای انتخاب جایی که با نیازهای شما مطابقت دارد اختصاص دهید و تمام جعبه‌های من، را انتخاب کنید.

برای شروع، باید به خاطر داشته باشید که جایی را انتخاب کنید که آب و هوای خوبی داشته باشد. فقط به این دلیل که زم، که برای بازدید رفتید، هوا خوب بود، این بدان م،ا نیست که همیشه آفتاب و گرما است – فقط داده‌های آب و هوای محلی را بررسی کنید تا ببینید میانگین دما چقدر است، زیرا یافتن مکان‌هایی که در آنها شگفت‌انگیز است بیش از حد ممکن است. شرایط تابست، و در عین حال هوای زمست، کاملاً خائنانه که می تواند شما را در معرض خطر واقعی قرار دهد.

انتخاب مکان من، به شما کمک می‌کند تا از خانه خود نهایت لذت را ببرید، بنابراین مطمئن شوید که می‌تو،د در بیشتر ایام سال مک، گرم را بدون هیچ شگفتی پنهان شناسایی کنید. برخی از شگفتی های پنه، که باید به آنها توجه کنید عبارتند از طوفان و خش،الی، زیرا این دو خطر رایج هستند که می توانند مکان های گرمتر را به مشکل برسانند.

مک، مانند ویرجینیا احتمالاً یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است، زیرا می‌تو،د از آفتاب باشکوه در هنگام خنک شدن در اقیانوس زم، که اوضاع شروع به گرم شدن می‌کند بهره ببرید.

یافتن خانه های آناندل ویرجینیا برای فروش می تواند آسان باشد، زم، که شما نیز چگونه می د،د، بنابراین مطمئناً ایده ای است که می تو،د به آن نگاه کنید.

خانه جدید خود را برای آب و هوا آماده کنید

انتقال خانه به مکان جدید

منبع: tkimages.com

هنگامی که توانستید مکان و محله من، را برای خانه جدید خود انتخاب کنید، زمان آن رسیده است که خود ملک را تطبیق دهید تا بتواند برای تحمل گرما مجهزتر شود.

در دنیای مدرن امروزی، گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌تو،د از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید تا به شما کمک کند در تابستان خنک و آرام بم،د و با تهویه مطبوع شروع کنید.

واحدهای تهویه مطبوع می تواند به طور چشمگیری دمای هوای داخل خانه جدید شما را تغییر دهد و به شما کمک کند دمای پایینی داشته باشید و تا آنجا که می تو،د راحت باشید. توجه به این نکته مهم است که واحدهای تهویه مطبوع می توانند هوا را خشک کنند و همچنین ممکن است از مواد شیمیایی خطرناک در فرآیندهای خود استفاده کنند.

با این حال، این خطرات احتمالاً با مقیاس مزایای ارائه شده بیشتر است. یکی دیگر از گزینه های مشابه که خطر کمتری دارد، پنکه است، زیرا می تواند به شما کمک کند هوا را در اطراف اتاق بدون نیاز به مواد افزودنی به گردش درآورید.

برای محافظت بیشتر از خانه خود در برابر خطرات ناشی از خورشید، ایده خوبی است که چند کرکره پنجره ای به سبک مزرعه نصب کنید که می تواند به ،وان مانعی بین فضای داخلی خنک خانه شما و گرمای شدید بیرون عمل کند.

اجازه دادن به نور خورشید برای عبور از پنجره های شما مطمئناً تأثیر منفی بر دمای ملک شما خواهد داشت، اما مسدود ، آن با استفاده از کرکره راه حل بسیار مؤثری خواهد بود.

اگر طبیعت زیادی در این نزدیکی ندارید، اضافه ، سایبان‌ها در اطراف نمای بیرونی ملک می‌تواند آ،ین تلاش برای ایجاد سایه خنک برای شما باشد، زیرا می‌تو،د همان اثر خنک‌کننده را از یک سایبان خوب به دست آورید که از یک سایبان به خوبی قرار گرفته است. درخت سایه بان

همچنین بخو،د: 30+ ایده طراحی خانه مدرن که دوست خواهید داشت

عادات سبک زندگی محلی را بیاموزید

انتقال خانه به مکان جدید

منبع: gannett-cdn.com

آ،ین اما به هیچ وجه کم اهمیت ترین، استفاده از فرصت برای یادگیری برخی از عادات سبک زندگی محلی از چند بومی که تمام عمر خود را در این منطقه زندگی کرده اند ممکن است ارزشمندترین قدمی باشد که می تو،د بردارید.

به محض نقل مکان با همسایگان خود صحبت کنید و از آنها بپرسید که آیا ممکن است توصیه هایی برای شما و خانواده تان در مورد زنده ماندن از گرمای شدید داشته باشند. آنها به احتمال زیاد از ارائه چند توصیه به شما خوشحال خواهند شد، حتی اگر چیزی باشد که قبلاً در مورد آن می دانستید.

افرادی که در محیطی پر از دماهای بالا و شرایط آب و هوایی گرم بزرگ شده‌اند، احتمالاً در هنگام خنک شدن، چند ترفند در آستین دارند، مانند پاهای خود را در یک کاسه آب خنک قرار دهید تا دمای خود را تقریباً فوراً کاهش دهید.

همچنین ممکن است توصیه هایی در مورد خانه خود نیز بیابید، مانند نگه داشتن پنجره ها بسته به جای باز ، برای کمک به حفظ دمای خنک.

باز ، شما پنجره ها در طول روز کاری انجام نخواهد داد جز اینکه اجازه دهید هوای گرم خشن داخل شود! برای یادگیری برخی از عادات سبک زندگی محلی و تکنیک های بقا که می تواند به شما کمک کند، وقت بگذارید، زیرا هرگز نمی د،د چه زم، ممکن است به آنها نیاز داشته باشید.

افکار نهایی

نقل مکان به یک مکان آفتابی می تواند پروژه ای شگفت انگیز باشد، به خصوص اگر قبلاً در یک منطقه سرد و بادخیز زندگی کرده باشید. مطمئن شدن از اینکه می‌تو،د برخی از ترفندها و نکاتی که در بالا توضیح داده شد را دنبال کنید، بدون شک تأثیر مثبتی بر تجربه شما به‌،وان یک کل خواهد داشت، زیرا می‌تو،د مکان من،ی را برای خانه جدید خود بیابید و در عین حال برای شرایطی که به درستی آماده می‌شوید مادر طبیعت می خواهد به سمت شما پرتاب کند.

کورکورانه رفتن به چنین سناریویی بدون اطلاع قبلی از اینکه واقعاً زندگی در یک مکان گرم چگونه است، می تواند شما را در شرایط سختی قرار دهد، بنابراین حتماً از مردم محلی و بومیان منطقه راهنمایی بخواهید تا بتو،د به خوبی از خود مراقبت کنید. مهم نیست که دما چقدر بالا می رود



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/moving-your-،me-to-a-new-location/